En savoir plus sur CloudTalk

CloudTalk est une solution de gestion de centre d'appels qui permet aux entreprises de rationaliser les communications avec les équipes et les clients à l'aide de systèmes d'appels virtuels. Elle permet aux cadres de gérer les appels entrants/sortants, d'extraire l'historique des interactions provenant de diverses sources et de fournir une assistance personnalisée aux clients. Les fonctionnalités clés de CloudTalk comprennent la distribution automatique des appels, l'enregistrement des interactions, la messagerie vocale, un SVI (serveur vocal interactif) et le reporting personnalisé. Les entreprises peuvent utiliser des panneaux muraux pour obtenir une visibilité en temps réel sur les activités du personnel et identifier les tendances comportementales en utilisant des analytics de sentiment ou émotionnelles. De plus, les agents peuvent utiliser la fonctionnalité ACW (After-Call-Work) pour effectuer des tâches de suivi, améliorant ainsi la satisfaction des clients. CloudTalk s'intègre à diverses plateformes tierces telles que Salesforce, Zendesk, Pipedrive et autres, rationalisant ainsi les flux de travail de téléphonie sur plusieurs sites. La solution fournit des applications web et mobiles pour les utilisateurs Windows, Linux, Mac, Android et iOS. Elle est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, par e-mail et par d'autres services en ligne.
CloudTalk Logiciel - 1
CloudTalk Logiciel - 2
CloudTalk Logiciel - 3
CloudTalk Logiciel - 4
CloudTalk Logiciel - 5
Vidéo de CloudTalk
CloudTalk Logiciel - 1 - aperçu
CloudTalk Logiciel - 2 - aperçu
CloudTalk Logiciel - 3 - aperçu
CloudTalk Logiciel - 4 - aperçu
CloudTalk Logiciel - 5 - aperçu

CloudTalk - Prix

CloudTalk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de CloudTalk est disponible à partir de 34,00 $US/mois.

À partir de :
34,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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CloudTalk - Avis

Note globale

4,4
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,5
Support client
4,3
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Tous les avis sur CloudTalk

Filtrer par :
Classer par :
263 avis
Oluwa Locheyi
Oluwa Locheyi
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 29/10/2023

CloudTalk : un logiciel de gestion de la téléphonie

Avantages

CloudTalk est un logiciel professionnel dans la gestion et le suivi des appels. C'est un logiciel de centre d'appel et qui permet de suivre et aussi de surveiller les appels.

Inconvénients

CloudTalk est un logiciel qui présente quelques fonctionnalités un peu complexe à cerner.

khalid
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

5,0
Publié le 20/12/2023

bon logiciel mais certain paramettre difficile si on connait pas

Avantages

Simple a deployer, mise en route rapide, avec fonction de base

Inconvénients

Mise en place du répondeur, avec le message d'accueil, difficile à mettre en place

Hermann
Hermann
  • Secteur d'activité : Développement et commerce international
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 12/11/2023

Logiciel de centre d'appel

Avantages

CloudTalk est un logiciel très efficace permettant de centrer vos appels téléphoniques , il vous donne une bonne communication avec vos clients.

Inconvénients

Je ne trouve aucun problème , j'adore !

Eyituoyo
Eyituoyo
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/07/2019

intruitive for Both Admins and Users

There are few companies that earn our respect in both terms of service and after-sales support and Cloudtalk has really impressed us. We see ourselves doing business with them for the foreseeable future.

Avantages

One of the most difficult issues with adapting to new software is not just getting the administrators to like and accept the software but to also get the final users of the solutions (support team) to use it with minimal setup and a short learning cycle. It was so easy for staff to make use of it right out of the box that we were running literally within minutes. Also as a Systems Administrator, nothing is better than having a clean interface to work with, you get a quick summary right on your dashboard and any function or feature you need is within easy reach.

Plus with the support staff helping to iron out any and all issues that pop up, which was very few (was mostly our fault - a bad internet), we were more than happy having it as our default solution moving forward.

Inconvénients

For now, I don't think there is anything negative I have to say about Cloudtalk. Would love to pick a number from a selection but that's not a con.

Pedro
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/10/2023

Best All in One tool regarding communications

Very good. Execelent Integrations and support.

Avantages

In our company we try to always automate everything. And with Cloudtalk, using their integration with Hubspot / Make.com / API, we can easily do multi touch using their services: Send automatic SMS's, voicemails and even call dials.

Inconvénients

The option to send MMS inside Europe. It's not possible yet.

Alternatives envisagées 

Aircall

Pourquoi passer à CloudTalk

Less expensive and more options / integrations
Andres
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
1

2,0
Publié le 20/02/2023

Unreliable tool for small businesses that do not work 24/7

Avantages

The waiting time for the phone lines is short. That is the main positive thing

Inconvénients

Reception is unstable.assigning a caller ID takes over one month.they will do unexpected maintenance during the middle of the night, without asking/advising their night-users about itCustomer service is awful.

Réponse de CloudTalk

I'm sorry to hear about your disappointing experience with us. It's always our intention to provide great customer service and useful, transparent advice. Please accept our sincerest apologies that we didn't live up to your expectations on this occasion.

I'm thankful that you reached out to share your experience as your valuable feedback helps us to improve our processes and better serve our clients. Please reach out to us at [email protected] to discuss how we can make this right.

Répondu le 02/03/2023
Stefan
Stefan
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/06/2020

CloudTalk offers the best solution to our small team

With CloudTalk we are solving the cold outreach via phone to potentially interested customers. The benefits of the software are: Monthly payable (no annual membership required), great customer support(!), intuitive handling and easy to use. Plus, CloudTalk works very well with most existing CRMs.

Avantages

The most incredible feature about CloudTalk is the function to autorecord convesations and to integrate them into our current CRM (we are using HubSpot). This is very convenient when reaching out to potential clients once again after several days or even weeks have passed because I can always go back into the frame and the vibe of the previous call and seamlessly go on to the next.

Inconvénients

There is nothing in particular that comes to mind. Maybe the call prices per minute are a little higher than for other cloud telephone systems.

Alternatives envisagées 

Aircall

Pourquoi passer à CloudTalk

Because monthly payment was a given with CloudTalk and Aircall starts with 2 or 3 users minimum but we only need one call agent at the moment.
Daniel
Daniel
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 04/01/2022

All in one solution that is super easy to use

It has been a great experience and the product is solving most, if not all of my needs.

Avantages

It's super accessible and easy to understand. It has a no bs approach where things are simply explained and work the way they should without being unnecessarily complicated.

Inconvénients

The only thing I didnt like is that the campaign management options are locked behind a paywall but that is fair enough

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/05/2021

Easy to use call center software

Great experience overall, especially in COVID times Cloudtalk has helped us to stay efficient and organized.

Avantages

Great call quality both sound and video, great support. Perfect integration with HubSpot so we are able to keep track of all the calls and engagement.

Inconvénients

We are happy with CloudTalk's call center software how it is, but they keep on improving and adding new features so I am sure it will get even better over time.

Kinga
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/07/2019

Amazing quality of support and calls!

Hidden gem. If you want to power up your sales team efforts or your call center management, this tool is for you.

Avantages

CloudTalk helps skyrocket your sales team productivity. With features like call recording or statistics, you can analyze your performance and identify any bottlenecks in your sales process, which is crucial if you want to achieve success.

Inconvénients

There is no single thing I would dislike about CloudTalk.

Yana
Yana
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

5,0
Publié le 26/05/2020

Great Customer support for Dyslexic sales proffessionals

Really would recommend this to anyone wanting to open a call centre and does not have the resources for an IT department

Avantages

I didn't understand anything but they did everything for me. I have not much technical IT experience but they set it up perfectly

Inconvénients

Mm maybe just 021/022/027/028 numbers for New Zealand would be good to have access to even if it is more costly because I don't want to register the number under my family's name. I would rather it be through a proffessional business who can secure the number for me

Enrico
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 15/02/2024

Best Business Phone - CloudTalk

Avantages

I like that it is a great business phone system
It comes with amazing VoIP features and also makes call tracking easy

Inconvénients

With CloudTalk, it has been smooth managing business calls.

Ziya
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 25/05/2023

CloudTalk is a Reliable Communication Solution

My experience with CloudTalk has been highly positive. It has revolutionized our communication processes, enhancing efficiency and customer interactions.

Avantages

CloudTalk stands out as an efficient and reliable communication solution. Its seamless integration with various platforms, like CRM systems and helpdesk software, has greatly enhanced our team's productivity. Access to customer information within the platform has streamlined workflows, and the call quality is exceptional, ensuring clear conversations.

Inconvénients

The pricing may be costly for small businesses. The user interface could be more intuitive and visually appealing. However, these minor drawbacks are outweighed by the platform's overall performance and reliability.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/02/2023

Easy-to-use and intuitive call center software

Avantages

Cloudtalk is a very easy-to-use VoIP calling tool that is saving us time when it comes to the time it takes us to make calls. Plus, when one colleague is busy answering calls, it automatically transfers calls between my other colleagues, that are available. It is a great tool to connect with customers around the world, in our case usually free of charge. It is a great tool, especially when you scale up.

Inconvénients

Nothing as it has literally everything we were looking for in a vendor.

Réponse de CloudTalk

Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We're very happy to hear that we met your expectations and were able to help your company answer all your calls.

We take great pride in what we do, and it is our earnest desire that it assists each and every one of our clients in achieving their objectives. It does, as seen by your comments, and we appreciate you telling us.

Répondu le 02/03/2023
Ciaran
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

2,0
Publié le 02/08/2021

Promised loads - sadly failed to deliver in many ways

Cloudtalk started ok for us - sadly the system was not the easiest to use for some team members and the app was pretty rough to use on mobiles devices - which was a bit of a pain. The sync feature into CRM's was nice - but call quality did drop and suffer from time to time - which was a real pain for us. We tried a few different things with the company - but in the end left. The worst thing is their cancellation terms - zero refund - no matter what! I would not touch them - quality issues, really bad app experience and then brutal support/refund policy. Run!!! There are loads more options out there. Run run run. Sad to have to write this - but very disappointed in the company today.

Avantages

The call recording & integration into our CRM was a really nice feature for us

Inconvénients

We always missed calls - the apps were awful - which was a killer for us. Finally when we left the awful refund policy - zero refund. I got billed for 1 year the day I left - within hours! Refused to refund the payment - morally and ethically incredibly wrong - awful for all of these reasons. Really disappointed.

Béla
Béla
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/11/2020

Great tool with lots of features

We needed a tool that is capable to handle both inbound and outbound calls and SMS messaging including traffic to China from a Chinese virtual number. We have tried several solutions but CloudTalk was the only one that fulfils all our requirements for a very affordable price. It is one of the best and easiest tools I've ever used.

Avantages

This tool has a lot of features and it is very easy to use without having to have any specific knowledge. The setup was relatively quick and very user friendly. Call quality is great, we have tested with international calls to several countries including China, where most providers usually fail to provide a good service. CloudTalk has prebuilt integrations with most CRM systems including Zendesk and the price is very affordable compering to some other competitors.

Inconvénients

So far it's bee working great. The only negative I can mention is that we have been unable to install the CloudTalk client app from the Zendesk Marketplace. However, their phone and desktop clients are working great.

Alternatives envisagées 

Talkdesk, Aircall, JustCall et Zendesk Suite
Adriana
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/12/2022

Easy-to-use tool for Customer Service

Avantages

A user-friendly tool for small businesses providing customer service with several advanced call center features. All you need in one tool for a great price. They offer a free trial to see how their features work, and you can choose from integration options according to your preferences.

Inconvénients

For now, I didn't find anything that should be listed here, no major bugs or outages occurred during our use of CloudTalk.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
2

2,0
Publié le 28/09/2021

Not recommended

We wanted to scale the service for support & delivery team, but after trial experience chose a more expensive, but more reliable solution

Avantages

Cloudtalk is easy to set up and has generally favourable pricing and quick support

Inconvénients

Mobile app is imposible to use. Some customers complained about the call quality

Tomas
Tomas
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/06/2019

Great costantly evolving tool.

This tool helps us seamlessly maintain contact with our customers around the globe. Essential for our line of work.

Avantages

Very intuitive and easy to use. Swift, professional and helpful customer support.

Inconvénients

Nothing major to think of. Usual small bugs here and there. Absolutely acceptable for every SaaS tool. Always promptly resolved.

Réponse de CloudTalk

Hi Tomas!

Thanks for taking the time to complete a review of your experience. We are really grateful that you are already with us for more than 1 year and you always help us improve our tools though your feedback.

Have a great day!

Kris

Répondu le 27/06/2019
Jeff
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 17/01/2022

We love Cloudtalk because it works

It's the one we just keep coming back to

Avantages

ease of use. excellent call recording. super easy to set up

Inconvénients

sometimes there can be a delay in customer service response

Claudia
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/01/2022

Great solution all in one

At the beginning they give you the trial option so you have the chance to test the product before buying to be sure that all your requirements are met. The support during the trial is really good. It is easy to set and use and the team benefits from performance optimization,productivity, process automation, and customer experience overall.

Avantages

It is easy to set and use. The support is very good.

Inconvénients

At the moment I am satisfied with everything

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 13/11/2022

Call center management platform

it does the job and is very professional

Avantages

Features like call recording, history, reporting make CloudTalk a good call management application

Inconvénients

Customer service is not fully available sometimes.

Alternatives envisagées 

Twilio

Logiciel antérieur 

Twilio
Selim
Selim
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 26/03/2021

Great Cloud Phone App

Overall, it is very good. Despite its bugs, it is one of the better Cloud Phone apps.

Avantages

I like how easy it is to just add numbers from the CRM to this product and make easy calls. It logs the calls and SMSs easily when integrated.

Inconvénients

It usually just stops the call log / SMS log integrations. We often need to turn the integration settings off and on again to make it log calls again.

Rastislav
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/12/2022

Great price-performance ratio, lots of useful features to simplify work

It saves time and makes some processes smoother and more transparent. And that's what we needed.

Avantages

Hubspot integration, multi-platform integration, support, easy setup, detailed analytics.

Inconvénients

None, everything works just fine and we didn't have to solve any bigger problems

Alternatives envisagées 

Aircall et JustCall

Pourquoi passer à CloudTalk

Recommendations and previous experiences.
Julius
Julius
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/03/2021

Great value for money

Great experience overall. Having used other call providers, I can confidently say Cloudtalk brings the best value for your money.

Avantages

Cloud talk is very easy to integrate and use. Currently using it with Pipedrive and the integration looks seamless. All the calls and recordings logs automatically and are easily acceptable. Great analytics on Cloudtalk dashboard.

Inconvénients

I can see improvement in calling through Pipedrive. Would be great to integrate with Pipedrive calling functionality.

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