En savoir plus sur Decisions

Decisions est une solution de gestion de réunion conçue pour aider les organisations à gérer les ordres du jour, les tâches, le suivi des points d'action, etc. La plateforme facilite la collaboration entre les équipes grâce à l'intégration avec les applications Microsoft Teams et Office 365. Les participants qui utilisent Décisions peuvent examiner des documents, télécharger des fichiers, suggérer des sujets ou ajouter des commentaires aux organisateurs de réunions. Cette solution offre de nombreuses fonctionnalités telles que la gestion des invitations, l'authentification SSO (Single Sign-On), la personnalisation de la marque, l'authentification à facteurs multiples Azure, etc. En outre, les utilisateurs peuvent utiliser Microsoft OneNote avant et pendant les réunions pour enregistrer les objectifs, les commentaires ou les questions et faire des annotations sur les documents partagés. Decisions est doté d'un module de score de participation, qui permet aux professionnels de se faire une idée de l'état de lecture des documents et de la préparation des participants. En outre, la solution s'intègre à diverses applications Microsoft telles que Word, Excel, SharePoint et Outlook. La tarification est disponible sur demande et l'assistance est assurée via le téléphone, l'e-mail et d'autres moyens en ligne.
Decisions Logiciel - 1
Decisions Logiciel - 2
Decisions Logiciel - 3
Decisions Logiciel - 4
Decisions Logiciel - 1 - aperçu
Decisions Logiciel - 2 - aperçu
Decisions Logiciel - 3 - aperçu
Decisions Logiciel - 4 - aperçu

Decisions - Prix

Decisions est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Decisions est disponible à partir de 14,00 $US/mois.

À partir de :
14,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Decisions

Confluence

4,5 (3580 avis)
Confluence est une solution de gestion de projet qui permet aux organisations de créer, de collaborer, d'organiser et...

Microsoft SharePoint

4,3 (5317 avis)
Microsoft SharePoint est un CMS (Content Management System) et système de gestion de connaissances. Le produit comprend...

Zoom Workplace

4,6 (14280 avis)
Zoom Meetings est une solution logicielle de vidéoconférence basée sur le cloud qui permet aux organisations des...

SoapBox

5 (1 avis)
La technologie de reconnaissance vocale de SoapBox Labs est conçue pour les enfants âgés de deux à douze ans. La...

Microsoft Teams

4,5 (9997 avis)
Microsoft Teams est une solution cloud de chat de groupe qui aide les équipes à collaborer sur des documents. Ses...

monday.com

4,6 (5432 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

OnBoard

4,7 (1045 avis)
Gagnant du badge Facilité d'utilisation de Capterra pour les logiciels de gestion des conseils d'administration,...

Convene

4,7 (122 avis)
Convene est une plateforme cloud de réunion et de collaboration qui convient aux grandes et moyennes entreprises de...

Boardable

4,7 (121 avis)
Boardable est une solution cloud de gestion des membres destinée aux organismes à but non lucratif de petite et moyenne...

iBabs

4,6 (43 avis)
iBabs est une solution sécurisée de gestion des réunions du conseil d'administration. Cet outil aide les décideurs tout...

Sherpany

4,6 (80 avis)
Sherpany est une plateforme web de gestion des réunions de direction. Le système est conçu pour aider les moyennes et...

ContractZen

4,7 (21 avis)
ContractZen est une solution cloud qui propose un système de gestion des contrats et des réunions basé sur les...

Google Workspace

4,7 (17127 avis)
Les solutions professionnelles Google Workspace intègrent tous les outils dont vous et votre équipe avez besoin pour...

Parcourir les avis sur Decisions

77 avis sur 77
Classer par :
Jean-François
Jean-François Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Système judiciaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/04/2024

Notre avis

Formidable

Avantages

Sa capacité à faire des résumés très précis

Inconvénients

Je n'en vois aucun à ce jour.

Sandesh
Sandesh Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 24/01/2025

"Helpful for Structured Decisions, but Lacks Flexibility for Complex Cases"

Helpful for structured decisions, but lacks flexibility for unique cases.

Avantages

Structured, personalized, evidence-based guidance for clear, informed health decision-making.

Inconvénients

Limited flexibility in complex, unique health situations or conditions.

Jelfry
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/03/2025

New meanings to your meetings

Overall my experience has been perfect, no complaints at this point. The easy interface, the different tools and it useful.

Avantages

I have been using this software for a few months now, and the feature i like the most is the possibility of setting automated meetings with the information in discussion.

Inconvénients

I haven't seen any drawbacks yet, i am very pleased with it use.

Audrey
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

2
Publié le 18/10/2023

too many workarounds needed

None, created more work for the same result

Avantages

east to share agenda and attached reports once all pre work completed

Inconvénients

different levels of access required ie private and public needed for our meetings and it is not simple to manage access to the appropriate documents. Work arounds or enhanced versions needed to allow online comments to be made , agenda templates unable to be shared

Réponse de Decisions

Hi Audrey! Thank you so much for your feedback on your experience with using Decisions! We greatly appreciate your input, as it helps us understand how we can improve our service to better meet your needs.

We understand your concerns about the complexity of managing different levels of access to private and public meetings. Simplifying the access control process is a priority for us. We would love to set up some time to discuss this with you further. If you would like to set up some time with one of our system experts, we would be more than happy to take a deeper dive into these concerns and come up with a solution for you.

Your input is invaluable to us, and we take your suggestions seriously. We are committed to continually improving our platform to better serve your needs. If you have any additional ideas, feedback, or specific requirements you'd like us to consider, please don't hesitate to reach out to our support team at [email protected]. Your feedback plays a vital role in shaping the future of our service. Thank you for being part of our journey toward enhancing the meeting management experience

Répondu le 25/10/2023
Ruthie
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 06/01/2025

My experience with Decisions: Powerful Meeting Management with Some Limitations

My experience with Decisions has been good. It really helps me to manage my meeting more effectively. It works great with microsoft team and Outlook.

Avantages

I like how I can structure the agenda of meeting which keeps meeting more efficient also assigning task during meeting is the great option. Templates are also helpful which keeps thing organize.

Inconvénients

I find it more reliant on Microsoft tools which is less appealing to non microsoft user. The customization options are also very limited I can't integrate it with other software.

ASIM
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 15/03/2025

An awesome experience

Generally i really liked the usage interface and was very happy with the product

Avantages

Overall user interface was awesome and easy to use

Inconvénients

Honestly customer service could be a little bit better

Gaurav
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 12/03/2025

Great Productivity Tool

I have using decisions to simplify meetings, get my meeting notes which helps me to remind the important points that can get missed.

Avantages

It helps to maximize productivity among Microsoft tools and helps in organizing things like making follow-up notes, meeting notes, analysis etc.

Inconvénients

It can be extended to other products as well, outside microsoft like zoom, meet to help organize things better and more advanced ai features can be introduced.

Joni
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/03/2025

Very effective and productive!

I absolutely loved it, i am very happy with my decision

Avantages

Its adaptability and ease of use, i absolutely love it!

Inconvénients

It could be a little too much information at once

Stacey
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 20/03/2025

Decision Review

Worked well for task I needed to complete

Avantages

Easy to use and move through in order to complete my task

Inconvénients

Knowing where to go to get started on task

Nithusha
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/02/2025

Amazing for your Team

I would recommend it to anyone. Please check out

Avantages

The ability to automate and track decision-making processes is a game changer.

Inconvénients

Nothing, It's a brilliant product! No cons

James Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 21/03/2025

Decisions Review

My overall experience with Decisions was ok

Avantages

It was pretty easy to set up. Took no time

Inconvénients

It could have been better for the cost. Glitchy at times

Rinor
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 10/10/2023

Great tool that makes corporate life easier

Avantages

I really like that Decisions is easy to use and that it's scalable. The way you're able to share agendas, meeting notes and files makes for seamless collaboration and traceability on taken decisions.

Inconvénients

A part from a few bugs and missing features, I don't see any cons.

Anji
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/01/2022

Great integration for Microsoft Teams users

Decisions has a plug-in for MS teams so you can open Decisions from a tab to the left of the Teams window. You can then see your upcoming meetings as a calendar list, and add agendas to them from there. You can create agenda templates, and assign them to a recurring meeting, and members of your team can add items to the agenda in real time. You can choose to notify (or not) meeting attendees, even those outside your organisation. Onec a meeting commences, you can open the meeting minutes in Word or One Note, and when you save the minutes, you can save them into a folder in Microsoft 365. If you've set up auto-save, the minutes will auto-save as you create them. Overall pretty good so far.

Avantages

The software integrates with Microsoft Teams making it easy for us to use when we are in online meetings.

Inconvénients

The meeting minutes must be taken using Microsoft Word or One Note. This is not how we like to work. It would be better if there was the option to take minutes inside the MS Teams environment.

Torbjörn
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 04/09/2020

Decisions in the public sector

Decisions supports all types of meeting forums in our organization. To be able to follow up tasks etc. through Planner strengthens our mobility in the organization.

Avantages

Decisions integration with Teams! Can not get any better!

Inconvénients

Would give us increased use if you could choose to connect it to my own OneDrive at meetings that I book in Outlook.

Rebecca
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 27/11/2023

Decisions has been a great addition for our team.

Avantages

Decisions has been a great addition for our team by streamlining our meeting and document management for critical ongoing tasks and issues.

Inconvénients

Sometimes it can be a bit finicky in terms of permissions and when taking minutes.

Halim
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 05/03/2024

Become more organize

Avantages

Great organization tool
Convenience of generating minutes/notes etc
Integrates with Outlook/Teams
Layout looks great

Inconvénients

Could have been simpler to set up
Options are a bit hidden for instance giving permission to someone etc

Nicki
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
0

4
Publié le 03/11/2023

Early Days

Avantages

I have not been using decisions very long, however the key feature so far is that Decisions gives a structure to our meetings that everyone can follow, we are literally all on the same page! No shuffling of papers which is a curse with online meetings.

Inconvénients

It does take time to learn and understand, I have watched a few You Tube videos to understand how it all works. However, to get the most out of the system and to get it working for you rather than you for it, the investment of your time in doing so is well worth it.to do so.

Susan
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 08/05/2024

Making meetings easier

Really useful. Helps me get the minutes done and out and to track tasks. Worth the initial investment of time to set up.

Avantages

The recurring agenda. Automated transfer of tasks from minutes into planner.

Inconvénients

Takes a bit of time to set up for each meeting. Agenda not that easy to set up and edit

Gulin
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 09/11/2023

Structured Way for Running Meetings

Avantages

Easy to share agenda and meeting documents
Easy to create Minutes of Meeting and track actions.

Inconvénients

I like everything about Decisions. Very intuitive

Simon-Pierre
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 19/12/2023

Work like a pro

Avantages

Decisions helped me to be organized like never before. I can confidently run meetings and stay on top of all things related, thanks to it.

Inconvénients

Accessing meetings that are far in the past might be a little tedious, using the menu on the left hand side. I wish I could have easier access to it.

Su
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 17/01/2024

New user to Decisions

My experience has been good so far! But it's early days

Avantages

I have only used this once but it seems easy to use and quite intuitive

Inconvénients

You can't re-order the agenda from the editing screen. You have to go to a separate area in order to change the order. It would be better to just drag and drop the agenda items into the order you want. Also to delete them from the main screen.

Nikolai
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

5
Publié le 23/09/2023

Perfect tool for busy leaders

Love it! Especially the ability to delegate different agenda points to others.

Avantages

Love the ease of use. Especially how easy it is to set up and invite to meetings, administrate and delegate tasks.

Inconvénients

It can be a bit confusing to fugure out where meeting notes are stored.

Matt
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 21/09/2023

Review

Very helpful

Avantages

Creating Agenda's, sharing agendas, integrating with MSOffice

Inconvénients

Could be more user friendly, takes a while to get use to.

Javier
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 03/09/2023

Nice foundidt

Really good,

Avantages

The trazeability and all the complementa

Inconvénients

Nothing just fine . Multiples óption for the meeting

Alan
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/09/2020

Fantastic Colloboration Software

Avantages

Decisions is an amazing product, extremely well thought out and brings clarity to meetings. Decisions is deeply embedded into the Microsoft Teams ecosystem utilising Planner, Tasks, Office Apps, Meetings etc..

The product provides support for the full meeting lifecycle, planning, documentation, running the meeting, voting, tracking, minutes and follow up tasks.

Agenda items can be easily moved between meetings, tasks imported from the planner.

Security is very well thought out with data never leaving the customer tenant.

Inconvénients

We ran into some issues with Conditional Access Policies within Ofice 365 blocking agenda items being displayed. This is not a decisions issues but rather an issue with how Microsoft deals with Microsoft Graph requests.

Catégories connexes