En savoir plus sur Plek

Plek est une plateforme intranet sociale hébergée dans le cloud qui permet aux entreprises, aux organismes de santé, aux organismes à but non lucratif et aux administrations de simplifier les processus liés à la communication de crise, à la motivation des collaborateurs, à la collaboration des équipes, etc. Elle comprend des applications mobiles pour les appareils Android et iOS qui permettent aux professionnels de discuter avec leurs collègues et d'afficher des actualités, des profils et des documents de l'entreprise, même à distance. Les principales fonctionnalités de Plek sont le contrôle de version, l'authentification SSO (Single Sign-On), les notifications push, la recherche et l'intégration des salariés. Le module d'apprentissage social permet aux professionnels d'accéder aux cours/supports de cours, de poser des questions et de demander des opinions en fonction des exigences individuelles. De plus, les responsables peuvent informer les employés des actualités ou mises à jour importantes sur plusieurs appareils, notamment les ordinateurs de bureau, les ordinateurs portables et les téléphones portables. Plek facilite l'intégration à divers systèmes tiers tels que Microsoft SharePoint, Google Drive, Microsoft Office 365, etc. Les tarifs sont disponibles sur demande et l'assistance est proposée par téléphone, chat, e-mail et via de la documentation.
Plek Logiciel - 1
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Vidéo de Plek
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Plek - Prix

Plek est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Plek est disponible à partir de 0,10 €/mois.

À partir de :
0,10 €/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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5 avis sur 5
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Niels
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 11/03/2021

Ideal for use as learning platform

Very responsive organization, in case of questions or issues quick resolution by account management or developing team

Avantages

Ease of use to create library of knowledge assets, overview of sessions and homework assignments (with the onboarding tool).

Inconvénients

Using the onboarding tool took a little time to learn.

Réponse de plek.co

Thank you Niels!

Répondu le 07/04/2021
Ts
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/02/2023

Kies Plek als je een gebruiksvriendelijk, eigentijds, compleet intranet wilt, met makkelijk...

Door Plek weten onze 750 collega's nu ineens wat er allemaal gebeurt in onze organisatie. Wij zijn decentraal georganiseerd: 1 hoofdkantoor en 22 vestigingen verspreid door NL. Plek werkt heel verbindend. Ineens zie je gezichten van collega's, en delen we onze hoogtepunten en best practises. Collega's stellen elkaar vragen en leren van elkaar. Iedereen heeft toegang tot alle benodigde kennis en documenten en kan die binnen enkele kliks vinden, dankzij de zeer intuïtieve structuur van Plek en goede zoekfunctie. We weten nu veel beter waar collega's mee bezig zijn. Plek vergroot het werkplezier en heeft de interne communicatie bij ons enorm verder gebracht. We gaan Plek ook inzetten voor onboarding.

Avantages

Eenvoud in gebruik. Iedereen snapt snel hoe het werkt. Eigentijdse look en feel, in eigen huisstijl. Zeer goede online handleiding. Heel compleet: goede kennisbank-opties, goede samenwerkingsopties, goede agenda- en event-opties, goede werken in groepen opties. Zeer geschikt voor mobiel gebruik. Zeer goede ondersteuning bij implementatie en snelle, vriendelijke en deskundige helpdesk. Altijd antwoord binnen een dag.

Inconvénients

Een heel enkel dingetje werkt niet helemaal lekker. Maar dat zijn futiliteiten. En als je dat meldt komen ze met een oplossing, of nemen ze het mee in de volgende update.

Maite
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 22/02/2023

Meer verbinding met Plek

We zijn over het algemeen erg tevreden met Plek. Onze Plek is niet meer weg te denken binnen onze organisatie!

Avantages

Dankzij Plek houden we vanuit het hoofdkantoor verbinding met medewerkers op meer dan 70 locaties. Ook hebben de locaties veel meer verbinding met elkaar. We informeren medewerkers snel en gemakkelijk en kunnen hen om feedback vragen. Ook is het fijn dat er een plek is voor alle relevante (statische) informatie binnen onze organisatie. Daarnaast is het zeer gemakkelijk in gebruik, er zijn geen cursussen nodig!

Inconvénients

Een voordeel van een gedeeld platform is dat het regelmatig geüpdatet wordt en je daarvan profiteert. Een nadeel is dat er weinig mogelijkheden zijn tot 'customisation' en dat het soms erg lang duurt voordat een wens beschikbaar wordt, of een bug gemaakt.

Kim
Kim Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 01/03/2021

WIJS in gebruik als Intranet

We willen niet meer zonder dit platform. Al onze interne communicatie verloopt via PLEK. Informatie die altijd en overal bereikbaar moet zijn staat in PLEK. Wanneer we alle medewerkers moeten bereiken dan sturen we een push bericht uit. We werken veel samen op het platform met medewerkers uit het hele land. Zo zijn we meer een team en zijn de communicatielijnen kort.

Avantages

Ons Intranet is in een zeer korte periode succesvol geïmplementeerd in onze organisatie. Door de medewerkers een keer persoonlijk op weg te helpen was het platform direct bekend en zijn we er vol mee aan de slag gegaan. Het is eenvoudig in gebruik, overal bereikbaar via de app, bevordert samenwerking organisatie overkoepelend.

Inconvénients

De chat functionaliteiten zijn niet zo uitgebreid als WhatsApp en werkt minder prettig. Dat maakt dat medewerkers nog snel geneigd zijn WhatsApp te blijven gebruiken. Het zoeken door documenten werkt in de app niet prettig.

Réponse de plek.co

Hi Kim,
Thanks for your review and happy to receive your feedback! Recently we released our new chat, which is way faster than the old one and more easy-to-use.
Kind regards, Plek

Répondu le 02/03/2021
Marvin
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/01/2023

Mooie software, goede service

Avantages

Eenvoudig communiceren met je team en partners.

Inconvénients

Geen minpunten. De software werkt exact zoals beloofd. Er zijn nog wat features die op dit moment in ontwikkeling zijn. We kijken er naar uit om ook deze te gaan gebruiken.

5 avis

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