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Qminder - Prix
Qminder n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Qminder est disponible à partir de 429,00 $US/mois.
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- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
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Great Queue Management Tool
Avantages
Keep your customers organized in different lines, reorder, remove and put customers back into the queue after they've been called. Contact them via text message, open up customer's accounts straight from the Qminder tool and get powerful performance insight that are location based and individual performance insight.
Inconvénients
Sometimes agents forget to mark customers as served and there's no way to edit their service time, which can affect the performance data.
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
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Helping Hand
Great
Avantages
Sending text messages to the people is what I love
Inconvénients
It's always lovely to have a helping hand there is nothing not to have it around
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
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easy to use
streamlining client
Avantages
easy to use, ability to text client and leave notes
Inconvénients
unable to reopen closed tickets which is needed when client has multiple needs
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
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Very useful software for managing queues in retail locations
Avantages
Very simple to set up and works very reliably. Reporting and management features are well thought out, and I like the fact that users don't need paid licenses to use the software.
Inconvénients
The fact that the software can only run on iPad & Apple TV - no Android support at all! This means that the hardware cost of implementing the software is much higher that would otherwise be the case.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
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Qminder experience
This is the second time I use it for different businesses as administrator and every time I find something extra to do.
Avantages
Is a tool really really easy to use and you can make multiple service lines according to the business needs.
Inconvénients
The option to link the app to google sheets is not as easy as it seems, I think it'd be better if you add the option to download the reports either google sheets or excel.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
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review
It has been great and will continue using.
Avantages
It helps our team provide a great service on time.
Inconvénients
sometimes it is with a delay that pushes our drivers wait longer. Multi language will be great.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
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Easy set-up and use!
GREAT! Very easy to use for our clients and staff
Avantages
I can make all the changes myself -very easy
Inconvénients
Launch of new features are not always 100% ready
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
-
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simplified Qminder
it is awesome experience with Qminder. i am using free trail version and thinking for switching on Qminder it is having ability to make workflow streamline.
we can have track every customer who visit us.
Avantages
Qminder makes customer queue management simple & easy for your customers and rewarding for your business too.
Qminder gathers each visitors name for a more personalise experience and informs us them in real-time of their queue status.
Qminder let us know the who sho is the customer and why he is coming for.
Inconvénients
I would like to see more updates like for opening and closing times.
other than this i don't think Qminder have any cons.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
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Great customer service!
Avantages
Their customer service is great, the customer success manager offered a call to review all the features of Qminder with me to maximize the amount that we were paying.
Inconvénients
They no longer support android devices so if you don't have apple devices you will need to do the switch.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
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So easy to manage our lines!
Avantages
I love the look of it, it's very user friendly.
Inconvénients
Delays in updates-- most likely network issues, but sometimes have to refresh to see updates.
- Secteur d'activité : Matériaux de construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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From the Front Office
It helpful to see everyone that is checked in, it is also helpful for looking up past check-ins.
Avantages
I like knowing who has the client checked in. I like the ease of switching locations.
Inconvénients
If a person is claimed by someone they have to release the Q before another person can claim it.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
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Best Decision
Since its implementation in our building, Q-minder has made our lobby operations easier, as well as more efficient. It has also aided in allowing me to better collect and analyze real-time data, especially being that it will create the graphs and layouts for you.
Avantages
Ease of Use for both staff and clientsText message communication featuremakes data reporting easier and less time consuming
Inconvénients
Limited language optionsWorkflow/screen options are limitedfor reporting purposes wish the system could better record duplicate clients
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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utilizando Qminder en la organización.
una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen soporte. que incluso lo agregaron en su pagina principal con un chat.
Avantages
Lo que me ha gustado de Qminder, es que últimamente tuvo una actualización donde se puede visualizar la atención que esta en curso. y adicional si el registro en atención tiene mucho tiempo de estar activo, Qminder envía un correo electrónico dando aviso que esa atención se encuentra en un tiempo muy extendido, y personalmente me ha ayudado porque me ha salvado de tener atenciones que no deben tener un tiempo muy extenso y que por otras actividades olvide.
Inconvénients
al inicio cuando se integro el sistema de Magellan o CS global. se nos hacia complicado la interaccion de ambos sistemas, pero en realidad Qminder tiene una buena interfaz y todo era de costumbre, algo que me parece un poco desventajoso es que, cuando los registros son muy antiguos. ya no aparecen.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Competitive and customizable queue software
We are able to navigate the line in adoptions with ease, differentiating patrons from walk ins compared to appointments. It also allows an easy way to separate patrons based off of the animal they are interested in - dogs, cats, or rodents.
Avantages
The desks, lines, clerks, customizable fields, and reporting that is involved is very user friendly from both the management and customer sides
Inconvénients
Glitches occur on the TV display, as well as the iPads themselves. There is great customer service that has been very helpful in these cases
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Qminder
En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real de las visitas diarias, semanales y mensuales.
Avantages
Se me ha facilitado desde el principio para el registro de mis visitas y llevar seguimiento de mi desempeño de igual manera para verificar información a lo largo de mi turno
Inconvénients
Lo que no me gusta es que el boton de jalar el turno y terminarlo esta en el mismo lugar, si por algun accidente das doble clic puedes llegar a terminar el turno apenas iniciado.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Qminder en mi vida
Los problemas que ha solucionado es tener una medición en cuanto atenciones y recopilación de datos que son necesarios para llevar acabo nuestra operación, aunado a ello facilita el control de visitas y atenciones
Avantages
Los detalles de la información que necesito
Inconvénients
A veces la viabilidad de dejar algunos campos en blanco, los cuales no te permite dejar en blanco, debido a que existes circunstancias donde no siempre se tiene el dato
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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QMinder at the Kit Store
Since we started using QMinder we have seen an improvement in the interaction and usage of our department. Confused staff and students are a thing of the past with everyone aware of how to approach the queue that builds up at our department on a daily basis.
Avantages
QMinder allows my department to ensure students are able to have peace of mind that they're in a real queue and will be dealt with by a staff member promptly. Having images of the staff members also means the students know who to approach at the department.
The stats function allow us to review our staff rota and identify any pinch points in our service to ensure we're delivering a well staffed service.
Inconvénients
I would like to see more options for opening and closing times, currently, due to our working hours, when we close QMinder, some students believe us to be closed for the entire day, even if we're just breaking for lunch.
The ability to personalise and edit the messages displayed on the TV screen would be a huge assistance to my department too.
- Secteur d'activité : Bureau exécutif
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
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Mi experiencia gestionando visitas en didi
es bueno lo actualizan seguido solo estaria bien poder personalizar la pantalla o agregarle algun color
Avantages
Se actualiza seguido y agregan funciones como ticket útiles generales o solo de un área
Inconvénients
se pierde la conexion El ticket si tiene mas de 40 minutos abierto no deja cerrarlo ya que no se actualizan los datos
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
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qminder review
awesome
Avantages
This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers
Inconvénients
none.This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
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Easy and manageable software
Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.
Avantages
I love how it keeps things simple, easy to use and very easy to update and manage with multiple areas of the hospital to know who is where and what time and how long they have been there to ensure we meet expectations of little wait times and great customer service.
Inconvénients
The thing I dislike the most is how complicated it is to edit a profile. I found the only and effective way to do so is delete it and than create a new one with the corrected information.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
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Qminder makes it easy
Ever since I was interduce to the Qminder , it helps maintain our customer experience from the moment they walk in the door.
Avantages
We use it to track our customers wait time until they are served. Also to see how long we spend with each customer
Inconvénients
It fits our needs so I can really find any negative about the service.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
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Efficiency of Qminder
Easy and simple
Avantages
Easy to use on the daily, no problem whatsoever
Inconvénients
Sometimes it glitches, but very rarely so no other complain
- Secteur d'activité : Traduction et localisation
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
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What I do with my Qminder
Makes my reporting and monitoring easy for me.
Avantages
Being able to view daily, weekly and monthly reports.
Inconvénients
Not being able to add ATI as an administration
- Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
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Plug and play
I’ve been using Qminder for a few year and did a lot of integrations with our systems to reuse the data of visitors when arrive the salesperson
Avantages
Easy setup, nice user interface, api for integrate external systems
Inconvénients
Good to me so far, i think is a really good product and growing
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
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QMinder Review
Great!
Avantages
Ease of use and user interface for the ipad
Inconvénients
"Call Again" feature does not "Call Again" as noted