En savoir plus sur Gomocha

La plateforme de maintenance sur site Gomocha est une plateforme de mobilité de premier ordre qui permet aux travailleurs mobiles sur le terrain d'effectuer leurs tâches quotidiennes grâce à des processus axés sur le flux de travail. Gomocha est entièrement configurable et conçu pour les entreprises des secteurs de la construction, de l'énergie, de la fabrication, des services de sécurité, des services publics et d'autres industries de maintenance sur site. Gomocha permet de déterminer des économies potentielles et d'adapter les compétences à la demande, afin que vos techniciens sur le terrain offrent un service client exceptionnel qui vous aide à augmenter votre chiffre d'affaires et à rester en conformité avec la règlementation. Le centre de répartition peut par exemple affecter le technicien adéquat au chantier, suivre avec précision l'emplacement de tous les techniciens et communiquer des informations en temps réel aux clients, afin qu'ils soient toujours informés de l'heure d'arrivée prévue. Son niveau d'efficacité se traduit par une productivité accrue et une plus grande satisfaction des clients. Gomocha permet aux utilisateurs de personnaliser les formulaires, les flux de travail et les processus pour s'adapter à l'évolution des processus métiers. Vous avez besoin d'ajouter des champs, de spécifier une terminologie ou des langues ou d'accorder un accès différent à des utilisateurs spécifiques ? Ces actions sont facilitées avec Gomocha. Gomocha est unique, car elle prend en charge plusieurs flux de travail dans une seule application. Workflow Designer permet aux utilisateurs de créer, déployer et modifier rapidement l'application. De plus, l'application garantit une intégration transparente à tous les systèmes ERP (Enterprise Resource Planning). Fonctionnalités du produit : tableaux de bord et rapports intégrés pour afficher les données, repérer les tendances et les indicateurs clés. Planification automatisée Mises à jour automatiques des applications Gestionnaire de base de données pour le back-office Flow Transition Manager pour les flux de travail automatiques Moteur linguistique pour la langue et la terminologie de votre choix Tableaux de bord personnalisables pour la prise d'appels et la planification Alertes client Tableau de bord d'admission des commandes Indicateurs de performance des services Planboard pour visualiser le travail en fonction de la localisation, des temps de trajet, du GPS, etc. Concepteur de questionnaires pour les formulaires numériques et les signatures sur le terrain Outil de gestion des devis pour générer automatiquement des devis sans erreur Fournissez des SLA sur le terrain Fonctionnalité de sous-traitance Concepteur de flux de travail pour numériser les flux de travail sans programmation Rapport de service Intégration ERP garantie
Gomocha Logiciel - 1
Gomocha Logiciel - 2
Gomocha Logiciel - 3
Gomocha Logiciel - 4
Gomocha Logiciel - 5
Gomocha Logiciel - 6
Gomocha Logiciel - 1 - aperçu
Gomocha Logiciel - 2 - aperçu
Gomocha Logiciel - 3 - aperçu
Gomocha Logiciel - 4 - aperçu
Gomocha Logiciel - 5 - aperçu
Gomocha Logiciel - 6 - aperçu

Gomocha - Prix

Gomocha n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Gomocha est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À partir de :
39,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Gomocha

Gomocha - Avis

Note globale

3,4
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,5
Fonctionnalités
3,7
Simplicité
3,7
Support client
3,3
Loading...

Tous les avis sur Gomocha

Filtrer par :
Classer par :
21 avis
Marco
Marco
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 04/06/2020

Best value for money

FMP360 has helped us to fully digitize our field service process. It has reduced the administration for technicians and helped us to improve our planning and increasing the number of visits per day. The company is listening to their customers and is very service minded, quickly solving the critical issues when they are reported.

Avantages

The product is highly configurable, configurations are quick and easy to deploy. The company is very open to input for product development and even promote co-development to further extend the capabilities of the solution.

Inconvénients

It is strong in Planning and Field mobility, that's where they have started their journey. The road map is to further grow into a full comprehensive Field Service Management platform, right now there are still area's where they should grow their functionality (e.g. contract management, item management, logistics).

Réponse de Gomocha

Dear Valued Customer,

Thank you for your review and for taking the time to share your feedback with Gomocha.

One of our main priorities is customer support and service and we are ecstatic that we met that mark! Your opinion is very important to us and we have shared your feedback with appropriate team members and we look forward to continuing to grow our partnership together.

Répondu le 23/06/2020
Boris
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 05/09/2023

Great Tool ,supports our service needs perfectly!

We use it on daily base and the service team is happy of features that makes their field life easier.

Avantages

We can adapt the tool to our processes. This is a huge advantage. since there is a basic process given from begin on the implementation time is nicely short in comparison with other approaches.

Inconvénients

Some basic functions I see as state of the art are not available yet. Like ticketing system, multi-device support for the app, colors in the calendar are missing.

Réponse de Gomocha

Hi Boris, Thank you for taking the time to write a glowing review! Your feedback and comments are greatly appreciated. Thanks for all your continued support of Gomocha!

Répondu le 21/09/2023
Peter
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
1

1,0
Publié le 05/09/2023

Unstable

Have the feeling that we are perceived as difficult. Takes a long time to resolve incidents. Time paths are rarely issued.

Avantages

Flexible system with many possibilities and easy to change by a user/administrator.

Inconvénients

It's very unstable. A lot of malfunctions and we never know when it will be solved.

Réponse de Gomocha

Hi Peter, We're sorry to hear you aren't having a good experience with Gomocha. I've relayed the issue to the appropriate department, and our team is working on a solution. We work hard to make sure our customers love our product, so thank you for bringing this situation to light.

Répondu le 21/09/2023
Mahesh
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 19/09/2023

It works great but sometimes contains bugs

I am overall content with Gomocha

Avantages

The easy to use interface and the convinient planning options.

Inconvénients

It can have a lot of issues. Especially when you have last minute changes or bad internet connection.

Réponse de Gomocha

Hi Mahesh, We appreciate your time in posting your experience with Gomocha. We welcome all feedback and are committed to earning your compliments and hearing your suggestions. Thank you!

Répondu le 21/09/2023
Allan
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

4,0
Publié le 13/09/2023

A good alternative to the big ones

Avantages

FMP360 and FSP are both easy to use. Planning in FMP portal is easy as drag and drop, while completing an order in FSP is as easy as following the steps on your phone or tablet.

Inconvénients

The time it takes for new innovations to be pushed through.

Réponse de Gomocha

Hi Allan, Thank you for your review! We're glad you like using FMP360 and FSP. We encourage you to reach out to your Customer Success Specialist with any new innovations, in order to get the most out of your Gomocha experience!

Répondu le 21/09/2023
Henk
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
0

1,0
Publié le 11/09/2023

Gomocha still needs a lot of work

Avantages

I like the fact that the software package has a lot of potential. The combination of portal and app is also a nice plus.

Inconvénients

the amount and severity of issues is beyond belief. We encounter critical issues that harm our operation on a daily basis. This has been going on for several years now and I am afraid to say that I see no real progress yet in this aspect.

Réponse de Gomocha

Hi Henk, We are sorry to hear that you were not satisfied with Gomocha. We strive to provide the best quality FSM solution to our customers, and we apologize for any inconvenience that you may have experienced. Thank you for your time, and we hope that your experience turns around.

Répondu le 21/09/2023
Arjan
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3,0
Publié le 06/09/2023

It works when it works

It is okay, when it works it is great

Avantages

Our guy [sensitive content hidden] is always fast to respond and helps us a lot

Inconvénients

In our case it is really buggy. Things go massivly wrong almost every single month. Especially after updates.

Réponse de Gomocha

Hi Arjan, We appreciate your time in posting your experience with Gomocha. We welcome all feedback and are committed to earning your compliments and hearing your suggestions. Thank you!

Répondu le 21/09/2023
Willem
Willem
  • Secteur d'activité : Sécurité publique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
2

3,0
Publié le 15/06/2021

FMP360 and Wilchem

Avantages

Easy to use, realtime communication with engineers, reporting tools

Inconvénients

Performance of the Gantt chart could be better. Missing a customer portal that matches our services.

Réponse de Gomocha

Willem, thank you for your feedback. We have heard the need for a faster Gantt chart and have made some significant performance improvements in that area. Our team will reach out to you shortly to show you the latest improvements.

Répondu le 30/06/2021
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Urbanisme et architecture
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3,0
Publié le 15/06/2021

Overall view

Avantages

Overall view is quite good, we still miss the "user friendly" experince in managing the BI

Inconvénients

Implementation limits when we need to connect the softawrea with external ERP

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 30/06/2021

Great platform to configure specific maintenance apps

FMP360 helps the technicians to locate the valves that need to be serviced, perform the right maintenance, and provide feedback on the maintenance performed to the supervisors/work preparers.

Avantages

FMP360 is an excellent tool to configure specific maintenance apps which are easy for the technicians to use. The apps help the technicians to locate and execute their maintenance tasks efficiently. I like that FMP360 can be configured easily to the specific wishes of the company unlike large CMMS software.

Inconvénients

Currently we FMP360 as standalone software. Integration with our CMMS SAP could be an improvement.

Darcey
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 07/02/2025

goede app voor werkzaamheden in het veld

over het algemeen heb heb ik een goede ervaring met de app. Er zijn vele mogelijkheden.

Avantages

de vele opties in de app en de stabiele werking

Inconvénients

de snelheid waarmee de data word vernieuwd tijdens het werken

Johan
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
1

4,0
Publié le 12/09/2023

Gomocha is gebruiksvriendelijk. Support is ondermaats

Avantages

Planomgeving is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Inconvénients

Support op onze planning verloopt zeer, zeer moeizaam. Sommige aangevraagde wensen staan al meer dan een jaar open.

Réponse de Gomocha

Hi Johan, We appreciate your time in posting your experience with Gomocha. We welcome all feedback and are committed to earning your compliments and hearing your suggestions. Thank you!

Répondu le 21/09/2023
Rowin
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 31/08/2023

Overall great for scheduling and

Avantages

Feature to schedule specific tasks to specific persons, inculing checklistst

Inconvénients

We are still developting this program so we have to see what this is when it is completed.

Réponse de Gomocha

Hi Rowin, Thank you for your positive review! We're glad you like using the checklists and assigning tasks to colleagues. We encourage you to reach out to your Onboarding Specialist with any questions, in order to get the most out of your Gomocha experience!

Répondu le 05/09/2023
Armand
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/06/2021

A highly configurable piece of software

Coming from other software in the previous years, there was a learning curve but the adaption to this platform was very smooth in the end. The contacts with the Gomocha team when requesting new features and adaption are very pleasant and professional

Avantages

It's highly configurable to the extend that it's almost too configurable, but it gives many options. Everyone can create a view in the software that allows them to view what they need to see to make the best of their work. It's highty adaptable.

Inconvénients

Due to it's highly configurable nature, it's sometimes also gets you lost in the options. You really need to think through what you need to see and what rules you need to apply. We ware working on the cloud platform and sometimes experience some lagging when trying to search an asset or refresh the plannersboard.

Réponse de Gomocha

Armand, Thank you for your lovely review and feedback. We are so glad to hear that you appreciate our highly configurable platform. We will continue to work on improvements for better functionality with configurability and planning boards.

Répondu le 02/07/2021
Joy
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3,0
Publié le 24/06/2021

FMP360 Review

Avantages

The application is highly configurable, configurations are quick and easy to deploy. And since our back end application where FMP is connected to is also a Gomocha product, it is easier to send the data to and from FMP360. Gomocha's expertise on the back end product it is easier for us to discuss new requirements.

Inconvénients

Due to its highly configurable functionality performance maybe impacted specially on Home Dashboard page so have to be very careful in adding filters. Map functionalities could be improved like be able to assign orders on the map.

Réponse de Gomocha

Joy, Thank you for your feedback. We will take our map functionalities to be improved into consideration and work on better ways to be able to assign orders on the map.

Répondu le 01/07/2021
Ivan
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 15/06/2021

Almost a perfect solution for servicemanagement

Have used a few other service management systems, Gomocha is prety straight forward, although there are still a lot of features we don't use at the moment.

Avantages

Roadmap.
They listen to their customers and put requests for improvement on their roadmap.
While developping new functionalities they work with user groups to test and comment the work done.

Inconvénients

Most of what we will need in the next 18 months is on the roadmap.

Réponse de Gomocha

Ivan,
Thank you for your review! We appreciate your feedback.

Répondu le 02/07/2021
Bjorn
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
3

2,0
Publié le 28/06/2021

A Review

Not happy, also don't hear good feedback from the technicians. But since this is a business decission we have no choice.

Avantages

I like it that your contacts try to assist you.

Inconvénients

What I hate is that it's not user friendly but mostly that the bugs are many times only fixed with the next release. And that release sometimes causes new issues.

Réponse de Gomocha

Bjorn, we are sorry to hear that you aren't happy with our platform. We strive to fix bugs in a timely manner. We will take your feedback into consideration and work on ways to shorten the fix cycle times as well as ensuring new releases continue to strengthen your way of working, and not having you take a step backwards.

Répondu le 30/06/2021
Manhal
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/06/2021

Dutch Review FMP360

A clear & efficient web-application easy to design conform company process.

Avantages

Easy to use
A easy to access web-application
Good functionality

Inconvénients

Performance could become better.
Some functionalities could be improved (map related).

Réponse de Gomocha

Manhal,
Thank you for your review, we appreciate your feedback.

Répondu le 02/07/2021
Alfio
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 15/06/2021

My Review

Avantages

Scheduling Agenda and easy to interface configuration

Inconvénients

Too many redundant acknowledgment operations

Réponse de Gomocha

Alfio,
Thank you for your review, we appreciate your feedback and will continue to work on our operations system to eliminate redundancy patterns.

Répondu le 02/07/2021
Rachida
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
2

3,0
Publié le 24/06/2021

Terrible updates

For me as planner it's ok in use, for the guys on the road with the mobile version, updates are bad, constant errors.

Avantages

The desktop version is easy to use........

Inconvénients

After every update there is something or wrong or missing

Martin
  • Secteur d'activité : Animation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 18/06/2021

Easy to use filed service application

A lot of knowledge on the system and friendly support.

Avantages

Standard a lot of functions and field service supported with several apps, easy adjusting the questionnaire and planning views.

Inconvénients

Registering the used measuring equipment.

Réponse de Gomocha

Martin,
Thank you for your review, we appreciate your feedback. We hope to continue improving our platform in order to be able to provide your team with the best service and functionality.

Répondu le 02/07/2021

Catégories connexes