En savoir plus sur VoiceAnalytics

VoiceAnalytics est une plateforme d'analyse vocale et de données basée sur une technologie avancée d'intelligence artificielle. Le système traite et analyse les données audio stockées numériquement et les métadonnées fournies par le système d'enregistrement d'un client. La plateforme utilise des processus basés sur l'intelligence artificielle pour détecter la présence d'émotions et le changement des émotions, ainsi que des mots-clés, le silence, la musique, la diaphonie, le taux de parole et de nombreux autres paramètres précieux dans chaque conversation. En fonction des résultats de cette analyse, des informations sont fournies sous forme de rapports, de visualisations graphiques et de tableaux de bord. Grâce à VoiceAnalytics, les responsables peuvent révéler et surveiller des données et des caractéristiques de qualité inconnues pour l'ensemble du centre d'appels pour chaque groupe d'agents ou des catégories d'appels spécifiques. VoiceAnalytics leur donne le pouvoir d'améliorer : • le contrôle qualité • l'expérience client • la conformité • la productivité • la génération de revenus • l'expérience des agents
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Vidéo de VoiceAnalytics
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VoiceAnalytics - Prix

VoiceAnalytics n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de VoiceAnalytics est disponible à partir de 22,00 €/mois.

À partir de :
22,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Jozsef
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/09/2021

the biggest innovation in contact center quality assurance in the last 10 years

xDroid’s solution automatically analyzes the speech-recordings of all (100%) of Inbound/Outbound calls, based on customized parameters or keywords, in order to spot quality or efficiency issues and/or identify best practices. Due to the efficiency of the automation, numerous new control/development use cases can be defined.
Results can be immediately fed-back to bankers and/or their superior & embedded into their training for improved productivity, customer satisfaction, lower churn and extra sales. Feedback can be both absolute/relative to peers or own past performance.

Avantages

Before the system is introduced QA was a sample based (1-3 %) manual call monitoring, channeled into incentives & training with retroactive controll (~1-2 weeks feedback cycle after actual call made) with high manuality, using numerous systems
Now, with xDroid VA we have a 100% sampling: no missed issue or development potential
Real-time, truly personalized feedback and the controll & feedback are in in one single system

Inconvénients

the introduction took longer than planned due to the limitations of the current voice recording system, but the support team was helpful and supportive throughout

Réponse de Xdroid

Hi Jozsef,
Thanks for sharing your positive experience, your review and satisfaction mean the world to us!

Répondu le 06/09/2021
Sharron
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/06/2022

In time, will provide great insight.

From being very sceptical initially, I am beginning to see the benefit VoiceAnalytics can provide.

Avantages

The user interface is great for the agents to see their performance. The agent and customer emotions are really helpful.

Inconvénients

Very difficult and time consuming to programme to achieve desired results, particularly in this industry if you have no skill set in this area. Once we have honed all the areas and made the correct adjustments, we will start to make real progress.

david
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 27/06/2022

Xdroid review

Overall very good - looking forward to some more trainign that they are providing

Avantages

The ability to quickly access the data and for the staff to access their performance live

Inconvénients

The ability to go to low level specifics about how a call is scored - this was ore difficult that I imagined

Réponse de Xdroid

Thank you for your review David! We would be more than happy to provide more training.

Répondu le 28/06/2022
Sinead
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 14/06/2022

agent review

Avantages

easy to use and helpful to keep track of where you are up to.

Inconvénients

its finds some words harder to learn.

Réponse de Xdroid

Thank you for your review, we are happy you find our solution helpful.

Répondu le 28/06/2022
4 avis

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