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126 avis sur 437
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Ibrahim
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/01/2024

Je recommande Recruit CRM

Avantages

La possibilité de pitcher avec les clients. Et le pipe personnalisable et facile à mettre en place.

Inconvénients

Pas possible de poster en automatique sur apec.fr

Rudy
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 27/08/2020

Logiciel très performant et équipe au top

Avantages

Le logiciel est très facile d'utilisation. Les développeurs pensent à tous et développe des fonctionnalités très importantes pour la gestion du business. Le support est toujours présent et répond rapidement.

Inconvénients

Il manque encore quelques fonctionnalités pour gérer au mieux le business mais elles sont petit à petit en cours de développement.

Marc
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
4

2
Publié le 04/03/2025

Disappointing experience

Customer service is good, the platform itself is not very easy to work with.

Avantages

A lot of features and the interface looks decent

Inconvénients

Many useless features
I left it quite late (till the last day of the subscription) to tell them to not renew and asked how I can take the data out. It was one day late and in order to get my data, I had to extend one membership for a month. Not great service, talking about 150 USD, but I defo won't come back.

Alternatives envisagées 

Bullhorn ATS & CRM et Manatal

Pourquoi passer à Recruit CRM

Feautures and interface that looked better in the demo period
Diana
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
1

5
Publié le 12/02/2025

Recruit CRM Feedback

It's fine. I like it, although I had no experience with it before is user friendly and trustworthy.

Avantages

The posibility to track candidates, add them to hot lists, assign tasks, and manage back and forth the candidates's pool among the different statuses.

Inconvénients

I would love to have the possibility to integrate prescreening questions and scores, to easily check up when there is a high volume of candidates in the candidate's pool.

Maxime
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

5
Publié le 27/03/2025

Good experience

I'm happy to use Recruit CRM and it's very functionnal for me

Avantages

Quick and clear help. Great contact and really appreciated

Inconvénients

The translation in French isn't always efficient

Ekaterina
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/12/2023

The most developing CRM for Recruitment needs

Avantages

Easy to use and admin, Friendly UI and UX, development team reacts to requests fast and presents new features monthly.

Inconvénients

There are no open-source opportunities, we can't program our apps based on Recruit.CRM

Alternatives envisagées 

Bullhorn ATS & CRM

Pourquoi choisir Recruit CRM 

Costs for further development of the system were high, the support was not really reacting to our requests, and a lot of automation features were not included by default.

Logiciel antérieur 

Salesforce Platform

Pourquoi passer à Recruit CRM

For the lower price for the same functionality
Luda
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/08/2024

Recommend

Pretty good and provides usually the needs of a head hunter

Avantages

Has the modules i need and comfortable using

Inconvénients

Like to the LinkedIn and great supporting team

Alternatives envisagées 

Breezy

Pourquoi passer à Recruit CRM

Looks tgat is a professional one and provide with the solutions i need
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/07/2024

Top Product

Avantages

Easy to use, user friendly, love the LinkedIn PlugIn

Inconvénients

Nothing. It is really a good tool and we love to use it.

Briana
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 22/10/2024

Nice tool for Recruitment

Avantages

Usability, easy overviews of candidate profiles

Inconvénients

Reporting function and filters, it’s not as straight forward as I would expect reporting to be. Not always clear where to go to find certain reports.

Danesh
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/06/2024

Recruit CRM - small business perspective

Avantages

The user interface - was clear and logical and easy to understand with categories and options intuitively laid out and options easily accessible.

The ability to customise each of the key categories - Companies, Contacts, Candidates, Jobs, Deals -- is helpful, as well as laying out the sections as one wants, plus the ability to hide/display system fields and custom fields as well. Makes using the product all that much easier.

Additionally, the ability to connect the system with automation tools like Zapier or Integrately via the API has been a huge time saver, and this in addition to the in-house, Recruit CRM, lead integration and automation services.

The workflow is good too, with a number of options to get candidates into and manage them through the system; with a good CV parsing tool, LinkedIn Chrome extension, plus a great resume formatter. The Tasks and Meetings manager, and the associated carousel, is extremely helpful too for managing workload and flow. There are additional built in tools available (sequences to automate communications for example/workflow), plus additional ones too but currently not using them so cannot provide more details.

Lastly, communication from the team is regular with good information provided, the support is great, the team warm and friendly, and queries answered very quickly. All this coupled with a clear plan to upgrade/improve the system with an ability to make suggestions.

Inconvénients

The reporting module -- currently it shows key information but the only issue is it's not entirely customizable, and one is "limited" to the options provided. I understand this is being worked on/upgraded and I'm looking forward to be able to set up multiple, customised reports.

Alternatives envisagées 

Recruiterflow et Manatal

Pourquoi choisir Recruit CRM 

Primarily due to a dated and clunky UI, plus an inability to connect to automation tools.

Logiciel antérieur 

Firefish
Scott
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/06/2024

The Best in All Areas

It's probably the best tech company I have dealt with and definitely the best recruitment software provider. I'd be more than happy to recommend it to anyone thinking of signing up.
Do yourself a favour and don't consider anyone else.

Avantages

RecruitCRM is fantastic and so are the staff. Having dealt we a few of the 'Big Boys' RecruitCRM are a breathe of fresh air. Nothing is too much trouble, everything works, mostly exceeding expectations.

Inconvénients

The only thing is that I didn't sign up sooner!

Victoria Skye
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/11/2024

Best Applicant Tracking System on the market today!

FIVE STARS from day one. I honestly cannot fault them.

Avantages

It is simply the BEST ATS we have found on the market today! The tool itself does what you need it to, the speed at which data is migrated or updated is second to none, the logic behind how it can support your hiring efforts were really well thought out, it can help you manage your workflow, as well as revenue pipeline, they are open to custom automations that your business or industry may need and I cannot say enough about the people!! A tool with real humans behind it, who KNOW what they are talking about?! It's true. I cannot recommend them or the tool enough :-)

Inconvénients

None so far. A few things on our wish list, but I am confident that they will become a reality one day soon :-) Hint hint!

Alternatives envisagées 

Jobin.cloud

Pourquoi passer à Recruit CRM

We were so impressed by our initial demo we gave it a go!
Charlie
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2024

A constantly evolving tool

Always a pleasure to see new stuff coming !

Avantages

Recruit CRM is constantly evolving and the whole team is always very supportive.

Inconvénients

Some feature yet to be enhanced are still a bit rigid, but it will be sorted out really soon I heard !

Alternatives envisagées 

HubSpot CRM

Pourquoi choisir Recruit CRM 

Not enough contact with our CSM at Bullhorn

Logiciel antérieur 

Bullhorn ATS & CRM

Pourquoi passer à Recruit CRM

Not enough feature for the ATS part. Candidates are not natively supported on Hubspot (at that time)
Scott
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/06/2024

Finally - A winner

After a few attempts, we finally implemented a platform we can build our business on and where we get support quickly.

Avantages

The Kanban view for deals, jobs, candidates is awesome. The support is phenomenal.

Inconvénients

Didn’t collect EEO data on applicants - developed a workaround.

Alternatives envisagées 

Bullhorn ATS & CRM

Pourquoi choisir Recruit CRM 

Needed a system designed for an agency, not an employer.
Jason
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/12/2024

Jason's Review

Its been great so far. night and day to our old CRM

Avantages

web based
drag and drop for files
easy to use interface
clear reports
good workability between the CRM - ATS

Inconvénients

have not used certain things yet, like the candidate dashboard as much so need more exposure to give fulsome feedback on what I like least.
More thing is that the candidate's page, the resume file does not auto update to the most recent resume submitted.

Maxime
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/07/2024

Feedback Recruit CRM

I would strongly recommend such a tool for the dail y use as CRM

Avantages

It is very user friendly, very agile tool which is very usefull and they are very focus in their customers.

Inconvénients

None, it is all very well design as a CRM

Rachel
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/09/2024

Highly Recommend!

It's been great. I've been using it for about six months now. The system works well and gives me more than I need.

Avantages

It's very intuitive. They've thought of everything from the perspective of the recruiter.

Inconvénients

Nothing. The system works well. The training is comprehensive.

Daniel
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/08/2024

Recruit CRM Review - Latin america

Amazing, The fact of how simple it is to use it, also the presentation and colors, you really don't need to be an expert to be able to navigate it, which is how every system should be, friendly

Avantages

The fact of how simple it is to use it, also the presentation and colors, you really don't need to be an expert to be able to navigate it, which is how every system should be, friendly

Inconvénients

There is only one little bug, the green light that each candidate has to be seen by the client goes on when you click parse and assign, that should be correct it, it also happens with other buttons, the greenlight should turn on ONLY when you click on it, should not get turned on when clocking other things

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 13/03/2024

Buena aplicacion para reclutamiento

En general muy bien, si la uso diario y van incrementando funciones cada vez

Avantages

Me gusta porque tengo mi base de datos de candidatos integrado a los procesos de reclutamiento actuales y pasados y veo el tracking de la gente

Inconvénients

No me gusta que aun no tengo reportes adecuados, con los indicadores que necesito para monitorear la efectividad de mi servicio

Martin
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/09/2024

System that helps me do my job successfully.

Very easy introduction, although I am far from an IT expert. Coming from another CRM system, it has been a relief.
Helps me to organize the day-to-day work, makes communication with clients and candidates easy.

Avantages

user friendly system, practical for my business, easy accessible help

Inconvénients

Nothing I can think of. Even for a non-IT´ish person like me a very practical tool.

Regina
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 17/07/2024

Highly customizable on your workflow!

Avantages

What's great about Recruit CRM is how I can create note templates and call log templates for my team, enhancing the quality of data we gather from both clients and candidates. It's also customized to our workflow and process, adjusting to our needs rather than adjusting to a new system.

Inconvénients

I would like to see Recruit CRM work on the user interface and options for fonts/bullets in the notes section.

Britt
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/06/2024

Review Britt @Puur Salaris

Avantages

The customer service is really helpfull. Recruit CRM on itself is easy to work with, however it sometimes is difficult to find the thing you're looking for because of all the options. When I need help with finding it, I'll inform our CRM contact person, who up to now have always been able to help quickly.

Inconvénients

Difficulties with integrating selfmade templates
The basic/few options to design a Job page

Christian
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 19/08/2024

Recruit Crm Review

It has been wonderful and making work easier.

Avantages

I like the whole system because it is easy to use.

Inconvénients

There is nothing I dislike about the system.

Yanislava
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/09/2023

The perfect solution for recruitment agencies. It did miracles to our workflow, efficiency and...

Awesome, love it.

Avantages

It's super easy to use, the customer support replies immediately and is always helpful.

Inconvénients

I can't think of anything missing at this point. There are all the features we need and they work.

Alternatives envisagées 

BambooHR, Workday HCM et Greenhouse

Pourquoi passer à Recruit CRM

The pricing, the level of customization and because it's designed for agencies!
Livia
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/06/2024

A great tool for recruitment agencies

This is a great ATS and CRM for recruitment agencies.

Avantages

Easy to implement and use, made to suit agency needs compared to similar ATS which focus mainly on internal recruitment projects.

Inconvénients

There is nothing much we don't like as the level of support provided is excellent in case we get stuck.

25 avis sur 126

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