En savoir plus sur Pexip Engage

Pexip Engage fournit des capacités de planification et de visioconférence qui permettent aux forces de vente et aux conseillers de ventre de rencontrer les clients sur leur canal préféré au bon moment. Parmi les fonctionnalités clés, on compte : des visioconférences intégrées avec personnalisation de la marque, des réunions sur site, la segmentation des leads, des fonctionnalités de création de listes pour les offres à court terme et les annotations.
Pexip Engage Logiciel - 1
Pexip Engage Logiciel - 2
Pexip Engage Logiciel - 3
Pexip Engage Logiciel - 1 - aperçu
Pexip Engage Logiciel - 2 - aperçu
Pexip Engage Logiciel - 3 - aperçu

Pexip Engage - Prix

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Pexip Engage - Avis

Note globale

4,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,4
Support client
4,5
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Tous les avis sur Pexip Engage

Filtrer par :
Classer par :
22 avis
Karel
Karel
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 02/01/2019

Easy to use

Avantages

Works on efficiency. You minimize the time on planning an appointment with customers

Inconvénients

The chance on less quality leads is higher. It's best to do a check by contact the customer after planning an appointment.

Francis
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/02/2023

PEXIP Online Scheduling Tool

Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Locations- Advisors- Teams- Meeting-type (video-location-office), you can't think about something that is not possible.

Avantages

The PEXIP appointment TOOL works really well in our company with more then 150 advisors with different skills, locations and time-shedule.The online integration with our website is great. You can work with LEAD-segments, to limit the subjects a client can choose on a particular webpage. The look and feel of PEXIP is profound adjusted to our company-branding. PEXIP provides really well working API's, to integrate you back-end databases and company-software.On the fly synchro with the agents agenda.Full control of the appointment-shedule by the advisors, works autonome without intervention of the administrator.

Inconvénients

I can't find any improvements.Through the years, PEXIP developped all our demands.

Yannice
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
1
Support client
3

3,0
Publié le 09/04/2019

Skedify

Avantages

It's positive that our clients can make their own oppointment online.

Inconvénients

It's not so simple to work with, to change appointments, ....

Réponse de Pexip

Hi Yannice,

Thank you for your review. We take your remarks by heart and want you to have a complete and easy experience . We will reach out to you to give you some extra information and training materials. We strive to be a 5* company all the way.

Répondu le 10/04/2019
Cathérine
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/12/2018

Easy and simple

Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!

Avantages

It's easy to use, there are very few errors and if there are, the customer support service is very helpful and acts fast. The slightest problem is dealt with within a few hours and the solution is tested thorougly... Super!

Inconvénients

Nothing really. It would be nice if there was a '2 way link' between my calendar and skedify. If I make changes to the appointment in my calendar, this is not modified in skedify, which can be confusing for customers. But if we make te effort the also change it in skedify, the problem is solved.

Réponse de Pexip

Hi Catherine, thank you for the review. Concerning your remark on the 2-way communication, we need to develop an Outlook add-in. It is on the roadmap and will be released in the future after thorough testing! Our solution is constantly evolving and new features keep on coming constantly!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify

Répondu le 22/01/2019
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 09/04/2019

Review Skedify

It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to our needs.
I look forward to the evolution.

Avantages

Easy to use. The tool speaks for itself.
It's easy to book a appointment.
It helps the communication with our client.
They get a textmessage so they wont forget the oppointment.
Because of the message less people are too late.

Inconvénients

It's not integrated in Outlook.
Now i need to use 2 planning tools

Réponse de Pexip

Hi reviewer,

Thank you for your review of Skedify. We are happy to read that you are satisfied with the product.

Outlook integration however is possible with Skedify. It is an easy plug and play procedure. We would be happy to help you, Please provide your contact details to [email protected] so we can solve your constraint.

Répondu le 10/04/2019
Hans
Hans
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/10/2018

High quality product and service

Avantages

The Skedify software is very straightforward and easy to use. Almost everything is customizable and can be applied very quickly.

Inconvénients

we have been working with Skedify for 5 months and I can honestly say that we still have to encounter our first minus or bug.

Engin
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2

4,0
Publié le 02/04/2019

So far, so good

Avantages

Every client is free to chose, withtout calling, any day and fix their own apointment on any day that suits them best.

Inconvénients

cannot add a last min apointment myself without having to tell administrator, that has to add it to skedify.

Réponse de Pexip

Hi Engin,
Thank you for your review. Can you please explain what the pain is you had with the customer service? We want to learn out of the things we have could have done better, we are striving for an excellent experience for you.

From a functional point of view, you should be able to add last min appointments, we cannot interfere in your enterprize organisation.

Répondu le 08/04/2019
Mick
Mick
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/11/2018

Top service for our clients and prospects !

Disponibility for client contacts optimised. Lean management of commercial agenda.

Avantages

Easy to use
Disponibility for client contacts optimised.

Inconvénients

nothing

Marianne
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 10/04/2019

Review Marianne Impens Van Marcke Aartselaar

Avantages

It's easy, the customer receives a confirmation e-mail and can adjust the appointment himself.

Inconvénients

An email address is always requested, it would be a good thing if a phone number was enough in some cases. So the customer can receives a confirmation text message.

It would be easy if it were possible for the customer to enter his language. For example, I don't speak French and I can't help these customers any further.

Réponse de Pexip

Hi Marianne,

thank you for the review! We keep improving our product and value your feedback.

regards,

Pieter

Répondu le 12/04/2019
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Rédaction et correction
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/12/2019

A Robust Omnichannel Scheduling Software

Skedify does a great job of alleviating the need to constantly chase clients over the phone to set up a meeting. Customers can schedule, reschedule, cancel or edit their appointment directly on the website as well as choose what topic they'd like to discuss beforehand.

Avantages

The ability to look into the upcoming meetings from the main dashboard and easily manage all bookings from one place.

Inconvénients

Nothing so far. Any issue I've encountered was quickly handled by the customer support team at Skedify who are responsive to say the least.

Wendy
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/03/2023

gebruik van Pexip engage

Avantages

Het product is gemakkelijk aan te leren voor veel mensen. De communicatie met de agenda en de planning gebeurd correct en zeer stipt. De dienstverlening is super snel en ze doen altijd hun best om je probleem op te lossen of je vraag tegemoet te komen.

Inconvénients

Alles dat we vragen proberen ze aan te passen. Dus eigenlijk heb ik geen opmerkingen.

Réponse de Pexip

Thank you for your kind review, Wendy.
We strive to provide a simple product experience and fast service.
It is delightful to see positive responses like this.

Répondu le 23/03/2023
Tom
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/02/2023

Pexip Engage, een bedrijf dat tijd vrijmaaakt voor zijn klanten

Ik heb Pexip Engage leren kennen via Skediy, een scale up dat in 2021 de handen in elkaar heeft geslagen met Pexip Engage. Het bedrijf is op korte tijd enorm gegroeid en toont zich vandaag als een waardevolle partner op vlak van customer engagement en scheduling. Dit mede dankzij een gemotiveerd, sterk en toegankelijk team.

Avantages

Het product is zeer eenvoudig te implementeren. De software werkt intuïtief en is makkelijk in gebruik voor zowel medewerkers als cliënten.De geïntegreerde mogelijkheid om een videocall op te zetten is een extra troef. Hiernaast connecteert het product naadloos met onze interne systemen (CRM, queue management, ..)

Inconvénients

Pexip Engage is een bedrijf dat samen met hun klanten op zoek gaat naar groeimogelijkheden. Hun medewerkers maken tijd vrij om te luisteren, mee na te denken en een oplossing te zoeken op maat van de klant.

Daphne
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/02/2023

Solidaris gebruikt Skedify

Blij met het volledige proces die afgelegd is: na implementatie blijven we aanpassen en verbeteringen op punt zetten samen met het Pexip team. Onze 2 wekelijkse overleggen maakt dat iedereen mee is met waar we naar toe willen en altijd verder kunnen zoeken naar andere integraties en mogelijkheden van het product.

Avantages

Alles kunnen we aanpassen aan onze noden, erg flexibel in het toevoegen van nieuwe agenten, kantoren, nieuwe onderwerpen, ...

Inconvénients

Je moet het prodcut wat leren kennen om alles te installeren, maar door uit te testen en aan te passen kan je snel alles opzetten!

Michelle
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 03/04/2019

quick & easy

Every problem that has occured was fixed after 1 phone/email.

Avantages

It sends an text or email to your appointment so they wouldn't forget time and date with a direct link to google maps to found your location.

Inconvénients

It takes a minute to put in a appointment in the agenda because you have to make a 'profile' with every new customer.

Réponse de Pexip

Hi Michelle,
Thank you for your review.
We can intergrate with your CRM system so you do not have to create profiles for every customer. We have done this before and this is definately something we want to do with your company too!

Pieter

Répondu le 12/04/2019
Martin
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/01/2019

comfort

Good support and easy to use.

Avantages

easy to use and very good and friendly support.

Inconvénients

I would prefer more inter active options to use for evening hours

Réponse de Pexip

Hi Martin, thank you for your review. A new feature for even more interactive options is in development now and will be released very soon! I will keep you updated on this but I am convinced you will like it!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify

Répondu le 03/01/2019
Jan
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/12/2018

Skedify

Once, we had a problem. The agenda was blokked and people could make an appointment. We called to Skedify and they fixed the problem instantely. So our expercience with Skedify is very good.

Avantages

It's very usefull and not difficult to use. People can easily schedule an appointment onlind.

Inconvénients

People make an appointment and they don't come without letting us know.

Sharon
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
3

4,0
Publié le 13/04/2019

Agenda

Avantages

It is handy to see all your collegues dates and when you note a date that they receive an email

Inconvénients

You should get an email or note that you have finished your date.

Réponse de Pexip

Hi Sharon,

I don't really understand your note about receiving an e-mail when a date is finished. Can you please reach out to [email protected] so we can discuss how to make it more convenient for you?
We work a lot on usability, we are open to discuss to make it better for your enterprise!

Répondu le 18/04/2019
Gunter
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/04/2019

skedify

Happy to make the switch to skedify

Avantages

- easy online access for our clients
- all the needed information is entered in the comment boxes so we know everything we need to know about the appointment

Inconvénients

using the program now for 1 month, nothing so far

Réponse de Pexip

hi Gunter,

thank you for your review. I like reading you enjoy working with Skedify!

Répondu le 12/04/2019
jan
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

4,0
Publié le 12/04/2019

use of skedify

Avantages

it's practical that our customers can book appointments in our agenda's

Inconvénients

Sometimes it isn't very easy to access to agenda's of colleagues

Réponse de Pexip

Hi Jan,

Thank you for your review. We are happy to stay in touch if questions arise. Feel free to contact [email protected]

Pieter

Répondu le 18/04/2019
Pierre
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 09/04/2019

Skedify is the limit

Avantages

Easy to work with it, complete with app to the customer

Inconvénients

The look of the agenda, not so easy to see wat is written

Réponse de Pexip

thank you for your review Pierre! please contact [email protected] in order to give you a better look for the agenda.

Répondu le 11/04/2019
Heyvaert
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 06/04/2019

easy breezy

easy and simple

Avantages

it's fast, no thinking beyond required, input and done. Fast to handle with client in front of you.

Inconvénients

didn' find any remarks on the software that isn't friendly in use

Réponse de Pexip

thank you Sabrina for your review!

Répondu le 12/04/2019
Eric
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 22/10/2018

Why I like Skedify ?

Avantages

Time saving, userfriendly, quick, easy,

Inconvénients

installation of software and customization

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