En savoir plus sur Yonyx

Yonyx est une solution cloud conçue pour aider les call centers et les entreprises de service client à créer et gérer des guides interactifs pour le support technique, le télémarketing, la qualification des leads, la conformité et d'autres processus. La plateforme comprend des arbres de décision qui permettent aux entreprises de concevoir et de visualiser les interactions client à l'aide d'organigrammes multimédias. Yonyx permet aux auteurs de concevoir des guides personnalisés pour les agents à l'aide d'images, de liens hypertextes, de vidéos, de tris de données et d'autres attributs pour rationaliser les opérations du service client. Elle propose diverses fonctionnalités telles que la création automatisée de guides, des commandes définies par l'utilisateur intégrées dans les étapes du guide, des analyses, l'intégration avec des systèmes de CRM (Customer Relationship Management), etc. En outre, les administrateurs peuvent inviter des utilisateurs, fournir des autorisations basées sur les rôles et mettre à jour les étiquettes pour faciliter la fonctionnalité de recherche. Yonyx permet aux gestionnaires d'obtenir des informations sur l'utilisation des comptes, les incidents, les activités des auteurs/utilisateurs, la conformité et d'autres mesures par le biais de rapports et d'analyses. Yonyx prend en charge l'intégration avec diverses applications tierces à l'aide d'API REST et JavaScript. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres services en ligne.
Yonyx Logiciel - 1
Yonyx Logiciel - 2
Yonyx Logiciel - 3
Yonyx Logiciel - 1 - aperçu
Yonyx Logiciel - 2 - aperçu
Yonyx Logiciel - 3 - aperçu

Yonyx - Prix

Yonyx n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Yonyx est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

À partir de :
25,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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4,0 (90 avis)
Enfin, un solution CRM qui s'adapte à vos besoins !! Notre missions est d'aider chaque organisation à transformer...

Parcourir les avis sur Yonyx

250 avis sur 250
Classer par :
Ellie
Ellie
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/02/2025

Great product for our sales team

[sensitive content hidden] has been so incredibly helpful spending so much time with me on the backend telling me exactly what I need to do, showing me how to do it and then making sure that I'm learning the process to be able to do it on my own.

Avantages

It's an incredible tool that is going to help us expand our inside sales team as we look to establish a call center to bring in more appointments for our account executives.

Inconvénients

There is nothing that I've found so far that is negative about Yonyx.

Yandi
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/08/2024

Hybrid DSS capable of addressing complex or multifaceted decision problems.

A great tool for facilitating organizational processes replacing traditional data access and retrieval functions.

Avantages

Yonyx organizes, stores, sorts and returns data relevant for a particular context of decision making process easily and smoothly. Has an easy dashboard to work with in data mining techniques which provides the objective information needed to make decisions about project management environment. Generally makes the goal to generating strong association in decision making possible at no extra cost.

Inconvénients

Troubleshooting was a major challenge for us. We worked our way through with the help of the support team. Things are going well now.

Emily
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 18/10/2023

Scripting for Call Center

Avantages

easy to modify and visually appealing. My favorite feature is the name and industry autofill to the customer

Inconvénients

it needs to be more fool proof. I tend to get lost in the scripting. Also wish it was integrated with our dialing system/crm

Nate
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 01/11/2024

Amazing Find!

It has been an amazing tool to accomplish a very complex process. This was an amazing find!

Avantages

[sensitive content hidden] was there with us from the beginning while we were still in trial, teaching us how to use the system and helping us build it out.

Inconvénients

It is a harder system to use. You will need a basic understanding in backend functionality to navigate easily.

Alternatives envisagées 

Jotform

Pourquoi passer à Yonyx

Yonyx could do far more than Jotform. Jotform was cheaper but Yonyx had more value.
Tonia
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/02/2024

One of the best business decisions we have made in 26 years!

My onboarding with [sensitive content hidden] has been the best onboarding experience anyone could ask for, he is extremely knowledgeable, problem solver, patient and an excellent teacher!

Avantages

We can be consistent in what should be said to our clients with customized decisions tree scripts. I can take my 21 year of experience and troubleshoot the problem with Yoynx decision trees to help our staff answers questions with out management. It can be customized for almost an application you can conceive. We will also be integrating with Striven software for smoother customer service experience.

Inconvénients

Just started using Yonyx non that I can see right now.

Filipe
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 20/05/2024

Effective tool for managing, sharing and utilizing knowledge

Yonyx has facilitated real-time knowledge sharing. Has given the best experience in this sector.

Avantages

In a world where information is abundant and knowledge is power, having the best knowledge software is a huge step. Enhancing existing strategies is made possible with Yonyx in the bid to achieving professionalism. I have used it in identification, capturing, evaluation and sharing knowledge and information assets which are key to better decisions. It is easy to work with and acts as a multidisciplinary platform.

Inconvénients

With AI technology, accuracy is improved and every insights generated has yielded good results. I cannot complain.

Ishika
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/02/2025

Yonyx - Super user friendly tool

We've been using Yonyx for a while now, and it has proven to be an incredibly user-friendly tool. The intuitive interface made it easy for our team to get up and running quickly without a steep learning curve. Beyond ease of use, Yonyx has played a key role in helping us make important business-level decisions. Its structured, interactive guides have streamlined our processes, improved consistency, and enhanced overall efficiency. Highly recommended for any organization looking to optimize their workflows and decision-making processes!

Avantages

Yonyx is a user friendly tool , this tool helps people from non-technical background work easily and help make business level decisions with the help of analytics.

Inconvénients

There is nothing that I did not like about Yonyx, Yonyx is a perfect tool.

Samantha
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/08/2024

Essential Platform for Business!

Overall, I have had a super positive experience with Yonyx! I feel that a system like this is crucial and essential for all companies to utilize in their processes for the greater functionality and efficiency of their business operations!

Avantages

I love the navigation of the system, and how user-friendly the interface is! Yonyx allows simplistic access to the information required on the Sales Flow process of business, and is a major organizational tool for all pertinent information for our company. The display of information is also customizable, making this appearance of the information presented easy to read and navigate for each of our department work flows. It is by far the most manageable, adaptable, and easily operated system I have worked with for Call Flow purposes.

Inconvénients

The only thing I do wish that was available on Yonyx would be an outline or Table of Contents on the left side of the platform, which would allow easy and immediate access into different work flows without having to start over from the beginning and would allow access to direct links into the correct "step" of where one may need to be at any given time. I think that would make the interface incomparable in the market of systems alike.

Nicolas
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/04/2024

Winning with Yonyx team!

INCREDIBLE.
Will recommend again.
Sales and tech support team are the best we had for a long time!

Avantages

Clearly found myself easily between the flow chart programming and system.
The team is just incredible!
Our account manager is gold, tech support work fast and made is all easier for us.

Inconvénients

Yonyx system itself work pretty great!
The saleforces integration for the Yonyx-to-case is a bit native, and salesforce does not allow everything we wanted. Still happy about what we got

Steven
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/07/2024

YOnxNX best call recording service if used at any employer

haven't had any issues, recording are always clear, the transcript is very accurate

Avantages

the things I like the most is it breaks down the talk time % from both sides of conversation and transcript

Inconvénients

hard to find something I don't like, overall its the best recording platform I've used at any employer, fantastic for call reviews and training

Harshad Vijay
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 18/10/2023

Leading cloud based platform for customer interaction graphs

Perfect for internal use , technical support, call scripts, analytics and Yonyx Data Connector

Avantages

Technical support, Customer service and IT helpdesks

Inconvénients

Customer experience sometime slows down due to downtime and unable to operate

Alyssa
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 18/10/2023

Pros and Cons

Avantages

It is very easy to use for us CSR's. You can set it up all in one screen with the new update instead of clicking into different tabs.

Inconvénients

Sometimes there will bugs in the system from updates, it get resolved in a fast manner to allow us ( CSR ) to keep pushing forward.

svln
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/01/2023

yonyx review

ease interface and also the algorithm flow in good understanding of the knowledge and sharing / found attractive becasue good in maintaining the data

Avantages

ease interface and also the algorithm flow in good understanding of the knowledge and sharing

Asaunie
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 18/10/2023

Yonyx Review

Avantages

Yonyx is easy to use and you are able to access the scripts you need easily.

Inconvénients

Haven't found any downsides or cons to Yonyx so far.

cynthia
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/08/2023

i love i t

Avantages

its a life saver all the info i need right at my finger tips

Inconvénients

there really isn't anything I don't like about yonyx

Damian
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 05/04/2024

Easy to use

Avantages

I like that it is easy to use and to follow.

Inconvénients

It does look a bit outdated with the layout.

kajal
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/04/2023

Yonex is very usful tool

yonyx is help me to solve customer problem with there solution its very useful tool for me

Avantages

its help me lot to understand the customer problem and there solution

Inconvénients

chart flow is little bit critical for come back to home page

Wes
Wes
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/09/2016

Providing Self-Service to our Dealer Network

We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward.

Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it.

When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages.

Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter.

Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Avantages

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Inconvénients

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Joshua
Joshua
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 01/11/2022

Yonyx is amazing for optimizing customer call flows

Avantages

What I liked most was that Yonyx can be customized to fit your exact needs. You can create flows to go wherever you need and be able to get the right steps to handle an issue. Being able to see reports on which areas are being used the least/most can help eliminate unused flows but also help optimize the flows used the most to be as smooth as possible. Yonyx makes it so agents can rely less on following a knowledge base and more on just having the next step to resolving an issue.

Inconvénients

The editor to create the flow could be better with more powerful features. You can get lost very quickly when working with a very large workflow. Searching is good but that's really the only issue I ever saw with it.

Aaron
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/09/2022

Great user experience

Good experience, fast to load and submit entries.

Avantages

Having the script right in the CRM to access easily.

Inconvénients

There was an issue in which the script would reload to the beginning whenever I would edit something on an account in Salesforce, but this has since been fixed.

vanessa
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/04/2022

Yonyx is the way to go!

Since yonyx has been around its very useful and helps all the time.

Avantages

I love how you can populate a script, if the scripting is gone.

Inconvénients

Nothing, i enjoy it. I wouldn't change a thing!

Denae
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/03/2023

Decent program

my overall experience has been good using the program.

Avantages

I like the scripting and how accurate and perfectly worded it is. it makes our jobs extremely more easier.

Inconvénients

Sometimes it lags and it pulls up the scripting late.

Ronald
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/01/2023

Helpful

awesome! , quick learning. software just work perfectly fine

Avantages

this makes my daily jobs quick and easy

Inconvénients

easy steps and quick accesses, very user friendly

Eugene
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 01/11/2022

Yonyx is a great platform that has really good support

Mostly good.

Avantages

I love their support's accessibility to answer questions. They are super knowledgeable, and are incredibly responsive.

Inconvénients

I I don't like our inability to connect the survey results to the individual "calls" that are created in our CRM.

Issrrael
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 20/07/2021

Useful tool

Yonyx is easy-using layout to improve my technical support service.

Avantages

The Yonyx decision tree scheme is absolutely easy

Inconvénients

The layout could be better in esthetical terms

250 avis

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