En savoir plus sur Mirro

Mirro aide les dirigeants à mieux comprendre leurs équipes et permet à leurs collègues de se développer les uns aux autres, créant ainsi des parcours d'équipe positifs et en constante évolution. La plateforme est fournie avec un flux d'activité, qui permet aux utilisateurs d'afficher les mises à jour du projet et de partager des idées avec les équipes. La fonctionnalité de vérification des performances de Mirro permet aux responsables de fournir des commentaires ou de la reconnaissance aux employés et de suivre les objectifs de plusieurs projets. La solution offre une multitude de fonctionnalités, telles que la gestion de l'intégration, les rappels d'évaluation automatisés, une base de données des employés, des autorisations basées sur les rôles, la gestion des documents, la journalisation des performances, etc. De plus, les administrateurs peuvent créer des objectifs, attribuer des échéances et suivre l'état d'avancement en temps réel. Mirro permet aux utilisateurs d'obtenir des informations sur les taux de rétention des employés, les départs et les calendriers de capacité via des analytiques. De plus, la solution prend en charge l'intégration à diverses applications tierces telles que Zapier. La solution est disponible sous forme d'abonnements mensuels et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres services en ligne.
Mirro Logiciel - 1
Mirro Logiciel - 2
Mirro Logiciel - 3
Mirro Logiciel - 4
Mirro Logiciel - 5
Vidéo de Mirro
Mirro Logiciel - 1 - aperçu
Mirro Logiciel - 2 - aperçu
Mirro Logiciel - 3 - aperçu
Mirro Logiciel - 4 - aperçu
Mirro Logiciel - 5 - aperçu

Mirro - Prix

Mirro n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Mirro est disponible à partir de 6,50 €/mois.

À partir de :
6,50 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Mirro

Zoho People

4,4 (274 avis)
Zoho People est une solution cloud de RH adaptée aux entreprises de toutes tailles. Le système comprend des fonctionnali...

BambooHR

4,6 (3027 avis)
BambooHR est une solution logicielle de gestion RH basée sur le cloud pour les petites et moyennes entreprises....

monday.com

4,6 (5432 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Microsoft SharePoint

4,3 (5317 avis)
Microsoft SharePoint est un CMS (Content Management System) et système de gestion de connaissances. Le produit comprend...

Zoho Desk

4,5 (2204 avis)
Zoho Desk est une solution cloud de centre d'assistance de Zoho Corporation destinée aux entreprises de toutes tailles....

Bob

4,6 (161 avis)
bob est une solution de GRH (gestion des ressources humaines) conçue pour améliorer l'expérience et le cycle de vie des...

Factorial

4,4 (281 avis)
Factorial est bien plus qu'un simple logiciel RH. C’est une solution complète qui automatise et optimise vos processus...

niikiis

4,1 (11 avis)
niikiis est une solution d'intégration des salariés conçue pour aider les entreprises à automatiser leurs tâches,...

Paylocity

4,3 (946 avis)
Paylocity est une suite tout-en-un de gestion des RH et de la paie qui offre des solutions modernes de gestion du...

Paycor

4,4 (2944 avis)
Paycor crée des logiciels RH pour les dirigeants qui veulent se démarquer. La plateforme HCM (Human Capital Management)...

Profit.co

4,8 (213 avis)
Profit est une plateforme d'OKR (Objectives and Key Results) pour entreprise, intégrée à la gestion de tâches. Vous...

Wrike

4,3 (2796 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Bizneo HR

4,8 (162 avis)
Le logiciel de gestion des Ressources Humaines "tout-en-un" pour les entreprises de toutes tailles. Bizneo HR est une...

Engagedly

4,6 (78 avis)
Engagedly est une solution cloud de gestion de la main-d'œuvre qui offre des applications intégrées pour gérer...

ClayHR

4,6 (70 avis)
BizMerlin est une solution de gestion des ressources humaines basée sur cloud qui aide les petites et grandes entreprise...

Parcourir les avis sur Mirro

152 avis sur 152
Classer par :
Elena
Elena Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 05/03/2024

Good people management tool

Avantages

Friendly platform, got easier to use throughout time and it is continuously growing/improving its features. Love the Kudos system.

Inconvénients

Nothing specific; maybe regarding the "Dark mode" option, which when applied does not seem to be that user friendly considering the platform's font (all that is not bold gets harder to read/follow).

Ana-Maria
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/03/2024

Congrats for the good work!

I am happy using Mirro, it is a great help for my daily activities.

Avantages

The user interface, the access granted for users, the exports, database, attendance records, employee management, feedback area, OKRs.

Inconvénients

The latest changes on uploading docs (as HR) for employees. Please bring back the old bulk upload!

Winnie
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 21/03/2025

Collaboration at it's best

Overall my experience with Mirro was very favorable. It was very easy to use.

Avantages

The platform made it easy to connect with my team.

Inconvénients

There was nothing that I didn't like about it.

Veronica
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 13/05/2021

good software, has great potential

I think the product is easy to use and helpful for any type of organisation, I'm happy we started this collaboration

Avantages

Before the implementation, the sales team offered a lot of useful information very patiently. Even the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was willing to meet our team to answer possible questions, and this I appreciated a lot. The implementation support was flawless, responsiveness to emails was very fast.
I like the ease of use, some of the functionalities (like kudos and the interactive homepage) are cool, also the "have you met X" is a nice functionality. It was (in theory) easy to implement the software in our company.

Inconvénients

I already suggested adding some new functionalities that would be helpful for our organisation. Although the sales presentation was impressive, the application has some bugs that interfered with the implementation part. The good part is that their representative (Lavinia) helped me during this process. I think the biggest issue I had so far was that we had co edit some of the information (for all the colleagues) manually - if we were a bigger company, this would have been a lot more time-consuming.

Alternatives envisagées 

BambooHR

Pourquoi choisir Mirro 

I liked the performance and kudos / feedback functionalities

Logiciel antérieur 

Zoho People

Pourquoi passer à Mirro

cost / quality

Réponse de Zitec

Hi Veronica!

Kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 19/05/2021
Kaylynn
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 08/01/2025

Mirro for Teams!

My team and I used this mostly for brainstorms and organizing our thoughts. We were able to use it live all together and work on our boards async. This was a helpful visualization tool for us.

Avantages

Very collaborative. Helpful for brainstorming and working async.

Inconvénients

It takes some getting used to when using the whiteboard function. But not really a con.

Evelina
Evelina Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/02/2024

Employees management, leave management and performance tracking

Very useful for a growing company like ours.

Avantages

The user interface, the team, the OKRs functionality

Inconvénients

The time they did not have a native mobile app

Oana Laura
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/03/2024

Easy and fun to use

It’s a good experience, gives me the exact information i need, without having to dig too deep.

Avantages

I love the simple interface and how intuitive everything is. I didn’t need an onboarding to start using it. It gives a holistic overview on what’s happening in the company and it’s a fun way to know your colleagues when you’re new, to give and receive recognition.
Small things like social media type of interactions makes Mirro a tool that incentivizes employees to perform tasks that otherwise would be considered “chores”.
I like the ease of use and clear way of displaying information, clean design and logical flows from an UX perspective.

Inconvénients

The fact that upon logging in, even if i tick the “Remember me” check box, I always have to type my email. Seems like a bug, so it’s not that bad, but slightly frustrating to have a feature that doesn’t work.

Réponse de Zitec

Hey, Oana,

We really appreciate your feedback. Our entire team enjoyed hearing you have such a great experience with us and that you now find the "chores tasks" more attractive.

We will investigate the situation encountered with the Remember Me option. To make sure we can contact you to let you know the status, please open a ticket to [email protected]

Warm regards,
Mirro team

Répondu le 15/03/2024
Ardila
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/08/2024

A Great Performance Management Software For Business

Avantages

When it comes to performance management, Mirro offers the best features.
Despite being well equipped, using and understanding Mirro is easy and it comes at an amazing cost.

Inconvénients

So far so good with Mirro. It has been effective.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 05/03/2024

Great team management software

Avantages

Easy to use, I have all my employee information in one place, I don't have to ask someone how many vacation days I have or which team does a person belong to.

Inconvénients

not very straightforward approach to OKRs and team goals setup.

Edward
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/02/2024

Mirro review

Once it was set up, it was easy to manage daily status meeting using Mirro.

Avantages

The ability to put 'sticky' notes on the calendar.

Inconvénients

There were issues initially setting up meeting leaders.

Adrian
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 05/03/2024

A tool that fulfills it’s purpose

Avantages

Using it to see anyversaries and to manage days off

Inconvénients

Haven’t use it for performance tracking yet or social - not necessary not good, just didn’t gave the oportunity

Loredana
  • Secteur d'activité : Relations publiques et communications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
2
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/09/2023

You rock!

Avantages

Performance management and reports, and also I love the relationship with the supplier

Inconvénients

Rigidity for vacay types, and I don't like that it doesn't have recruitment support. Also Mirro didn't cover ITM mandatory stuff like attendance sheet.

Farcas
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 18/11/2023

Great Experience

Avantages

The user interface is top notch - very easy to use!

Inconvénients

Nothing to complain about yet - seems great

Anca
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 07/05/2021

The friendliest app ever!

I love this app, and I also like how fast your team answers when we have a problem we need to fix. Kudos for that!

Avantages

The design is the best! It's very friendly and colorful, it keeps you in a good mood, and it's making me want to spend more time on the app! Another amazing thing is the fact that we can give each other kudos and feedback, it's very easy to use, and keeps the team engaged. A big plus for the GIFs, we use them all the time in the comment section!

Inconvénients

As an admin, I feel like there is room for improvement in the next areas:
- export payroll: the excel is great and it has a lot of useful information, but after I download it I have to manually make room to see the names or the days that our colleagues had paid vacation. I am mentioning this because Mirro got us used to a cute and cozy design, and when you download the export, it kinda lowers expectations.

- some functionalities are a bit complicated to use: for example, as an admin, if I want to add extra free days, I have to make a lot of steps to make that happen. It would help if I could to that by 2 steps, 2 buttons.

- also as an admin, I feel like it would be great to have a better view on the people who took the day off. Right now I have to check it, but maybe if there was a calendar on the right with the names of the people who have the day of, it would be great.

- Kudos: this is the best feature, and we like to implement it more within the company, so it would help if we would have a database with specific numbers and dates for the Kudos given/received.

Réponse de Zitec

Hi Anca, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Andreia
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/05/2021

Dare for more!

Three big problems have been solved:
- clarity on the area of personal objectives;
- clarity on the leave & attendance area. People used to send weekly questions to HR about the situation of the days off (paid vacation).
- we've encouraged the provision of feedback (Kudos)

Avantages

Clarity provided by the Leave & Attendance section!

Inconvénients

Salary section should be customized according to fixed salaries and the frequency of bonuses.

Réponse de Zitec

Hi Andreia, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Andrei
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 14/05/2021

Mirro review

It's way way better than other products of the kind that we've used in the past. It has a straightforward interface and it's relatively easy to use.

Avantages

Well - I really enjoy the fact that I can request feedback.
It would, however, be more useful to actually get a follow up on those items - because I think they can easily be ignored atm.

Inconvénients

I don't really appreciate the phrasing, to be honest. It just seem sort of like a kid that's trying too hard.

Réponse de Zitec

Thanks for the review, Andrei! We're looking into phrasing constantly, so it would be super-helpful of you to point out certain examples at [email protected]. We'll get right on fixing the messages

Répondu le 03/06/2021
Denisa
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 07/05/2021

My work buddy

Mirro is an efficient working tool, helping employers track users' activity and also providing great tools for users in order to manage their work, documents, holidays and so on.

Avantages

It is very easy to use and has efficient features.

Inconvénients

It doesn't have the option to pause your activity and restart it at some point later, at least in my case. You can only stop the clock when you check out from work.

Réponse de Zitec

Hi Denisa, thank you for your review - it lets us know we're on the right track. Our goal is to keep making Mirro better and better and we'll carefully consider the suggestions you've laid out.

Répondu le 04/06/2021
Alexandru
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 07/05/2021

Perspective from a new user

A good experience, a lot of useful functions that if not used, would slow down the rate of work significantly and make it hard to track all the employees, especially when the people are working from home.

Avantages

Very helpful functions to organise documents, overtime, leave days, punch in/out for remote work. Additionally, the performance reviews of the employees is easy to use and easy to organize the information.

Inconvénients

The fact that all documents are uploaded in a single place makes them hard to find sometimes.

Réponse de Zitec

Hi Alexandru, thank you for your review - it lets us know we're on the right track. Our goal is to keep making Mirro better and better and we'll carefully consider the suggestions you've laid out.

Répondu le 03/06/2021
Alina
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 14/05/2021

Good product

Avantages

The feedback and performace review features, holiday requests, flexi time requests

Inconvénients

The are where you define the teams/departments - it should provide more flexibility as there are companies that are organized different than the "traditional" way
Also it should start taking into account that there are a lot of companies that switched to WFH completely.

Réponse de Zitec

Hi Alina, thanks so much for taking the time to leave this nice review! We're trying to accommodate as many company structures as possible and will make sure that some restrictions will be lifted in upcoming releases. Cool tip: some companies use the actual Work Away feature to highlight when people are coming to the office, by just adding a new rule - dashboards included :D

Répondu le 03/06/2021
Andrei
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/05/2021

Team management with a twist ;)

Easy to use, friendly UI / UX. Modern team management and employee engagement tool.

Avantages

Intuitive design, easy to use overall. Easily track performance, request documents from HR, great bundle!

Inconvénients

Would be great if Mirro had a mobile app version.

Réponse de Zitec

Hi Andrei, thank you for your review - it lets us know we're on the right track. Our goal is to keep making Mirro better and better. Regarding your feedback, please try saving the page on the home screen, it is a PWA and you'll be able to open it browser-based directly from your phone's main screen. Drop us a line for more details, at [email protected]

Répondu le 03/06/2021
catalina
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/05/2021

MIRRO- A FRIENDLY SOFTWARE

I have in one place everything I need to organize my activity

Avantages

it is easy to use and helps me organize myself much better!

Inconvénients

it's enough for me in this form, I don't know what can be improved

Réponse de Zitec

Hi Catalina, cheers for the review! We are very glad to hear that Mirro helps you stay organized. Thank you for being awesome!

Répondu le 03/06/2021
Raluca
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/05/2021

Easy to use

Avantages

It's perfect: easy to use, friendly and cool

Inconvénients

It's ok for the moment. I don't have nothing bad to say

Réponse de Zitec

Hi Raluca, cheers for the review! We are very glad to hear that you enjoy using Mirro. Keep up the great work!

Répondu le 04/06/2021
Alex
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/05/2021

The best organizational software

Avantages

It's like an internal social network. It's great that it has the feature to give kudos and appreciate the help of your colleagues

Inconvénients

There were 2 or 3 situations when the platform had some glitches, but the customer support team is great and solved the issues pretty fast.

Réponse de Zitec

Hi Alex!
Kudos to you for taking the time to leave this review, we really appreciate it. We're happy to hear that Mirro helps support your team, keep up the great work!

Répondu le 04/06/2021
Madalina
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/05/2021

Mirro is awesome

Avantages

Mirro has a user friendly interface and the social media platform vibe where you can see what other people in your organization post and how you can react is a big plus for me. It's also easy to request days off and see which of my team members are off for the day so no topic is left uncovered especially when working form home.

Inconvénients

Improvements can be made to facilitate editing your personal information or the information that is visible to other members in the organization

Réponse de Zitec

Hi Madalina, kudos to you too for taking the time and effort to share what you love most about Mirro and also pinpoint how we can improve. We'll make sure your great ideas go directly to our improvements list, so keep a close eye on us.

Répondu le 03/06/2021
Udrescu
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/11/2022

Mirro help companies

Avantages

I really like the interaction with my work colleagues. The fact that we can see documents and provide feedback to improve the activity is a beneficial thing.

Inconvénients

At the moment everything is ok. I have not encountered any unpleasant situations on this platform.

152 avis

Catégories connexes