En savoir plus sur XCALLY

XCALLY est une solution pour centre d'appels sur site et dans le cloud qui gère plusieurs canaux, notamment la voix, le chat, les SMS, les e-mails, les fax, etc. La solution s'adresse aux call centers entrants, sortants et mixtes de toutes tailles. Ses principales fonctionnalités sont la gestion des contacts, un automate d'appel, un SVI (serveur vocal interactif), la surveillance en temps réel, l'analytique et le reporting. Ses autres fonctionnalités comprennent un softphone pour les agents, des tableaux de bord personnalisables, des automatisations, des déclencheurs, un chat sur le web, un numéroteur prédictif, l'enregistrement des appels et une API (Application Programming Interface). Le module de softphone pour agents permet aux utilisateurs de gérer leurs files d'attente en fonction de leurs compétences. La surveillance en temps réel fournit une vue en temps réel des performances des agents et permet d'apporter des modifications en cas d'urgence. Les utilisateurs peuvent créer des tableaux de bord et des rapports personnalisés pour répondre à leurs besoins. La solution s'intègre à Zendesk, Salesforce, Desk, Freshdesk, Sugar CRM, Twilio, Oracle et d'autres applications. XCALLY est proposé avec des abonnements mensuels ou à vie qui varient en fonction du nombre d'utilisateurs en simultané et des canaux de SVI. La solution est disponible dans le monde entier en 12 langues.
XCALLY Logiciel - 1
XCALLY Logiciel - 2
XCALLY Logiciel - 3
XCALLY Logiciel - 4
Vidéo de XCALLY
XCALLY Logiciel - 1 - aperçu
XCALLY Logiciel - 2 - aperçu
XCALLY Logiciel - 3 - aperçu
XCALLY Logiciel - 4 - aperçu

XCALLY - Prix

XCALLY n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de XCALLY est disponible à partir de 29,00 €/mois.

À partir de :
29,00 €/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur XCALLY

129 avis sur 129
Classer par :
José
José
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 30/10/2023

Suivi

Captivant

Avantages

Un outil qui permet de sauvegarder des appels d'enregistrer aussi

Inconvénients

Xcally ne donne pas la possibilité d'avoir les sauvegardes en temps voulu

Douglas
Douglas
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 14/09/2023

Gestion d'appel

Avantages

Xcally est un logiciel très simple à utiliser Il est bien structuré et l'accès au fichie sont bien facile très fiable et sécurisé

Inconvénients

J'apprécie pas l'aspect de xcally c'est un peu simple a mon goût Il faut revoir tout ça

Arnold
Arnold
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 31/08/2023

Recommandé à tous ceux qui cherchent une solution efficace et abordable pour la gestion des...

Avantages

C'est simple et facile à mettre en place, C'est un logiciel ergonomique et bien structuré et de plus l'accès à la fiche client est aisé.

Inconvénients

Honnêtement , il n'y a rien que je n'ai apprécié, j'ai donc plutôt été satisfait

Aurélia
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 29/06/2023

Facile d'utilisation et de programmation

SImplicité et rapidité d'execution. Productivité développée

Avantages

L'ergonomie, sa structure, le fait que tout soit sur une seule et meme barre de communication. L'accès facile à la fiche client. La simplicité d'utilisation.

Inconvénients

Pour le moment je n'ai rien à dire. J'attends la vidéo et l'IA.

Irfanudeen
Irfanudeen
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 12/05/2022

Good Dialler tool with decent features

I use XCALLY in my daily routine, and I feel that XCALLY is a good dialler tool with manageable errors at sometimes. It will be the best in the market, if they consider little price cut with improved service and features.

Avantages

XCALLY is simple to set-up and ready to use application in our workstations. It turns all our connecting devices to a portable call centers with IVR support and call management features. Call reports are easy to pull from XCALLY and serves us as a testimony of our productivity.

Inconvénients

XCALLY mobile application needs improvement in user interface and stability, the application hangs a lot. The call quality went down sometimes for no reasons, the clients coudn't hear our voices properly.

Michaela
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/07/2024

great omnichannel

Avantages

Easy installation. Fast support response. Reasonable price.

Inconvénients

Upgrade may bring some additional issues.

Mochamad
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 15/09/2019

This software is always trying to update with the latest technology including AI, and robotic...

I don't have enough experiences using this software since we just use this software for propose of demo to customers.

Avantages

It would be better, if this software develop most in the automation system like chatbot, voicebot and RPA (Robotic Process Automation) since today most of companies are trying to reduce operation cost.

Inconvénients

Open channels. This feature will make this software rich in solutions

Amit
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/03/2024

Excellent product for call center management

Avantages

Ease of use for administrator and agent.

Inconvénients

Reports engine lack the option to run all query types from the database

Sara
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/12/2023

My own comments

I work on implementation and customer relationship. Both of them has the same conclusion: friendly interface and easy configuration. The thing the customer can easily administrate their own telephony system is crazy for them.

Avantages

What I like most is the unification. I think every component of the software is clear and has it's function well defined. Optimization I think is the word.

Inconvénients

What I like least is sometimes I think it's a little limited by the admin portal. I'm used to work with pure asterisk configuration and everything written on asterisk dialplan.

Yehoshua
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/07/2023

We rely on XCALLY and it meets the challenge daily

We rely on XCALLY in a fundamental way to enable our customer support team to take and make support calls and follow up on support tickets in Zendesk (created via the XCALLY integration). Everything just works!

Avantages

I am the administrator, and I've found that it's easy to configure the IVR, the agents' parameters, generate queries and reports, find historical calls, manage integrations with CRMs and VOIP services, keep the system up-to-date, work with the XCALLY phone bar, and more.

Inconvénients

There really (but really) aren't any aspects of XCALLY which I like least. I suppose this sounds suspect, but it's true - I'm the proverbial satisfied customer!

Will
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 04/12/2023

Easy and fast to deploy

It’s been so easy to learn how to install and manage. It’s have many advantages and features over the competitors

Avantages

The user interfaces is the easiest think

Inconvénients

Nothing particularly, the platform is very useful and friendly

Jurijs
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 07/12/2023

my review.

Avantages

easy install, setup, management. friendly UI.

Inconvénients

problem with performance for old install.

Miguel
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 04/12/2023

Review XCally

In general its a good product an so usefull for all the necesities of the customer

Avantages

The intuitive menú for all the configurations, specificly Cally Square.

Inconvénients

I dont dislike nothing globally but for example i dont like when i try to find an agent in lowercase and i cant find It cause his name is writting in uppercase.

John
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

5
Publié le 13/11/2023

Xcally is a hybrid

It has been a great and fortifying system. We were familiar with the core application so our knowledge and communication is streamlined with xcally well. We will always advocate the used of Xcally as a solution against heavy-laden systems.

Avantages

I like the fact it help installer to fulfil their hosting plan with their customers.

Inconvénients

In long run, cc features are fluid and custom-prompt. Without that, cc implementer find themselves dealing with features within for work around.

Lee
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 27/07/2023

Xcally

Excellent great system and the guys over in Italy are very helpful

Avantages

The realtime monitoring and dashboards are great and very helpful for call center use

Inconvénients

Does not have an option to easily run a backup

Alternatives envisagées 

3CX

Pourquoi choisir XCALLY 

more features and can be hosted in the cloud

Pourquoi passer à XCALLY

Customer felt it was better for them
Lillian
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/07/2023

Great product

Avantages

Nice user interface. Clean and easy to use.The easiness of IVR also helps a lot when designing call flow.

Inconvénients

Not a must but would be a plus if a simple crm system is integrated.

Dick Hay
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
4

4
Publié le 09/07/2023

Review

A lot of functions, but not easy to set up, as no clear indication for how to set each parameters on the web

Avantages

IVR design, report, call centre, integration with CRM,

Inconvénients

Some parameters, especially those involving Asterisk is not easy to set, as no clear documentation.

Ramiro
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/10/2021

XCally Motion is a complete solution available to everyone.

Complete solution of functionalities required by customers. In continuous advance of new functions and adapting to what the market requires.

Avantages

Its architecture and flexibility allow it to adapt to different customer requirements.

Inconvénients

Only has native WhatsApp integration with Twilio.

Lincoln
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/01/2017

xCALLY a Must Have for any Call Center

Before we started using xcally, we were have challenges with our previous application as it could not seamlessly handle the blended nature or our call center. But with xcally we can now do that and also do the following:
Manage the inbound and outbound call channel effectively using the flexible and
effective Queue Management xCALLY solution provides.
Build simple and extremely complex IVR with ease using xCALLY's powerful drag and
drop cally square tool to build IVR.
Integrate other databases and other CRM application like Zendesk to further enhance
the Contact Center Experience.
Build custom reports and also taking advantage of xCALLY in-built reports which helps
them make business decisions and meet business needs.

In Summary, If you are looking for a Call Management Solution that would best meet your business need?
Then try xCALLY.
We have been privileged to have used the solution for over two years now and all I can is
xCALLY is a must have for any customer service department of any business ranging from small
to large scale Call Centers - You get the best support on the solution and you get the best value
for your money.

Avantages

What I like most about the application is the Cally Square. Because that has made IVR design and implementation very easy.

Inconvénients

What I like least in the application is the generalization of information on the IVR. I want to be able to deferential the dashboard report for different unit of the business even though they are using same application

Loring
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/03/2021

Great functionality at a competitive price

Our over all experience was a very good one. They were with us through out the process of onboarding to deployment and were readily available for any questions that we had.

Avantages

The cloud native platform is extremely easy to use. The set up and configuration is very straight forward. We had our system up and running in less than a week. The UI is well thought out and the system features are robust and they have a drag-n-drop IVR designer that helped simplify the design process. They have a built in integration into the CRM we use so there was no need for extra development. The Omni-channel product was more complete than the other companies we looked at and priced better.

Inconvénients

We needed a WFM solution and Xcally did not offer one but we were able to custom integrate with another solution that provided the services we needed and the systems works well together.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 11/09/2019

Omni-channel call center solution

Agents can easily move from ​different support channels without losing​ time and focusing on ​customer's requests.

Avantages

Multi-channel integration
Multiplatform clients
Modern UI look and feel
Extensible and CRM integrated via APIs
Analytics​: out of the box available​ a wide collection of stats and the chance to customize and create new reports

Inconvénients

No automatic upgrade, it​ requires to be triggered via UI manually.

lara
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/02/2023

Good software easy to use

Avantages

Fast support, fast to use, not expensive software

Inconvénients

I tried to integrate e-mail but it was not a success. I use it only for the phone

Ahmad
Ahmad
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/05/2018

Simply put, XCally saved us time and money.

Well, we have an enterprise level call center at a very reasonable cost.

Avantages

* Reliability based on the legendary Asterisk call manager
* Easy to use and well designed user interface
* Visual drag and drop IVR designer
* Live, customizable and beautifully designed stats dashboards
* Reasonable pricing compared to the competition

Inconvénients

* Trials are very limited
* Phone Bar supports Windows only, other OSes have to use other regular VOIP software (ex. Linphone)

Roberto
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 27/09/2021

Fantastic

I have worked with XCALLY for several years and the stability and functionality it offers at such a good price compared to the competition is incredible.

Avantages

it is a really great multi-channel system, easy to use, intuitive and with amazing integration possibilities

Inconvénients

It would improve aspects of the marking system such as the rotation of outgoing DDIs in campaigns

Alfredo
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/05/2022

Good partner

Avantages

Omnichannel and easy to install and configure

Inconvénients

No negative considerations rigth now, it's ok

129 avis

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