En savoir plus sur Avaya Cloud Office

Avaya IP Office est une solution de collaboration et de communication basée sur le cloud et sur site conçue pour les petites et moyennes entreprises. Elle comprend plusieurs standards automatiques, la composition automatique, la conférence, la messagerie vocale sur e-mail, le transfert d'appels, etc. Avaya IP Office est disponible avec différents niveaux de fonctionnalités, tels que la convergente de la mobilité, les communications unifiées et la fonctionnalité de gestion de call center, afin que les utilisateurs puissent choisir un système téléphonique adapté à leur modèle d'entreprise. Le centre d'appels Avaya facilite la gestion et l'administration des appels. Il aide également à collecter, mesurer et analyser les interactions client. Le service d'apprentissage d'Avaya aide à fournir une formation aux employés à l'aide de différentes formes de modules de formation tels que la formation virtuelle, la formation en classe, la formation autonome dans laquelle des sessions peuvent être programmées et les utilisateurs peuvent organiser des cours personnalisés. Il s'intègre via TAPI (Telephony Application Programming Interface) à d'autres applications Avaya ainsi qu'à des logiciels de gestion de contacts tiers. IP Office peut être déployé en tant qu'appareil, serveur dédié ou logiciel virtualisé. L'assistance est assurée par messagerie instantanée et téléphone.
Avaya Cloud Office Logiciel - 1
Avaya Cloud Office Logiciel - 2
Avaya Cloud Office Logiciel - 3
Avaya Cloud Office Logiciel - 4
Avaya Cloud Office Logiciel - 5
Avaya Cloud Office Logiciel - 6
Vidéo de Avaya Cloud Office
Avaya Cloud Office Logiciel - 1 - aperçu
Avaya Cloud Office Logiciel - 2 - aperçu
Avaya Cloud Office Logiciel - 3 - aperçu
Avaya Cloud Office Logiciel - 4 - aperçu
Avaya Cloud Office Logiciel - 5 - aperçu

Avaya Cloud Office - Prix

Avaya Cloud Office n'est pas disponible en version gratuite.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur Afficher plus d'informations
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Parcourir les avis sur Avaya Cloud Office

44 avis sur 44
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Kenidra
Kenidra Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/02/2025

AVAYA Rocks!

Most of the time, it worked while talking inbound calls for AT&T Customers.

Avantages

The phone/computer system was very clear to operate and talk.

Inconvénients

Sometimes I had difficulty logging into the Ayveda.

Charles
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 25/10/2024

Avaya Cloud Office

Not a bad one, its a good way to make official calls easily.

Avantages

We can easily make calls from the office number without needing a physical phone. All that is required is a headpiece with a mic.

Inconvénients

Sometimes the call drop can be annoying. Probably, from our network service provider. However, it affects our calls sometimes.

Zhuowei
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 29/03/2025

Overall a good experience

I regularly use it for work to make calls and host meetings

Avantages

It is for the most part very reliable, has good record tracking, and integrates well into Salesforce and other apps.

Inconvénients

Sometimes the application can time out and throw error messages that are inconsistent with the actual problem. Fortunately, logging in and out usually fixes it.

Shelby
  • Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 22/06/2023

Avaya Cloud Office Fair Review

Avantages

The system replaced a previous phone system.The switch went well. The app is well laid out and has all of the features required including voicemail.

Inconvénients

The app does not seem to work well and connect to my account even when trouble shooted. It logs out all the time meaning when I am off site the calls are not coming to my mobile as needed or just showing that I have a missed call when the phone has not rung.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 30/06/2022

Avaya IP Office

Overall, It's a great software. Allows you to make phone calls remotely from the office number without needing a physical phone. This software helped our company thrive during the pandemic and working from home.

Avantages

Easy integration, easy to use. Avaya IP Office, allowed us to work remotely through the pandemic with only needing access to our laptop.

Inconvénients

Avaya is a bit outdated, limited features and requires VPN.

Robert
Robert Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Produits chimiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 28/09/2022

Dated on premise VOIP solution. Behind the times.

it was average. Average functionality. Average support.

Avantages

It did the basics of PBX fairly well. It was easy enough to setup new extensions and add new phones. There was some good funcitonality around basic quese and call forwarding. the admin system was ok.

Inconvénients

There was a lot of downsides for me. There was no softphone option available and the system was on premise so not only needed to be maintained and updated by my team but was not available outside the office. There was several glitches that caused many issues. If the system dropped out random people woyld lose their VM greeting or their deskphone would be reassigned randomly. Forwarding meant that the number of the person being called was displayed at the end of the forward. So if i forwarded it to my mobile i would see my own deskphone calling me instead of the initiator. There are just too many issues

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 23/05/2022

It provides good quality of Ip phones with least cost.

I have overall good experience with Avaya IP office and personally recommend for Small and Medium size of organizations.

Avantages

Software backup and upgradation part are very easy and friendly to process and implementation.

Inconvénients

Have to upgrade the system to newer version, while Avaya systems gets outdated.

Rakesh
Rakesh Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 02/05/2022

Avaya IP Office Review

Avantages

Its a very easy to operate. Very good product compare with Cisco.

Inconvénients

sometime facing problem with integration with other Vendor

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 19/08/2021

Simple Use

Avantages

I like the ease of the phone systems. I can forward calls as well as receiving phone messages even when I'm not in the office. It's easy to use and great value.

Inconvénients

There isn't a whole lot that I don't like about this software.

Anthony
Anthony Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
0

5
Publié le 10/06/2021

Great system to support your CSR team

I've used it with 2 different call center setups over the past 10 years and it hasn't changed much which is good because its pretty easy to use once you have it setup properly.

Avantages

I liked the many stages you can enter regarding managing a call, like transfer, go on break, hold, brb, training,etc...

Inconvénients

Sometimes upon startup its hard to connect to the right AUX setting if you don't know which one is optimal for your call session

Erin
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 09/04/2025

Great softphone system to integrate with Teams

We use Avaya because it offers a great softphone service that pairs nicely with teams and salesforce. I love the CRM Connector feature that turns our client info live. No more typing in numbers we just have to click in salesforce and it dials them in avaya. It also works well with our recording software that is needed for QA. We have been using versions of Avaya for years and the most recent update is solid. I primarily train new employees to use the software and once you get the hang of it everything is fairly intuitive.

Avantages

Integrates well with MS Teams. The softphone feature of Avaya workplace through this is great. I like having everything hosted on the cloud so I can switch devices with relative ease.

Inconvénients

Integrating Avaya to record audio during video calls can be a bit clunky at first. once you figure it out, it is manageable but training new employees to manage two pieces of software can be a drag.

Oscar
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/12/2024

Valoración Avaya Cloud Office

En general es un producto muy fiable y robusto que detrás tiene la experiencia de un fabricante que durante muchos años ha sido lider en las comunicaciones de pymes.

Avantages

Al ser un programa basado en centralita AVAYA ofrece muchas prestaciones de este fabricante a nivel de telefonía.

Inconvénients

Debería tener un coste inferior, o permitir una gestión mas centralizada de algunas funciones.

Josh
  • Secteur d'activité : Produits chimiques
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 22/08/2023

VIKING Chemical Co.

The has been a massive increase in efficiency and ease of communication since the service has been implemented.

Avantages

The system is very easy and intuitive to use. I like how the app and the desktop phones all seamlessly integrate will e-mail.

Inconvénients

Some of the integration was taxing, and on rare occasions calls are dropped when I am out of the building.

Patrick
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 15/07/2021

Avaya Cloud? Yikes..

Avantages

No pros. Might be if you could get the phone system setup. It took 3 months then I cancelled. They don't have time for new customers it seems.

Inconvénients

Signing up with Avaya was the biggest mistake I have made in a long time. You here about all the software, integrations and see the amazing advertising team kicking but. What you don't know is that Avaya is very unorganized. The sales team did an okay job at getting me setup, however once it came to porting, getting the phones programmed and gathering information about basic phone system setting the nightmare begins. The sales guys and setup teams seem to have no communication with each other. Once I was with the setup team they changed ordered me an extra $45 a month for 11 vanity numbers. Those vanity numbers are free with my existing provider. I was asked the same questions at least 9 times as I was switched from one person to another to another to another over and over. Two and a half months later I have had enough and asked for a refund on all the phones. They countered with an okay offer to refund me all the money I paid on the phones but then I told them about the vanity numbers and the change order and they called it hold numbers for when... lol here it is when my port numbers come in. So I guess they are charging me that in for holding the same for the numbers I have to port when we are waiting the 2.5 months for them to get me setup. Also.. they charged me monthly already with no phones even programed. I would steer way clear of this company. After I asked them what about the vanity numbers they have not responded to an upset customer now for 5 days. It's been a un

Christopher
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 21/10/2021

A Very Approachable Phone System

Avantages

I enjoy the level of customization I'm allowed as an end user through the Self Administration portal. I think maybe my favorite feature is the Personal Directory but the ability to toggle myself on and off of "Do Not Disturb" has been such a huge help throughout the pandemic while we've worked remotely. All in all, I appreciate the platform and would say I'm rather fond of it, although I wouldn't consider myself a cheerleader.

Inconvénients

Many of the "manual" (read: dial in to access) configuration features are cumbersome and difficult to access. Also, maintaining several profiles - the phone itself, your web portal, your voicemail profile - can be frustrating. Sometimes it feels like there are too many options and having to sift through them all to find the correct one for what I want to do can be daunting.

Ariel
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 05/11/2021

Very robust solution

I would say a great experience. I remember using both the physical phones at the office, the soft-phone, and even I used to have a physical IPT hard-phone at home with embedded VPN that was very convenient to take conference calls t home with the great benefits of the Avaya physical phone such as speaker-phone and, of course, a direct IPT extension (really mirroring "being at the office" from a telephony standpoint).

Avantages

As having a telecom professional background, I can tell this Avaya solution is very robust and stable.

Inconvénients

Maybe the overall "look" of the physical phones could be enhanced. Honestly, it is a very subjective aspect.

John
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 07/09/2017

Avaya is awesome especially for the customer service industry

Read the instructions on how to use the system it's very rich but it does take some getting used to.

Avantages

I have been using the Avaya system for years, it's the only system I've ever known in all the organizations I've ever been in. It's very intuitive and very easy to set up voice mails, call forwarding, call blocking, away messages, and you can also set it up online.

Inconvénients

Because it's so robust there's a lot of different uses for the phone program and it's hard to remember all of it's functions. One can argue that this is good or bad but it depends on your nature.

Oliver
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 31/07/2018

Great PBX Solution for any sized office.

Would happily recommend to anyone looking at a phone solution for their office, both on -premise or in the cloud. Easy to use and get up and running quickly.

Avantages

Easily adaptable to any business needs, for example i used this in a 60 user environment, which grew to 300 users in 18 months. The IP Office coped well and adapted rapidly to our needs, no swapping out old phone systems.

Inconvénients

Can become expensive without doing homework on what modules you need. The older IP Office units can also be expensive to repair as parts are not easily sourced.

Luis
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 16/01/2018

Good all around voice solution for office/business

Avantages

Avaya provides the phones and set up for their system. Setting up voice mail is fairly easy and it has the option to forward voicemails to email. Wireless calling is also available with additional headsets but our staff love them.

Inconvénients

The user interface on their phones requires some learning. For staff who are not accustomed to using the phones regularly this can be frustrating. It is farily expensive but comprehensive. We've also had an issue where calls on hold get dropped after a certain amount of time and have not found a good solution to this. After researching extensively it seems to be an issue with Avaya. Searching through the contacts can also be difficult.

Roula
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/03/2023

Avaya survey

Good experience

Avantages

Easy to use and very fast to manipulate

Inconvénients

Nothing at all I can’t complain about it

Alternatives envisagées 

QuickBooks Enterprise

Pourquoi passer à Avaya Cloud Office

Easy
Gregorio
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 27/02/2018

It is a powerful tool to manage communications within the organization.

The system is very robust and stable, the failures experienced are minimal and the service received from the equipment is great.

Avantages

The IP telephony has helped us solve major operational problems, in addition the system has several tools that allow you to have a good administration, the configuration is relatively simple and maintenance is simple. In addition you can add other optional benefits such as voicemail, call recording, the Avaya Equinox app among many other features.

Inconvénients

The equipment and licenses are expensive, there are rumors that the system will disappear what creates this expectation if we have made the right investment.

Brittany
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 10/04/2018

Using for 3 years, no big issues

Avantages

Our rep is very friendly and helpful, even calls us back when he is on vacation since we usually call him directly instead of going through the call center. It is easy to change names, extensions, voicemails, available times, etc on our end and he trained me on that aspect himself. You can set up "trees" to ring to certain groups in a certain order, turn voicemails on or off, send the phones to the automated system manually or on a schedule.

Inconvénients

Occasionally we have small issues, such as a phone we took off of "forward" still being forwarded and we have to put it back on forward and then take it off.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 10/11/2020

Good inter office communicator

Good

Avantages

Very nice product in term of the communication in between the employees for inter organization.

Inconvénients

The structure of the product itself is the least thing I like about this product

Melissa
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 14/01/2023

All in one phone, video and text communication

Avantages

It's very easy to add colleagues to a call, switch to video or share a link or file in the chat while speaking.

Inconvénients

It doesn't integrate with Outlook to schedule calls based on someone's calendar availability.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
3
Simplicité
1
Support client
2

3
Publié le 16/08/2021

Drop call

Avantages

IP calls are pretty simple, basic functionality

Inconvénients

Drops calls, connectivity issues, updates don't always fix the issues.

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