En savoir plus sur Coswin 8i

Coswin 8i est une solution cloud de gestion des actifs d'entreprise et de gestion de la maintenance informatique de Siveco. La solution offre des profils utilisateur personnalisables et des fonctionnalités de maintenance telles que la gestion des actifs, des stocks et des bons de travail, ainsi que la maintenance préventive et prédictive. L'affichage principal du tableau de bord de Coswin 8i offre un accès à toutes ces fonctionnalités et affiche des indicateurs de performance clés. Coswin 8i permet aux utilisateurs d'allouer des bons de travail et d'afficher un calendrier pour voir les heures disponibles et attribuer des tâches. L'écran de gestion des actifs affiche des données sur chaque machine et des documents ou des images liés à l'actif particulier. La solution peut également gérer l'inventaire d'un ou de plusieurs entrepôts en suivant les articles non stockés, les entrées, les sorties et les articles réparables. Coswin 8i propose un module de gestion des projets de maintenance qui aide les entreprises à planifier les tâches et à suivre le temps total qui leur est consacré. Les utilisateurs peuvent également gérer le flux de travail par types de transaction tels que le bon de commande, la demande de travaux, le bon de travail, etc. Siveco propose des options de formation des utilisateurs, une assistance technique par téléphone 24 h/24, 7 j/7 et une assistance en ligne à tous les clients.
Coswin 8i Logiciel - 1
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Coswin 8i Logiciel - 1 - aperçu
Coswin 8i Logiciel - 2 - aperçu
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Coswin 8i Logiciel - 4 - aperçu

Coswin 8i - Prix

Coswin 8i n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Coswin 8i est disponible à partir de 500,00 €/mois.

À partir de :
500,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Gaspar
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/02/2018

Ease of order creation and maintenance management

Effective control in maintenance management

Avantages

The version is more friendly to your visualization and the impression of you are to navigate normally in pages of the Internet and the fact of being able to make control of portable disposables anywhere

Inconvénients

Do not use the reports inside and have to use another tool to generate some key performance indicator reports

Femi
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 13/11/2017

New user

Avantages

Because of the maintenance strategies and to reduce down time In the plant. And to increase the availability of the machines. This is a good software for everyone Engineering firms. To Increase the productivity of each plant.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 04/04/2018

Fairly easy to configure. Some processes require numerous steps to coordinate

In the plants that had no CMMS, we now have a functional parts crib with replenishment rules and re-ordering processes. In the plant where we already had a CMMS, we now have the ability to use mobile devices for recording technician work order time.

Avantages

My favorite feature so far is the asset database. You are able to add pictures, notes, files to each piece of equipment and build a cloud library. The next best feature is the mobile app (Nom@d). I think that the mobile app is a prerequisite for using the software in an industrial maintenance context. The mobile app makes work order management, parts transactions, and new work order creation a rather simple task. Drop down menus make it easy for technicians and other users to find the data they are looking for to quickly create a new record.

Inconvénients

The requisition /parts replenishment / ordering process requires numerous steps. Part of this may be related to how our company has it configured. There are about 4 steps in the process to go from running replenishment to creating the purchase order. There is going to be some element of that in any system, so maybe we are saying that's normal - but it does take a few steps. Also, without the Nom@d mobile app, the desktop version of the software is like almost any other CMMS software. Assuming you want to track wrench time, I believe it's too much to expect a technician to sit down and record their every move via a work order after they've returned from the production floor. Let's say that the technician goes to the floor, takes a line call, followed by a break down, followed by another line call, followed by a machine set up before returning to the maintenance shop... With out the Nom@d app, the technician now needs to sit down at a computer, sit down and create a work order for each task he performed. Creating a work order requires opening numerous pages to call asset lists etc. It's also not as accurate for recording time per work order, because now we are relying on the tech's memory of each event. Nom@d has a built in timer so you know the actual length of time each work order was in process (when it's used correctly, of course). In the meantime, if there is another line call, now the tech has to either ignore the line call or discontinue his documentation.

3 avis

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