En savoir plus sur Arena

Arena fournit des outils pour aider les entreprises et les institutions à améliorer le niveau d'engagement de leur audience et offrir d'excellentes expériences numériques sur une plateforme exclusive. Arena Live Chat est un produit qui vous permet de créer des forums de discussion en direct pour n'importe quel évènement sur lesquels vos utilisateurs peuvent échanger et parler de votre contenu. Votre chat de groupe s'affiche où vous le souhaitez et vous pouvez le personnaliser en fonction du design de votre site web. Arena Live Chat peut être utilisé sur des portails de contenu, par des médias de diffusion et d'information, pour le streaming vidéo en continu, l'e-commerce, les marketplaces, mais aussi les institutions financières, les établissements d'enseignement, les organisations sportives, les évènements virtuels, les jeux et les communautés sociales et numériques. Arena est une plateforme de surveillance des réseaux sociaux avec blog et chat en direct. En proposant des expériences numériques en temps réel à son audience, votre entreprise peut atteindre plus de personnes, lancer des conversations et améliorer son image de marque pour augmenter ses revenus. Avec une plateforme de blog en direct, des espaces de chat et des fonctions de surveillance des réseaux sociaux, vous bénéficiez de tout ce dont vous avez besoin pour créer des expériences en direct de qualité pour vos utilisateurs et interagir avec votre audience comme vous le souhaitez. Grâce à Arena, les visiteurs et les utilisateurs passeront plus de temps sur votre contenu et avec votre marque. Cela vous aidera à améliorer les métriques de votre site web et à augmenter à la fois le trafic et le taux de conversion tout en générant des revenus à partir de votre site web. Arena vous aide à impliquer votre audience sans dépendre uniquement des réseaux sociaux. La plateforme d'Arena réunit du contenu, des espaces de chat et des interactions en direct pour vous aider à créer rapidement et facilement des expériences en direct de qualité pour votre audience et vos clients. Créez des espaces de chat pour tout type d'évènement en permettant aux utilisateurs d'échanger et de parler de votre contenu. Votre chat de groupe s'affiche où vous le souhaitez et vous pouvez le personnaliser en fonction du design de votre site web. Arena Live Blog vous permet de couvrir des évènements et des actualités en temps réel en créant une chronologie que vous pouvez partager avec votre audience. Live Blog est facile à configurer et fonctionne sur n'importe quel site web sans aide de votre service informatique. Arena Content Wall vous permet de surveiller du contenu sur les réseaux sociaux en temps réel et de partager tout ce que vous voulez avec votre audience. Avec Arena, vous pouvez trouver le meilleur contenu généré par les utilisateurs sur les réseaux sociaux en recherchant des hashtags, des mots-clés, des comptes, etc. La plateforme d'Arena prend en charge divers types d'appareils, des ordinateurs de bureau aux appareils mobiles, y compris Google AMP. Son panneau de configuration prend en charge 17 langues et bientôt plus encore.
Arena Logiciel - 1
Vidéo de Arena
Arena Logiciel - 1 - aperçu

Arena - Prix

Arena est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Arena est disponible à partir de 349,00 $US/mois.

À partir de :
349,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur Arena

22 avis sur 22
Classer par :
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/09/2021

Arena Best in Market for Live Chat

Avantages

How easy it is to use and that it solves my live chat problem with an easy to create embed.

Inconvénients

There are a lot of changes to the features on my pricing package and many times Arena changes these without notification. That can be frustrating when we're live-streaming events only to find out we have to make adjustments.

Réponse de Arena

Hello!
That's amazing. We are so happy to provide the solution for your live-streaming events.
Thank you for the feedback regarding the changes.

Répondu le 29/09/2021
Brooks
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/07/2021

Arena Chat for Online Events

We have seen increased engagement through Arena Chat, which is largely thanks to the help of their support team that always jumps in quickly to help meet our needs.

Avantages

Arena allows us to inexpensively engage with our audience in a personal way. It offers more functionality than most platforms (like link sharing, emojis, and gifs) but at a more affordable price point than typical.

Inconvénients

The biggest drawback is that the analytics are essentially set up on a per-event basis. That is great for short, large events. However, with 5-6 small events each week, the analytics aren't structured to be able to easily see the engagement for each one.

Réponse de Arena

Hello Brooks H!
Really important to keep your audience engaged, isn't it? We are happy to be contributing to it.
Thank you for the feedback about the Analytics, our team will take that into account. For now, we advise you to create one chat room per event, so you can have a better view of the engagement for each one.
Stay tuned, we are always making improvements in our products.

Répondu le 13/08/2021
Andy
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 02/02/2025

Good product for some but not for everyone

Avantages

Arena was a great software for our church initially. It worked well to keep our database and finances in order.

Inconvénients

Arena was a great software for our church initially but got to laborious and out of date. We still use the financial side of it but have switched away from the database part. They kept adding things to it and it was out of date.

Alternatives envisagées 

Planning Center

Pourquoi passer à Arena

Arena was what we started with so we tried to stay with it but ended up switching to planning center for the management but not the financial.
Kit Joy
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 15/02/2022

Arena

Overall it delivered what was needed for us - chat, Q&A, polling and we have a great time engaging with our live stream participants.

Avantages

The ease of use of the Chat, Q&A and poll. The nice layout. Being able to customise the colours and logo. Being able to give emoticons to each chat message. Being able to upvote questions. Being able to use GIFs.

Inconvénients

The Q&A and polling icons are too small to be noticed (for older people). The admin page set-up is messy and complicated about what's where. Even after the event was over we still had trouble remembering how to access the specific settings page we needed to go to.

Réponse de Arena

Hi Kit!
Amazing to know that you have a great time engaging with your live stream audience. That's priceless.
Thank you for the feedback. We'll look into that.

Répondu le 24/03/2022
Brent
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/07/2021

Excellent chat service for your site

Offering real time chat boxes for sessions, events, and virtual booths in our online trade shows

Avantages

Arena has a sleep look and feel for chat, seemlessly integrating with a webpage or serving as a pop up widget. The chat itself is robust with gifs, reporting, deleting, emojis, replies, liking messages and more

Inconvénients

The direct message functionality is not useful, as we use chats on different sites, but users can see moderators from completely different environments

Réponse de Arena

Thank you, Brent P!
We love to hear your thoughts about Arena's products.
Count on us to continue boosting your online trade shows :)

Répondu le 13/08/2021
Nick
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

3
Publié le 11/10/2021

FreightWaves x Arena

Overall, in the beginning, everything was great. Quick response times via Slack for help - lots of back and forth conversations to how we can increase Arena's use.
Towards the end, that all seems to tapper off. Slack responses were lackluster and our issues never seemed to be fixed right away.
IE:
- Users in the chat room feature wasn't ever accurate so we turned that off
- Analytics page consistently failed (was then told it wasn't an actual feature of the software which seemed to be miscommunicated from the very beginning if true)

Avantages

I liked how easy it was to deploy. I also liked how easy it was to set up a chat widget.

Inconvénients

I did not like that some of the core features didn't seem to be completed. One thing that was a small annoyance was having to always enter a HEX code for a new chat widget.

Réponse de Arena

Hi Nick!
We appreciate your feedback. It's all taken into consideration for new features and improvements we are currently working on.
Best,
Arena team

Répondu le 21/10/2021
Jared
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 24/09/2021

Using Arena for LIVE Streaming Comment Feed

Arena has been really easy to use and it has almost all of the features I desire.

Avantages

I loved that I could embed it into our LIVE streaming page so that it integrated nicely with the design of the page. I also love that users can pull the chat out into a separate window beside our video player if they choose. This way it's easier for them to watch the LIVE stream and see the chat at the same time.

Inconvénients

I would like to be able to customize the chat room font. I would also like to integrate the login process with my site member area so that when members logged into my site, they would be logged into the chat room automatically. As it is right now, they need to log in to the chat after they have just logged in to my site and that is a point of confusion for them sometimes.

Réponse de Arena

Hi Jared!
Wonderful. Thank you for the feedback.
Live stream with live chat is a great combination.
We do have a feature that allows login integration. It is called Single Sign-On.
Let's talk more about it.

Répondu le 01/10/2021
Jake
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/09/2021

Fantastic Live Chat and Live Event widgets that complete my virtual event work

Arena helps make the nonprofit fundraising events that we run possible. They've been a fantastic partner through the pandemic, helping these nonprofits create engaging online events.

Avantages

We rely on engaging audiences online, and Arena makes this possible for us in a compartmentalized fashion. We can set up multiple Live Chats and other live event widgets that complete our virtual events. It's especially important that these widgets are embeddable and easily customized. Better yet, the company has been VERY responsive to feedback.

Inconvénients

Access permissions could use some work, making multi-user login scenarios more granular in access. Exporting chats AFTER a live event could use a little work too.

Réponse de Arena

Hello Jake!
Thank you for the incredible feedback.
That's why we work very hard, to collaborate with our customers and the feedback is indeed taken into consideration.
Stay tuned, the team is constantly launching improvements and new features.

Répondu le 14/09/2021
Olaf
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 01/03/2022

Easy, Quick and Modern

Overall Arena.im is a dream to use! I really like their simple, clean modern interface.

Avantages

Arena.im' has a modern and easy approach which makes it simple to use from the get-go. Behind this "simplicity" lie a selection of details customization options to let you craft your website feeds as uniquely and detailed as you need. During the times when you get stuck along the way, you can reach support via the live chat box on-screen.

Inconvénients

The 1000 impressions limit in the the entry-level package get used up quite quickly, which could deter smaller blogs and websites from signing up initially due to the starting price of a paid subscription.

Réponse de Arena

Hi Olaf!
We are delighted with your feedback. Thank you!

Répondu le 24/03/2022
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Presse écrite
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/07/2021

Amazing Chat - Customizable, fast and easy

Avantages

Live Chat
Customer Data Plataform
Live Blog

Inconvénients

It's so flexible that surprise me with a lot off options.

Alternatives envisagées 

Livestorm

Pourquoi passer à Arena

Easy to instal, good price and nice UX/UI

Réponse de Arena

Thank you!
Stay tuned, we are always working to improve our customers' experience. ;)

Répondu le 13/08/2021
William
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/07/2021

Great live chat platform

Avantages

It has the features we were looking for, was easy to implement, has a good price relative to other options, and support has been fantastic.

Inconvénients

Not really a con, but there are many available features that we don't even use yet.

Alternatives envisagées 

LiveChat et Pure Chat

Réponse de Arena

Amazing, William C!
We are super glad to know that you found what you were looking for. Count on us whenever you need it.

Répondu le 13/08/2021
Mladen
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/07/2021

Arena Live Blog at [SENSITIVE CONTENT]

Great, have used the Live Blog for more than 10 events coverage and it has been awesome.

Avantages

It was very easy to implement the Live blog into my Wordpress site. I like the fact that it is very easy to embed youtube videos, or tweets on the Live blog.I

Inconvénients

I didn't have any issues indeed. Didn't face any issues with setting my profile and blogging on my website.

Réponse de Arena

Thank you, Mladen A!
We love to hear that the Liveblog is making such a good difference in our events coverage.

Répondu le 13/08/2021
Louise
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 29/07/2021

Almost daily heavy using

Avantages

The live chat and poll options were the most popular features with our public. They became very easy to use with practice and helped to understand what the public was most interested in reading on our website.

Inconvénients

When selecting a person for a post in which we shared quotes from the lives that were being streamed, we had some difficulties after having saved many names. This made the process a little slower and, until the last time it was used, has still not been resolved.

Réponse de Arena

Hi Louise F!
It's amazing that you have been using our product very frequently. We also love to understand what our customers are most interested in.
Regarding the difficulties you mentioned, we are looking into it.

Répondu le 13/08/2021
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/11/2021

Arena is an excellent platform to create live chat in a website!

Avantages

I like the Data Enrichment feature, it's really important to understand lead and customers behaviors

Inconvénients

So far I have no cons with Arena, it's solved my demand very well.

Réponse de Arena

Hello!
We are thrilled to know that Arena is helping with your business goals.
Thanks and stay tuned for new features!

Répondu le 06/12/2021
Dennis
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/09/2021

Best solution for our platform

We use the chat of arena.im so that visitors of our platform can exchange information. This is an immensely important component

Avantages

The arena.im chat is easy to integrate and very user-friendly. We always receive positive feedback about the possibility to exchange with the organizers and other visitors. We rely on this tool from the beginning

Inconvénients

No option not to display the branding. Beushers believe they have to register in advance and therefore do not use chat

Réponse de Arena

Hello Dennis!
We are delighted to know that Arena live chat is increasing engagement on your platform.
Count on us and stay tuned for improvements and new features!

Répondu le 01/10/2021
Whitney
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 11/10/2021

Fine product

I would say my experience was "fine". As with any new company, there are some bumps in the road and learning curves to handle.

Avantages

It wasn't too complicated to learn and implement

Inconvénients

It was very slow to load and would often not display the necessary items

Réponse de Arena

Hi Whitney!
Thank you a lot for the feedback. It is really valuable to us. Our team is specially focused on improvements in the infrastructure as well as in the products themselves. Stay tuned!

Répondu le 21/10/2021
Adam
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/08/2021

Good for Live Blogging

Avantages

Makes your live blogs look slick and professional, can easily embed photos and videos and social media channels into your feed

Inconvénients

I think the software runs perfectly for what you need it to do in a live blog

Réponse de Arena

Wonderful, Adam H!
Our team is continuously improving the product so our customers can have the best experience.

Répondu le 13/08/2021
Michael
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 29/07/2021

Great Affordable Chat Option

Avantages

Arena Live Chat is a great option for an embedded chat service. It's reliable and the fees are reasonable.

Inconvénients

We had one outage previously which was not ideal, but otherwise it has been rock solid.

Réponse de Arena

Hello Michael G!
We are thrilled to see that you trust us.
Our team is constantly developing new solutions to improve our customer's experience.

Répondu le 13/08/2021
Vladimir
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 10/08/2021

quizzes

A lot of useful features.

Avantages

Your service is not focused on games, but we use it for quiz game as integrated within our webapp.

Inconvénients

Was not easy to control programmatically.
Hiding some components could be done much easier with additional (advanced) properties, rather than to chase your css classes and play with them.

Réponse de Arena

Hi Vladimir J! Thanks a lot for your time writing the review.
Very interesting your use case. We loved hearing your feedback. Stay tuned, our team is constantly making improvements for our customers.

Répondu le 18/08/2021
Adam
  • Secteur d'activité : Arts de la scène
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 28/09/2021

Multiple Uses

We've enjoyed the live chat features and the customer service support.

Avantages

The live chat works well for a variety of customer inquiries and chat uses. The analytics available and ease-of-use makes this a nice, simple solution for our chat needs.

Inconvénients

I'd love to see the live chat features expand to allow for more customization.

Réponse de Arena

Hi Adam!
Great to know your thoughts on our product.
Our team is constantly working on improvements and new features.
Stay with us for new stuff!

Répondu le 01/10/2021
Richard
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 13/09/2021

Terrific

Avantages

Arena was a great solution that successfully allowed barrier-free public chat during our live streamed event.

Inconvénients

Uploading a list of blocked words was not successful, even with tech support. Would appreciate an option to select which social media service users can use to sign-in.

Réponse de Arena

Hello Richard!
Thank you very much for the feedback.
Our team is continuously working on improvements and cool new features.
Stay tuned!

Répondu le 17/09/2021
Jack
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 29/07/2021

Easy to use

Avantages

Easy to use and get started with.

Customisable to fit a users colour scheme

Inconvénients

Feel that posting to social media should be considered a free feature as standard with other packages

Réponse de Arena

Hi Jack D!
Just copy and paste the code :)
Thank you for the feedback.

Répondu le 13/08/2021
22 avis

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