En savoir plus sur Hipporello Service Desk

Hipporello Service Desk est une extension de Trello qui vous permet de créer des tableaux Trello à partir de formulaires en ligne et d'e-mails. Vous pouvez également utiliser le centre de services comme partie intégrante de votre site web depuis lequel les clients et les employés peuvent soumettre des informations sous la forme d'un formulaire de contact ou d'un e-mail directement à votre équipe. Le centre de services sera partagé entre votre équipe et toutes les demandes seront documentées sur votre tableau de progression. Les demandes d'assistance, les rapports de bogues et les e-mails de vente qui sont pris en compte sont instantanément transférés dans vos tableaux Trello. Ainsi, tout le monde a accès aux mêmes informations et les tâches peuvent être facilement classées par ordre de priorité, suivies et attribuées aux propriétaires des tableaux.
Hipporello Service Desk Logiciel - 1
Hipporello Service Desk Logiciel - 2
Hipporello Service Desk Logiciel - 3
Hipporello Service Desk Logiciel - 4
Hipporello Service Desk Logiciel - 5
Vidéo de Hipporello Service Desk
Hipporello Service Desk Logiciel - 1 - aperçu
Hipporello Service Desk Logiciel - 2 - aperçu
Hipporello Service Desk Logiciel - 3 - aperçu
Hipporello Service Desk Logiciel - 4 - aperçu
Hipporello Service Desk Logiciel - 5 - aperçu

Hipporello Service Desk - Prix

Hipporello Service Desk n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Hipporello Service Desk est disponible à partir de 10,00 $US/mois.

À partir de :
10,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur Hipporello Service Desk

18 avis sur 18
Classer par :
Josh
Josh Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/02/2024

Hipporello is a GAMECHANGER ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

I can't say enough good things about [sensitive content hidden] and the Hipporello Team. I've used their services for various purposes, including damage/insurance claim tracking and now HR requests, and they consistently offer the best product and price on the market for automated forms and integrations. We're looking forward to using their solution at GuestReady for many more years to come!

Avantages

I love how easy Hipporello has made it to centralize and gain full visibility over our HR requests. We used to deal with internal Slack messages and long email chains that would get buried or lost. Now, we have a seamless ticketing management system that's not only pretty and intuitive on the front end for the team but also clean and organized on the back end for the HR ticket owners. We've received a massive amount of positive feedback on how this system has simplified things for the team.

Inconvénients

In our case, we have to keep portals and help desks on separate Trello boards to protect privacy for HR requests. This setup can make it challenging to maintain uniformity and standardization across the 4-5 different boards we manage, especially when updating multiple forms. Despite this, the Hipporello team's openness and responsiveness to feedback give us confidence that, should it ever become too challenging to manage, they would be ready to adjust their roadmap and deliver a solution.

Alternatives envisagées 

Typeform

Pourquoi choisir Hipporello Service Desk 

We were previously using a shared Trello board and it got too messy and overwhelmed with teammates creating cards without the correct data, or accidentally deleting lists/cards. So we sought out a solution with Hipporello to simplify this process with an automated ticketing system and haven't looked back since.

Logiciel antérieur 

Trello

Pourquoi passer à Hipporello Service Desk

None of the other competitors were able to offer the same functionality we needed.
Rowena
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/08/2024

Definitely recommend

EXCELLENT
The customer service is remarkable - fast, helpful, just what I need to get this implemented at pace.

Avantages

So easy to set up. Everything is configurable or they've thought of a better solution. Works so well into trello. Has both the form AND email conversion to trello tickets. Love being able to communicate with those who filled it the form directly through trello.

Inconvénients

Ummmm haven't found anything not to like.

Alternatives envisagées 

Freshdesk et Zendesk Suite

Pourquoi passer à Hipporello Service Desk

Bc looks like only Hipporello have both email integration and forms, plus it was so much easier to get started on Hipporello.
Christian
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
2
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 01/03/2024

Good Ticket Management integrated in Trello

Good but it should improve administration from ad administrative prospective

Avantages

Fully integrated with Trello
Ease of use

Inconvénients

Few customization
Very poor administration service and billing support

Crystal
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/03/2024

Hipporello helped us move into the 21st century

Avantages

The automation and form setup are imperative to how we do business. Without the implementation of the forms, we would have had no way to do business during the lockdowns, and would not have been able to help as many pets as we did, and continue to.

Inconvénients

When we initially started using Hipporello, it was free. Now that we've built our website around it, we're kind of a captive customer and the cost has increased exponentially every year. As a non-profit with pretty much no overhead, we have to rely on donations, and although we get a discount for being a 501c3 , this cost is still pretty high.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/06/2024

A Must Have for Small Teams

Avantages

I am the user who was responsible for the initial setup, and I was very grateful for how intuitive it is to build forms and automations, with little need to reference Hipporello's documentation (even though they do have extensive and helpful and easily accessible documentation, too). For a small team with a new product, we're constantly changing, and it's so easy to go back into the Admin Center to make updates. Hipporello is constantly making updates and improvements too, and it's always exciting to see what they do next.

Inconvénients

There is no option to allow management to view the Trello board associated with the form submissions without adding them as a licensed Hipporello user. It would be great if, in the future, "Read Only" users could be added to the Trello board without increasing the Hipporello cost.

Gangadhar
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/05/2024

Hipporello for Solid Customer Help

Avantages

Hipporello makes immediate and rational responses in matters customer help, and all the communication dynamics are well covered.

Inconvénients

Hipporello is objective and every contradiction is well covered without bugs.

Annex
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/04/2024

Speedy and Accurate Customer Help for Businesses

Avantages

Hipporello Service has a close customer follow up, where tracking of any case is done immediately.

Inconvénients

Hipporello Service has managed to offer adequate and manageable customer assistance.

Melissa
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/03/2024

BEST AUTOMATION FOR THE PRICE

I ENJOY THE EASE OF USE ONCE I WAS USSED TO IT, THE FACT THAT I CAN NOW OFFER MORE SERVICES TO MY CLIENTS IS WONDERFUL, I WANT TO TELL OTHERS BUT THEN I WANT TO KEEP THE SECRET ALL TO MYSELF TO HAVE A LEG UP ON THE COMPETITION, HAHAHA THANKS HIPPORELLO

Avantages

CUSTOMER SERVICE OPTIONS ARE GREAT ESPECIALLY IF YOU RUN A BUSINESS THAT REQUIRES IMMEDIATE RESPONSES.

Inconvénients

WAS A LITTLE HARD TO NAVIGATE AT FIRST BUT WITH HELP FROM CUSTOMER SERVICE [sensitive content hidden] IT WAS A BREEZE

Aariful Shahid
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 22/10/2024

Hipporello Service Desk Review

Hipporello Support team is really helpful. I have been taking help from agent "Mustafa" and it was a very helpful experience.

Avantages

Their automations features are handy and easy to use and saves a lot of time.

Inconvénients

They charge cost based on the members of Trello present. But not all the members of Trello are directly involved with the backend/Hipporello. So if there is any option for assigning roles. So that only those certain members will be charged for using Hipporello not all the other members present in Trello.

Anne
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/02/2024

Initial Review

Avantages

The ability to customize the page the way we want to see it.

Inconvénients

The web version is very slow. Although we are already using the faster app version.

Denis
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/02/2024

Just what we needed

One of the few out of the box simple solutions for IT (system Administrations) ticketing systems. Has everything you could ever need.

Avantages

- The support is amazing!
- It's the perfect quick IT ticketing solution
- It seems like the Hipporello team has done this before - everything you need is here or either in development
- When they say something is developed it actually is and it's also released around the date they say it is (last was Google SSO)

Inconvénients

Nothing, everything was fine! With their support it's easy to manage.

Larissa
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/02/2024

Qualidade e facilidade

Perfeita. Nunca tive um problema que nao pudesse ser ajustado ou me orientassem e eu conseguisse mexer. Adoro a equipe que sempre me deu suporte!

Avantages

Gosto de utilizar Hipporello pois é simples e prático. Não é necessario muito conhecimento para mexer nele, e é bem explicativo os itens

Inconvénients

As vezes a sincronização com o Trello falha, mas nada muito grave

Alex
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/01/2024

Of great help

Great, very happy to have this in place.

Avantages

The team have been a great help with any questions and otherwise it's been straightforward to use at a reasonable price

Inconvénients

The time it took to get across all these different products, wish I found it sooner.

Sebastien
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 07/03/2024

Excellent product for a Excelent pricing

Early or late I always receive a good and clean answer at all times. Even when there was a bigger issue a zoom/teams call was setup and in no time the issue was fixed.
They also listen to there customers and even a few 'bugs' were squashed minutes after passing them along. Keep it up!

Avantages

- super support service (kudos to the team)
- a very nice look&feel within Trello
- very easy to set up
- great configurability is a super easy way
- Going live in a extremely short period

Inconvénients

- need more and configurable stats based on there own statuses and more
- better notifications for updated tickets (cards)

Amber
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 01/02/2024

Trello Review

It works fine. I'm ok if we keep it. I think it's very user friendly for the employees to submit a ticket

Avantages

The ability to move tickets from one task to another, easily

Inconvénients

The way the board looks when we have multiple tickets, they all seem to blend together and its hard to figure out which ticket is which.

Sander
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 03/03/2024

Good but needs additional features

Avantages

It integrates really well with Trello making a custom workflow possible.

Inconvénients

It sometimes misses the functionality of a more common helpdesk software like Freshdesk.

Marko
  • Secteur d'activité : Développement de programmes
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/02/2024

A friend in need

10/10

Avantages

Simple to use, pro and very fast support, full automatization of tickets.

Malcolm Reto Vincent
Malcolm Reto Vincent Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/04/2021

A Trello Must-Have

Great

Avantages

How easy Hipporello made it to use the power-up is great. I was able to add a Contact Us form to my website (a great improvement from my previous form) and for the submissions to be directly imported onto Trello through a card. Although, the best part of my experience with Hipporello was that the Leading Engineer (the person that developed the software) set up a video call with me to help me with installing the form on the website. What a service!

Inconvénients

I wish Hipporello came on the market sooner!

Réponse de Hipporello

Thank you for your feedback. Customer support is one of our top priorities and we're happy it's been working and easing your work.

Répondu le 15/04/2021
18 avis

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