En savoir plus sur Wootric

Wootric est un logiciel cloud de gestion de l'expérience client et des opinions qui permet de mesurer et d'améliorer la satisfaction des clients. Principalement destinée aux petites, moyennes et grandes entreprises, la plateforme utilise l'intelligence artificielle pour fournir des informations sur la satisfaction des clients grâce à des micro-enquêtes composées d'une seule question. Les fonctionnalités clés de Wootric comprennent la gestion des opinions des clients, la communication, l'engagement, les campagnes, la fidélisation, la segmentation, les notes, les avis, les enquêtes de marché et les recommandations. De plus, la solution facilite les opinions de Net Promoter Score, ce qui permet aux entreprises de communiquer via divers points de contact tels que les services intégrés à l'application ou au site web, les e-mails et les SMS. Wootric fournit des SDK (Software Development Kit) et des API (Application Programming Interface) qui permettent en outre de personnaliser la plateforme selon les exigences. Le logiciel s'intègre également à Zapier, Salesforce, HubSpot, Intercom, Slack, Zendesk, Gainsight, Totango, mixpanel, Segment, Stitch, Xplenty et Webhooks. Wootric est disponible gratuitement pour les start-up et des services supplémentaires sont fournis sur les abonnements mensuels payants. La plateforme propose une assistance par chat, e-mail et téléphone.
Wootric Logiciel - 1
Wootric Logiciel - 2
Wootric Logiciel - 3
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Wootric Logiciel - 5
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Wootric Logiciel - 1 - aperçu
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Wootric Logiciel - 4 - aperçu
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Wootric Logiciel - 6 - aperçu

Wootric - Prix

Wootric est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Wootric est disponible à partir de 89,00 $US/mois.

À partir de :
89,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

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Wootric - Avis

Note globale

4,6
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,6
Support client
4,4
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Tous les avis sur Wootric

Filtrer par :
Classer par :
12 avis
Mohamed
Mohamed
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 26/07/2021

Perfect NPS especially the integration with intercom

It's a good tool to use.

Avantages

Almost no time to start sending NPS to our users and getting data.

Inconvénients

The UX is not the best, need to be modern more than the current.

Wagner
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 25/04/2020

Tool that helps the sales team in tracking the customer

Tool that helps the sales team to monitor the customer, sell additives and guarantee customer satisfaction after the purchase of our products.

Avantages

It allows us to define the periodicity between the first and the second survey.
Through our configuration, we can search our customers by company, being able to identify, which companies have more detractors and promoters customers, assisting in the post sales contact.
We can identify through feedbacks, when a customer is dissatisfied with the product he bought and sometimes even the reason.

Inconvénients

Manually we need, after a while, to look for the last evaluation of the client, to compare with the current one, making it impossible to identify and automatically if the negotiation carried out with the client, generated a better assessment than the previous one.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 15/02/2019

Good for a simple NPS tool, should have a better API though

Avantages

This tool is simple to use and the UI is clear and easy to grasp. When needed, customer support was helpful and quite fast to answer.

Inconvénients

The Wootric product by itself is good. However, when I used the API to retrieve data, some endpoints didn't allow us to get only the latest updated results which meant we had to get all the results each time (the number of results obviously kept on growing over time). On top of that, there is a limit of pages (30) and a limit or records per page (50) which makes the querying very difficult in order to retrieve more than 1500 results.

Vinicius
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 12/10/2019

Take control of the NPS

Wootric is very useful for our Customer Success team. They have the control of the NPS, and use the info collected to contact customers in order to understand what they are really missing, and how we could help in a more efficient way. Since we start counting the NPS, this actions has helped us to improve more, and our NPS keeps going up.

I have made a personal use of it when collecting information in a ux research, for a project in the design team. The simplicity of the tools and the filters of search has facilitated my job.

Avantages

The platform is intuitive, anyone learns quickly how to use, filters are smart (date, grade, company, email, etc.).

We have a integration with Slack, and the comments made by customers go to a channel in there, this way everyone in the company can evaluated the perception of our users about our tool, without the need to access wootric.

Some collect needs to be classified by type tags before. After that I can filter to see only grades, comments, by detractors or promoters, etc. After that I can use this data to making decisions and prioritize improvements for our product.

Inconvénients

The mobile version is a mess, it is not responsive.

Emilio Joaquín
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/11/2019

A great software to know your customer

All in all, it's a great experience because the information is readily available, which makes decision making possible, and is very easy to use. Our employees are able to know in real time the problems our customers have.

Avantages

Possibility to use tags in the evaluations to stratify the data and the Snapshot screen is very complete.

Inconvénients

You cannot compare current data with previous data on the same graph.

Alternatives envisagées 

Hotjar

Pourquoi choisir Wootric 

For lack of information and reports.

Pourquoi passer à Wootric

Ease of use.
Emanuelle
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/02/2020

Great tool for tracking customer satisfaction and feedback

Wootric is a great customer satisfaction survey tool, because with it we can monitor our customers' satisfaction monthly and also view the positive and negative comments made.

Avantages

It allows the interaction of the entire company on the evaluations received with customer feedbacks.
Through feedbacks we are able to deal with customer complaints and build successful cases with promoters.
It allows you to classify comments with tags that help us to classify the most recurring problems, so that we can take the necessary actions to eliminate their cause.

Inconvénients

It does not allow us to monitor the feedbacks handled in an automated way. Today we need to look at the last feedback sent by the person to compare with the current one and analyze whether their satisfaction has improved or not, after the last deal.
They could allow comparing periods between one year and another, or from one month to another.
I could provide NPS reports by company monthly without having to export and do it manually.

Estefanía
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5,0
Publié le 29/04/2020

get the result of your customer's satisfaction the moment it happens

Avantages

The software allows evaluations to run directly in the application, and allows it to be sent by email.
It allows exporting reports, where we use them to carry out more detailed analyzes.
It has a very beautiful dashboard and allows various visualization settings in the graphics.
We have an Integration with zapier, where evaluations without comments, we send an automatic email to customers.

Inconvénients

I don't see it as a bad thing, but the system is not very responsive and sometimes the filter fails, where we need to update the page to use it again.

Alexander
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 21/11/2019

Overall product rating

My experience with the tool is very positive. It is well accepted in the company (at analytics) and by our customers (at the surveys). Through it we treat the feedbacks and perform the daily monitoring of the evaluations.

Avantages

System Usability.
Evaluation within the software.
Creation of several filters.
Analysis through trends.

Inconvénients

It is not possible to close the client feedback loop.
Comparison month by month in charts by customer.
Extract custom reports.

Ariana
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 01/05/2020

Review for Wootric

Wootric is a tool that has gained a primary place in the processes of the customer experience team, but I see its great potential leveraging other teams such as development, marketing, support, design, sales etc. Because by finding patterns in our customers feedbacks we can make decisions based on data and improve our product even more.

Avantages

It is a simple and optimized way to receive feedback from our app by our customers. It is a very intuitive platform that makes difficult information to be viewed more quickly and easily, to generate new experiences for our customers. The NPS survey layout does not interfere in our app.

Inconvénients

I believe it would improve my experience if the left side filter was fully opened, so I could do the custom filtering more easily and in a few clicks, but to do that it would be necessary to work on the hierarchy of elements as to know what is the title; or filter's checkbox. The panel information like graphics is a bit confusing, maybe it need more wide space.

Augusto
Augusto
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 28/08/2019

Has what we need

It's a very satisfatory experience and I tell to others about the tool when my friends need it.

Avantages

In our company, we use it to do NPS and compile the results. We embed in emails marketing and send to our customers. It has worked perfectly since the beginning.

Inconvénients

I feel like we deserve a better design for our main dashboard and some extra features like reminders of re-application the NPS.

Ganesh
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 27/09/2018

Awesome NPS

Avantages

I am been using NPS for several time and i am happy with the service being an free service you get an regular update for your activity.

Inconvénients

Nothing cons about it but should provide an Paid plan without any branding.

Thibault
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 27/06/2019

NPS on Steroids

Avantages

I really like the fact that Wootric allows us to see exactly which customers have submitted an NPS score, and the ease of use to find their info when I need to contact them.

Inconvénients

The interface can be sluggish at times — I'd love to see the web app be faster and more responsive.

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