En savoir plus sur Noovy

Hotel Connect est un PMS (Property Management System) cloud conçu pour aider les hôtels indépendants à gérer les réservations et les promotions via une plateforme unifiée. Parmi les fonctionnalités clés figurent : marketing automation, gestion des stocks, gestion des réservations, programme de fidélité, gestion des tarifs et gestion de la réception. Les équipes utilisant Hotel Connect peuvent consulter toutes les réservations à la fois et filtrer selon la date d'arrivée, le nom du client, le numéro de réservation, le segment de marché et d'autres informations à partir d'une seule fenêtre. La vue calendrier permet aux responsables de modifier les prix, de suivre les modifications d'inventaire et de relier plusieurs chambres pour configurer des prix distincts. De plus, avec l'interface de type glisser-déposer de cette solution de gestion des réservations, les utilisateurs peuvent créer de nouvelles réservations et enregistrer les clients. Hotel Connect aide les responsables à créer des rapports avancés et à gagner en visibilité sur le nombre de réservations reçues de différents canaux, ainsi que les recettes générées sur une période donnée. L'application peut également être intégrée à plusieurs moteurs de réservation, agences de voyages, outils de tarification et gestionnaires de canaux.
Noovy Logiciel - 1
Noovy Logiciel - 2
Noovy Logiciel - 3
Vidéo de Noovy
Noovy Logiciel - 1 - aperçu
Noovy Logiciel - 2 - aperçu
Noovy Logiciel - 3 - aperçu

Noovy - Prix

Noovy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Noovy est disponible à partir de 5,00 €/mois.

À partir de :
5,00 €/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Noovy

protel PMS

3,4 (22 avis)
Les solutions protel forment une pile technologique fiable pour tous les types d'activités du secteur de l'hôtellerie,...

Mews

4,6 (43 avis)
Mews Commander est une solution cloud de gestion immobilière conçue pour les hôtels de tous types et de toutes tailles....

Guesty

4,3 (310 avis)
Guesty est plus qu'un simple logiciel de gestion immobilière, c'est une plateforme complète d'opérations hôtelières...

Hostaway

4,8 (1302 avis)
Hostaway est une solution cloud de location de vacances qui aide les gestionnaires immobiliers à faire la publicité sur...

RMS Cloud

4,4 (418 avis)
RMS est un fournisseur mondial de solutions technologiques innovantes basées sur le cloud destiné au secteur de...

Newbook

4,8 (44 avis)
NewBook est une solution cloud qui permet aux entreprises du secteur hôtelier de rationaliser les processus de gestion...

WebRezPro

4,6 (207 avis)
WebRezPro est une solution cloud de gestion des propriétés conçue spécifiquement pour le secteur de l'hôtellerie. La...

roomMaster

4,3 (119 avis)
roomMaster by InnQuest est une solution cloud de gestion immobilière destinée aux hôtels de toutes tailles, y compris...

Holidu

4,7 (99 avis)
Holidu est une solution tout-en-un pour votre entreprise de location de vacances. Avec le gestionnaire de canaux...

eviivo

4,1 (392 avis)
eviivo suite est un logiciel cloud de gestion des réservations conçu pour aider les petits hôtels, lodges, locations de...

Hostfully Property Management Platform

4,2 (224 avis)
Die Property-Management-Plattform von Hostfully ist eine cloudbasierte Software, mit der Ferienvermietungsunternehmen...

Elina

4,5 (58 avis)
Elina est une solution de gestion immobilière basée sur le cloud qui offre des fonctionnalités de gestion des réservatio...

Resly

5,0 (24 avis)
Resly est une solution cloud de gestion immobilière qui permet aux centres de villégiature et aux hôtels australiens de...

HotelFriend

4,4 (18 avis)
HotelFriend est un système de gestion immobilière basé sur le cloud. Il facilite la réservation et la gestion des...

Tous les avis sur Noovy Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
11 avis

Parcourir les avis sur Noovy

11 avis sur 11

Tous les avis sur Noovy Appliquer les filtres

Filtrer par :
11 avis
Classer par :
PhillyMoe
PhillyMoe
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 19/03/2022

Connect To The Right Hotel

Avantages

The way they display each business with all the right information needed for anyone searching to ponder on. It's a necessarily impossible sometimes to obtain the correct information that's actually honest without you finding out later on that it's all falsified.

Inconvénients

I really believe it's not enough to offer far as they number of selections to choose from. There should be a larger amount of big time and small time businesses.

Avi-Noam
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/12/2020

User-friendly, beautiful design and great service

The main reason why we've chosen HotelConnect is due to the fact that we are directly connected to the channels. We don't pay unnecessary costs and save a lot of money. On top of that, the work-flow is incredible. I wouldn't want to switch to another PMS anymore.

Avantages

HotelConnect is an amazing PMS. Its simplicity ensures that all users (even the ones without training) understand the system and are able to use it right away. The interface is beautifully designed, which is something I haven't seen much at other PMS's.

HotelConnect is a PMS and Channel Manager in one, which is unique in itself. This has helped our hotel cut costs as we don't have to pay additional costs and are directly connected to the channels.

Lastly, the pricing is unbelievable. HotelConnect gives you all the features (and more) for a very low cost.

Inconvénients

In the past years that I've been using HotelConnect, I've never had any issues with the system. It works phenomenally!

Alternatives envisagées 

Guesty et Mews

Pourquoi choisir Noovy 

At a certain point, we had to work with a cloud-based system. After comparing many options, HotelConnect came out as the best solution.

Pourquoi passer à Noovy

HotelConnect offered the whole package for a very low price. The other ones didn't offer direct connectivity with our channels. HotelConnect did offer it, and even for a lower total price.
Babatunde
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/12/2020

Hotel Connect is Easy to use, Beautifully designed and Powerful

My experience with Hotel Connect has been very satisfactory due to different significant opportunities it offers, which includes: improve in customer experience and satisfaction, increase yield, lower training cost, improves fast and easy check-ins and check-outs, lower operational cost and increases productivity.

Avantages

One of the standout features is the consistent in screen layout for Reservations, Arrivals, Guest in-House, Departures, No-shows, Availability, Manual Reservation and Cancelled Reservations and Status. All essential information are within 1 or 2 click .

Hotel Connect Rate calendar gives freedom for specific rate availability restrictions based on Date range, Occupancy, Min/Max length of stay and Maximum rooms available for sale.

The easy interface gives total control of the Revenue Management, and integration from the old system was easy, thanks to the easy and eye catching combinations of Toolbars , Icons and Tabs.
Training the hotel employees with Hotel connect was really easy because of its user friendly interface, and unique simplicity design that makes the software self explanatory, which helped instill further confidence into hotel staffs and their overall working tools and output.

Inconvénients

Hotel Connect is a powerful software product that offers many important features, and I believe that the developers can introduce its functionality in offline mode in the nearest future.

Marinela
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/05/2022

Reliable software

Professionally, it has been a stepping stone.

Avantages

My experience with this software has been good, it is easy to use. It is developed through JavaScript , one of the most popular programming languages, and NodeJS a runtime environment, which communicates through API's (Application Programming Interface) with the web servers.

Inconvénients

To improve the messaging/comments sections.

Egle
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/12/2020

Best PMS & Channel manager a hotelier could ask for

Before using HotelConnect we were dependent on the support team of our previous PMS or the channel manager, with HotelConnect, we can solve most of the problems ourselves, since the system is very user-friendly. We have to contact their support team only if we need to add a new OTA and we get to choose if we want to do the mapping ourselves or ask HotelConnect team to do it for us.

Avantages

User friendly, self-explanatory product, easy to manage for every staff member. It is a PMS & channel manager in one, it reduces a lot of costs for our hotel. Customer support is very attentive and quick, easy communication. Interface in regards to direct channel connectivity is very fast. We are very happy with it!

Inconvénients

Nothing to mention, we did not have any problems.

Miroslav
Miroslav
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/04/2021

Intuitive and friendly

Overall our experience with Hotelconnect has very good. If someone think to swich old software to Hotelconnect, this is it.

Avantages

- HotelConnect is a software for everyone. It is very intuitive, stable and easy to use - friendly
- They are wonderful to work with. Fantastic support for a great product
- The software is extremely functional for everything you need

Inconvénients

There is nothing bad I can say about. All is great

Boaz
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/12/2020

Very happy!

Very pleased with the switch we made and have been ever since. Its a very pleasant software to work with.

Avantages

The product is not only very quick to learn, adjust to and easy to use. The integration proces with our existing company was quick and easy as well. Definitely recommend it!

Inconvénients

At the moment i can't think of anything we might be missing while using this software. Maybe if our business changes we might have to as well. Until then very happy.

Nir
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/03/2021

Great easy learning PMS with a variety of new feature and really fast set up

Avantages

The PMS is really easy to adapt to, it takes few hours to learn everything about it.
since we are working with this PMS the training time for the new workers decreased significantly.
the system is really initiative and you can learn everything just with playing with the system.
Another great thing is all the extra features which we didn't have in our old systems - everything became automatically and it is much less work for the front desk

Inconvénients

I have nothing bad to say about the system, I am really happy with this PMS

Adi
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/02/2021

Great system

A very good experience. The product is suitable for small and medium-sized hotels that are looking for a simple and convenient solution for operating the hotel through the various sales channels.

Avantages

A system that is simple to use, convenient and saves on labor costs.

Inconvénients

There are none. HotelConnect they gave me a comprehensive solution to everything I asked for and were willing to develop new things

Mihaela
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/12/2020

Multi property , easy and powerful

it has improved the operating efficiency due to the extra tools is offering , like bulletin board, all the info at a glance , only using the allocation screen you can do the majority of work.

Avantages

All critical information on screen in a consistent layout

Inconvénients

if anything could be improve that will be some of functionalities involving guest history.

Lee
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/12/2020

Best PMS

Avantages

User friendly software. very easy to learn. online use and not occurs to install anything.

Inconvénients

cancelation form that can be sent to the guest.

11 avis

Catégories connexes