En savoir plus sur TIKS

TIKS est une solution de gestion des visiteurs qui aide les entreprises des secteurs miniers, de la construction, de l'éducation et d'autres secteurs à rationaliser les processus d'enregistrement et d'intégration des visiteurs. Elle permet aux organisations de suivre les déplacements des employés et de garantir la conformité avec la sécurité et d'autres directives du secteur. Les fonctionnalités de TIKS comprennent l'authentification SSO (Single Sign-On), la gestion des actifs, le reporting, les alertes, le suivi des incidents, la planification du travail, etc. Les responsables peuvent utiliser l'application pour gérer les ordres de travail, surveiller les déplacements des entrepreneurs et approuver les demandes de permis des visiteurs. De plus, la plateforme permet aux administrateurs d'évaluer les risques, de mener des audits, de générer des rapports personnalisés et de saisir et stocker des documents commerciaux dans un référentiel centralisé. TIKS facilite l'intégration avec plusieurs applications tierces telles que Avetta, Microsoft Active Directory, Oracle, Procore, SAP, SharePoint et plus encore. La tarification est disponible sur la base d'un abonnement mensuel ou journalier et l'assistance est assurée par téléphone, e-mail et d'autres ressources en ligne.
TIKS Logiciel - 1
TIKS Logiciel - 2
TIKS Logiciel - 3
TIKS Logiciel - 1 - aperçu
TIKS Logiciel - 2 - aperçu
TIKS Logiciel - 3 - aperçu

TIKS - Prix

TIKS n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de TIKS est disponible à partir de 160,00 $US/mois.

À partir de :
160,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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TIKS - Avis

Note globale

4,6
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,7
Support client
4,4
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Tous les avis sur TIKS

Filtrer par :
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10 avis
Pauline
Pauline
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/08/2021

Safety Game Changer

TIKS has helped us streamline our contractor management process, and increase the safety of the hundreds of individuals who work with us on a daily basis.

They have a very supportive team, who constantly want to find ways to do better for our company

Avantages

The user experience that TIKS provides is simple and efficient, for both our internal and external users.

Implementation and adoption are always two big challenges when introducing a new product to a company.

TIKS accompanied us through the process, and frankly, the product itself did the bulk of the work.

Inconvénients

There are features that aren't currently available, such as extensive contractor equipment management, but this is part of the company's roadmap.

The company is growing and constantly improving its products.

They're extremely receptive to customer's feedback, and they always found a way to support us, either by suggesting improvement to our workflow, and implementing features that support our activities.

Robert
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/11/2020

TIKS - SAFETY MANAGEMENT ASSURANCE OF CONTRACTORS

The Software provides assurance that a Competent and Inducted contractor only attends to complete the work, that essential site information is provided to that contractor to enable them to complete the work and the assurances from the contractor that they have adequately assessed the Hazards and Risks of the job and have put in place the required mitigations measures to reduce the risks Before commencing any work on the site.

Avantages

The product is easy to use, personalise to a Company's required requirements and provides the ability to gain assurance that contractor has the competency and is undertaking work safely remotely across a vast portfolio both Nationally and Internationally.

Inconvénients

Contractors will always resist change and not want to use a Clients prescribed system therefore the issue is not the software but the strength and conviction of the client to mandate the use of the software across there entire portfolio for consistence and assurance.

Jamie
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 23/11/2020

Review

Avantages

simple user interface for mobile and good speed mostly

Inconvénients

lack of integration checks with source data - lots of manual reconciliaiton
some unnecessary steps that need removing
some inprovements identified but seem to take ages to get on the agrenda

Ben
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/11/2020

TIKS - Visitor Management System

The team at Chocolate Coded (TIKS) are a team of innovators who have been in the software game for a long time, and for good reason. The team is personable, professional and an absolute pleasure to deal with from the first discussion, right through to solution deployment and after sales service support is great. The team is always willing to stand by and support their product at each and every stage.

The team has grown from strength to strength. Highly recommended.

Avantages

What a great product! TIKS is incredibly impressive. The software and hardware solutions offered are A-grade. Excellent team who take the time to listen to what their client wants and needs before offering the right safety solution.

Always looking to innovate and improve the solution to provide a best-for-customer solution, without any hidden costs or charges!

The other benefit of TIKS and the team is their openness to integrate with existing systems. This point alone separates them from the majority of the software solutions offered in this space. No arrogance to force their product where its not required.

Inconvénients

Nothing - it is the best VMS software that I have come across on the market! They have many other great options as well. :)

Richard
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 22/11/2020

Tiks is an awesome platform

Tiks and CC are are great group to work with, always helpful and friendly. if there is any issue it is resolved quick and easy, i hope to continue working closely with the Tiks, CC team

Avantages

it is easy to use, great graphics on the system,

Inconvénients

Sometimes the software picks up other documents when you are searching for a particular document. but this does not happen on regular occurrence

Josh
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/06/2021

TiKS review 2021

The team at TiKS is amazing to work with.

Avantages

I have used this software in a number of organizations and each time the team has made integration into our business systems seamless. From an end user perspective it’s applications are intuitive and easy to use.

Inconvénients

No issues at all. The team are able to customize solutions to business needs.

Jessica
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/11/2020

Best visitor management system out there!

Tiks came in and saved the day for us. We had a different software in place that was unreliable, difficult and not user friendly. Tiks came in and customised their software for what we required, and integrated with 2 other existing systems. They also can develop enhancements for our changing business needs. The support has been wonderful and they are always excited to implement new ideas.

Avantages

The system is reliable and works every time, it is so easy for the users and administrators.

Inconvénients

More features with reporting could be helpful

Talia
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 17/11/2020

TIKS

innovative I get the idea and i think it can work however I believe improvements can be made

Avantages

the software easy to navigate and pull reports

Inconvénients

its temperamental, it seems to turn itself off and/or shut down the program.

Brad
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 23/11/2020

TIKS for Sign in for inductions and sign in systems

Allows transparent reporting on compliance of site inductions, evacuations, onsite moniotring of staff and suppliers

Avantages

Easy to use, accessible anywhere, easy to deploy and modify system to suit our needs, very flexible. Provides the right outcomes and trends of usage, adapts to changing demands with Covid etc, thermo scans

Inconvénients

Ability to integrate into clients systems would be great

Edwin
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/09/2020

Amazingly Simple!!

Avantages

Love how easy the product is to use, the team have been fantastic and super responsive to my queries. They were very collaborative and consulting during the entire journey.

Despite changes in scope, the team were very accommodating and guided me through the appropriate decisions and workflows.

Inconvénients

Not really much fault with the software, had a few minor debugging issues which were resolved quite quickly and was dependent on a server error

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