En savoir plus sur Navan

Navan (anciennement TripActions) est la solution de gestion des notes de frais qui booste les économies, la productivité et la visibilité en temps réel. Grâce à Navan, automatisez la gestion des notes de frais du paiement jusqu’à la réconciliation Navan permet aux entreprises d’économiser de précieuses heures de travail sur des tâches telles que l’approbation et le rapprochement, tout en profitant d’une visibilité en tant réel sur les dépenses. Dotez vos équipes de cartes physiques et virtuelles dotées de gardes-fous intégrés. Réservez et gérez vos voyages en toute simplicité et bénéficiez d’une assistance 24h/24 et 7j/7.
Navan Logiciel - 1
Navan Logiciel - 2
Navan Logiciel - 3
Navan Logiciel - 4
Navan Logiciel - 5
Navan Logiciel - 1 - aperçu
Navan Logiciel - 2 - aperçu
Navan Logiciel - 3 - aperçu
Navan Logiciel - 4 - aperçu
Navan Logiciel - 5 - aperçu

Navan - Prix

Navan est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à Navan

Expensify

4,4 (1103 avis)
Expensify fonctionne comme un système de comptabilité d'entreprise basé sur le cloud qui est conçu pour gérer les...

TravelPerk

4,7 (411 avis)
TravelPerk est un outil automatisé de gestion des voyages qui vise à améliorer l'expérience des employés lorsqu'ils...

SAP Concur

4,3 (2159 avis)
Concur est une solution logicielle de gestion des notes de frais et des voyages basée sur le cloud qui permet aux...

Zoho Expense

4,6 (1071 avis)
Zoho Expense rationalise et automatise les voyages d'affaires et les dépenses de bout en bout. Qu'il s'agisse de la...

Egencia

3,8 (53 avis)
Egencia est un système de gestion des voyages d'affaires moderne, adapté à l'évolution rapide du secteur des voyages....

ExpensePoint

4,9 (319 avis)
ExpensePoint est une solution cloud conçue pour aider les petites et grandes entreprises à automatiser le reporting des...

BizAway

4,7 (54 avis)
BizAway est une solution de réservation de voyages permettant de gérer les voyages d'affaires et d'optimiser les...

Ramp

4,9 (195 avis)
Ramp est une solution de gestion des cartes d'entreprise et des dépenses qui aide les entreprises de taille moyenne à...

Tipalti

4,6 (147 avis)
"Tipalti is the world's leading finance automation solution for managing accounts payable, procurement, expenses, card,...

Yokoy

4,5 (42 avis)
Placez votre gestion des dépenses sur pilote automatique. Les processus de notes de frais, de factures fournisseurs et...

Expensya

4,3 (427 avis)
Expensya est une solution cloud de gestion de voyages qui aide les entreprises à rationaliser l'ensemble du cycle de...

Wrike

4,3 (2756 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Factorial

4,4 (277 avis)
Factorial est une solution cloud de RH qui s'adresse aux petites entreprises de divers secteurs d'activité. Ses...

Goodwings

4,9 (8 avis)
Goodwings est un outil puissant qui combine la gestion de voyages et la durabilité, offrant une solution complète pour...

Navan - Avis

Note globale

4,6
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,2
Fonctionnalités
4,4
Simplicité
4,5
Support client
4,5
Loading...

Tous les avis sur Navan

Filtrer par :
Classer par :
189 avis
Morgane
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 07/12/2023

Très bon outil de réservation de voyage, gain de temps assuré !

Avantages

La réservation se fait en quelques clics, tout est paramétré par notre entreprise, et c'est très simple de retrouver ensuite les factures. Possibilité également de réserver des chambres d'hôtel pour plusieurs !

Inconvénients

le temps de chargement de l'app peut parfois être un peu long !

annabelle
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 07/12/2022

Arnaque

Catastrophique

Avantages

Aucun, rien à dire, tout est mauvais, de la plateforme elle même au SAV

Inconvénients

Tripactions est un revendeur frauduleux. J'ai fait une réservation d'un hotel très couteux via leur plateforme. Mon manager n'a pas pu valider cette demande dans les 24heures. Elle a donc été automatiquement annulée et débitée. En appelant l'hotel, ils m'ont confirmé que Tripactions avait annulé la réservation, dans les délais impartis par l'hotel qui ne procédait à aucune rétention financière. C'est donc Tripactions qui a gardé l'intégralité de la somme et a refusé de trouver une solution pour me loger.

Steven
Steven
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/10/2024

helps with travel organization

booking and managing trips in a safer way and controlling expenses in the best way, it is a good way to be able to travel through Navan that personalizes each trip according to the needs of each person

Avantages

helps improve the optimization of expenses for each trip scheduled for each employee, its functions make the entire process of expenses, reservations, changes easier to carry out and better scheduled with the correct and clear information of everything to keep correct accounts. The special rates it offers make for significant savings

Inconvénients

all the information is clear and precise for each trip booked, it has been perfect without mistakes and very kind on the part of the advisors

Brandon
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 14/12/2024

Amazing Travel Support

Overall, I Navan made making travel arrangements for airfare, hotel, and rentals extremely easy and provided amazing support with airfare issues and changes.

Navan makes submitting requests and manager approvals a breeze. I highly recommend them to any organization with teams traveling regularly in the field.

Avantages

Travel support. If last minute changes needed to take place for flights, they would handle all if arrangements easily in a timely manner.

Inconvénients

There were times that rental car pricing would show a low daily rate but when i would get the rental car, pricing would be 3x - 5x the daily rate. After this happened a couple of times, I only used specific rental companies. Navan support said they had no control over displayed pricing for rental cars at the time.

Jim
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

3,0
Publié le 13/12/2024

Decent expense report tool

Overall, decent, but there is room for improvement. Travel booking is easy, expense submission is good, but many of the admin features are cumbersome - requiring a lot of data cleaning.

Avantages

We are using Navan for both travel booking and travel expenses. It is very easy for travelers to book trips and submit expenses.

Inconvénients

Being the admin to the system is a struggle. It does not feel like Navan is designed with the admin in mind.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 12/07/2024

Trusty Travel and Expense Tool

It is a hefty expense manager but booking trips via Navan is something else and we could not find a pattern internally how to deal with it.
Some trips are booked via Navan, some are booked elsewhere due to pricing.

Avantages

Ease of use and nice UI/UX.
Many booking options and expenses categories.

Inconvénients

You are stuck only with Navan booking options, some areas and destinations can be incredibly expensive for now reason if booking via the app.
Fees are everywhere so watch out and monitor for the best deal there is in the app.
we did not use Navan for several trips due to these concerns.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 01/09/2024

Navan for booking travel

Avantages

I used Navan for booking personal and business trips.

Inconvénients

Limited customization options for travel plans.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/11/2024

Loving Navan thus far!

Easy booking and managing work travel and expenses

Avantages

Super easy to use and is packed with great features for employee travel and reimbursements

Inconvénients

I havent run into any issues while using Navan thus far

Annie
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 13/11/2024

Great All in One Product for Travel and Expense

Avantages

Navan makes it really easy for me to book trips for work travel and to submit expense reports associated with that travel. The UI is great as it is very simple to use and very user friendly as well. Navan is a very intuitive travel and spend platform all in one solution.

Inconvénients

The only con I have noticed is that sometimes the search for travel or hotel will not populate the full list of options versus if you are looking at google flights or agencies like Expedia, you get more options and sometimes with better pricing.

Kagera
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 30/04/2024

My Experience With Navan

Avantages

With this software, it is easy to manage expenses management and travel related management.

Inconvénients

No issues with Navan and it has been amazing.

Jeannie
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4,0
Publié le 02/09/2024

Easy to use for all employees!

So far we our very happy with our choice to use Navan to book company travel. Easy to use and track employee travel expenses.

Avantages

Great way to book company travel with seamless integration for expense tracking.

Inconvénients

Our employees wish they could also book Airbnb stays on there.

Mike
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 24/01/2025

Great business trip tool, on par with more emblazoned names.

Avantages

The UI/UX is very slick, modern and pleasant.
I like the many comparison options as well as the rewards offered.

Inconvénients

The filtering and visualization options around accommodations are a bit limited.

Nicolas
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

5,0
Publié le 28/08/2023

Evolving expense and travel management solution

Avantages

Very intuitive on how to use especially when mastering the policy management

Inconvénients

Some functionalities are being rolled out before being fully functional (example Navan Connect)

John
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

3,0
Publié le 02/02/2023

As a user, I hate this app and this company.

I hate it. I hate everything about it and would dump these guys in a heartbeat if they weren't tied to my employer.

Avantages

Nothing here that I don't already have on Trip It and/or the airline app.

Inconvénients

Limited options, poor orientation from the company, flat out refusal to discuss benefit losses suffered by the frequent fliers who can no longer access their accounts with the big airlines.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/04/2020

TripActions makes booking company travel easy!

Great tool that is easy to use and gives back perks in the form of Amazon gift cards. Awesome customer service and overall, a tool that makes booking company travel easy! I get notifications on my phone through the app for when I need to check in for flights, if my flight is delayed, and even gate information. I would highly recommend this product!

Avantages

My company uses TripActions to manage all of our company related travel bookings for Hotel, Airfare, Rental Car, etc. This tool is easy to use and allows you to search only options that are within the company policy range, to ensure you are compliant with reimbursement restrictions. You can also earn Amazon Gift Cards for certain bookings, which is a unique feature that often helps sway my decision of which flight time or hotel I will book to earn extra value. They also have a very responsive customer service team, that is available to answer any questions regarding bookings, help rebook travel when needed, and other support related issues. Overall, a great product that I highly recommend!

Inconvénients

There are not a lot of cons to this software for my use case. If I had to select one, I would probably say the $15 booking fee that is added on to all bookings, however, this goes to cover the cost of support. If you need to use customer support for your booking, then the $15 fee is well worth it as they manage every aspect for you in regards to questions/clarification, rebooking, etc. Since my company covers this booking fee cost in reimbursement, it isn't really a big deal for me if I don't end up using the support function for every trip.

Sandy
  • Secteur d'activité : Produits chimiques
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 22/07/2021

Nice user interface with ability to customize selectable options to fit within travel policy

Good experience with Tripactions. The modern user interface has a look and feel similar to those our users are already familiar with from other online travel booking tools.

Avantages

I really like how the booking options display based on the company 's travel policy. This has streamlined the booking process because users are not having to get approval so long as the booking fits within the provisions of the policy.

Inconvénients

With hotel booking, a user can select to search based on a company office location (that have been configured); however, this is not available for flight bookings. We have unfortunately had a case where someone selected the wrong airport (a 4.5 hours' drive away) because it had a similar name to the right one. This would have been avoided if the user could have selected to search for flights based on their location and the office location to which they were traveling.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
1

1,0
Publié le 17/09/2021

terrible app

I was coerced into downloading this app to attend a software conference. I have been trying to cancel my subscription for a month, but I cannot do cancel the subscription on my own. TripActions chat help tells me that my company admin must end my subscription. This does not sound right or ethical.

Avantages

I did not care for anything about this software

Inconvénients

It does not add value. It does not provide anything that my individual airline, hotel, and rental car apps do not already provide. It is annoying and gets in the way between me and my reservation

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 27/08/2019

Ok trip management tool but needs improvement

TripActions definitely has a good potential but need to work on linking hotels.com reward program!!

Avantages

It is very intuitive and easy to use. Finding hotels and flights hasn't been that easy.
Great feature: you can create an "itinerary" and have flight and hotel under the same folder.
They have great customer service (I've only used the chat portion)! They are vert friendly and are quick to answer.

Inconvénients

A little disappointed that I cannot link my hotels.com rewards program. I have notified their customer service team, and apparently a lot of people have requested that they link hotels.com reward program so hopefully they are working on it.

Also, some of their features are inaccurate. For example, I bought what I thought was a train ticket but it was in fact a bus ticket.. it didn't mention it in the booking process.. I only found that it was a bus ticket in the confirmation email I received AFTER entering my credit card information and paying for it. HOWEVER, I mentioned it to the customer service team and they looked into it, apologized and offered a refund if I was no longer interested in taking this trip!!

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 09/03/2019

Fast and simple to use, with rewards to boot

Very satisfied with TripActions to date, slick modern UI and makes booking travel simple.

Avantages

Feature-wise this is on par with most other travel booking sites such as concur. The website is quite modern and loads quickly which is important. Most of the time when booking travel, you are waiting for the search query to finish running. TripActions UI make it more palatable to wait. I also really like the incentives program which offers up cash which can be redeemed for gift cards if you choose a more affordable option. It's a nice reward for good corporate citizens. The other great thing is that it shows all the different ways to book the property, i.e. through hotels.com or directly through the hotel.

Inconvénients

Sometimes certain hotel properties that I want do not show up in the primary search. I have to go back and explicitly search for these properties. While the search time is quite reasonable, it can always be faster! But I understand they need to query a variety of systems to get the right pricing.

Jon
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 14/05/2019

Refreshing experience to booking travel

Makes booking business travel a fun experience!

Avantages

The ability to earn rewards from choosing lower cost options, which can be redeemed for Amazon GCs, travel, and more. Great way to game-ify booking travel along with saving the company money. The website and mobile app both have very modern interfaces and performance is reasonable when loading all the travel permutations. Setup is very easy for user preferences and loyalty IDs.

Inconvénients

I didn't like how they split choices between rewards points earning and non-rewards points earning hotel selections. They also split between those options which are eligible for cashback rewards and those that are not. It's all to provide more options but it ends up confusing more than anything. The other thing to note is that if you are booking a new trip, Tripactions charges a set fee. So make sure you combine hotel and flight bookings otherwise you will be hit with a separate fee per booking.

ayesha
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/07/2019

Tripactions review

Great

Avantages

Ease of use, gamification and customer service

Inconvénients

cancellations are challenging, pricing can vary

Tori
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 14/03/2021

TripActions is so amazing for both companies and employees!

I highly recommend TripActions to everyone. Other softwares are clunky and make traveling a pain. With TA, everything is in once place and you can still get loyalty points for air + hotels.

Avantages

We just started using TripActions right before the pandemic where we are no longer traveling, but I have to say, this is one of the coolest softwares out there. The fact that I make money (via Amazon giftcards) for saving the company money on my travel expenses is the greatest thing. I think that's their best feature by far! I usually stay at the same place each time I travel for work, but this allows me to stay at other places (so I get to explore the area), save the company money, and I get a little out of it too!

Inconvénients

I actually don't have anything negative to say about this software. It makes traveling so easy and I love that everything can be booked in one place (airfare + lodging). It allows me to make decisions that both benefit myself and my company and that's so awesome.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/07/2019

Super Easy Interface

TripActions makes traveling for business super simple and the rewards for making smarter choices are a great perk!

Avantages

The interface is super easy to use and their customer service is top notch.

Inconvénients

There is nothing I do not like about it.

Lauren
Lauren
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/02/2020

great!

Avantages

Super easy to use-- the agents are extremely helpful and quick to respond

Inconvénients

The 70 dollar service fee is a bit steep

Yulan
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 23/07/2019

Easy to Use with good customer services

I use TripActions mainly for my business trips. Overall good experience as the tool is easy and intuitive to use and make my trip planning organized. The customer support is very responsive and supportive. TripActions automatically adds my expenses to my reimbursement reporting.

Avantages

Easy to use,User Portal is clear and intuitive!
TripActions can be integrated with my company 's expense system and make my reimbursement so much easier.
Notifications are useful as reminders before the trip.
Customer support has been helpful!

Inconvénients

Hotel and Flight prices seem to be higher than market price.
Refundable hotels are higher price than non-refundable hotels, I wish they are all refundable options for safety and in case of unwanted emergency.

Catégories connexes