En savoir plus sur Pega CRM

Pega CRM est une solution CRM (Customer Relationship Management) de niveau entreprise de Pegasystems qui intègre des capacités de vente, de marketing et de service client en une seule solution. Elle offre également une automatisation de bout en bout et des fonctionnalités d'intelligence artificielle en temps réel pour générer des informations sur l'engagement client. La fonctionnalité marketing de Pega CRM fournit des outils pour reconnaître et analyser le comportement des clients et suggérer la meilleure action à venir pour chaque client. Elle peut capturer et connecter les conversations clients sur plusieurs canaux pour anticiper et stimuler leur parcours. La fonctionnalité Sales Media Manager aide à identifier les leads et les opportunités possibles dans le pipeline de ventes. La solution prend en charge l'intégration à Outlook, Gmail et d'autres fournisseurs de services de messagerie pour gérer les e-mails et planifier des réunions à partir d'une interface unique. Pega CRM convient aux très grandes entreprises qui ont besoin de traiter des volumes élevés de demandes de clients complexes. En raison de sa conception basée sur des modèles et centrée sur le BPM (Business Process Management), Pega CRM est conçu pour servir les secteurs avec des changements fréquents dans les processus à haute complexité, tels que les soins de santé, les assurances et les services financiers.
Pega CRM Logiciel - 1
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Pega CRM Logiciel - 5 - aperçu

Pega CRM - Prix

Pega CRM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Pega CRM est disponible à partir de 90,00 $US.

À partir de :
90,00 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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13 avis

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Robel
Robel Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 06/08/2018

PEGA review

- I enjoy using PEGA CRM, very efficient, fast, rarely crashes and allows me to give a customer a great customer service experience over the phone

Avantages

- Rarely crashed and was very efficient in processing customer credit card requests. Took me only 1 day to be comfortable with software, was used to handle maintenance and changes of credit card accounts for TD Canada Trust bank.

Inconvénients

- Certain processes for a customer couldn't be done in PEGA and another software had to be used (for example removing an overlimit block on customer credit card). Would be improved if all processes can be done through PEGA software.

Kerry-ann
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/09/2021

Pega CRM

My overall experience with Pega has been wonderful.

Avantages

The windows of communication are awesome, The security to interact with departments to sync with each other to provide a more meaning full and accurate decision making before getting back to the caller.

Inconvénients

Certain data may have human flaws, such as grammar or old updates that may not be completely relevant to the caller or customers now status.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Banque
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 27/04/2018

Give this one a pass

Avantages

There are deep cases where a product like Pega would thrive. However, increasingly these feel like edge cases as the market is very mature now.

Works very well with legacy data and can be fairly easily customized for a specific client interaction type.

Inconvénients

It is easily the hardest application to work with that I have ever supported. Pega itself provides little insight into changes and things like secure connections to email servers. Everything is an extra cost, every feature requires custom development. It was pitched as a turnkey solution but has been anything but

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/08/2019

Build your application quickly

I use this tool daily to develop a CRM for a client in the area of tourism. Based on the processes defined by the business area of the company, we have designed and built the logic using the components provided by Pega to save time building the application.

Avantages

You can develop a web application from 0 without writing a single line of code. With its model-based approach it allows you to diagram your processes and from there build all the logic that your application needs. It has a wide range of prefabricated components with the best practices which reduce the chances of errors and reduce built time.

Inconvénients

To solve very specific needs of your application you need to adapt to the limits of this tool since you do not write code in it. Likewise, its continuous integration must be improved since working with branches makes it difficult to make the merge of the work of several people.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 24/05/2019

Enterprise Level CRM Tool by Pega systems

Avantages

1. The software has customer service modules also integrated along with usual sales, marketing and CRM functionalities.
2. Multi-channel customer recognition capacities to provide complete data capture capabilities.
3. Since Pega is mainly BPM centric, a large number of clients have been able to find eligible use case an implemented Pega.

Inconvénients

Making customization can be quite challenging technically and also later maintenance also may become cumbersome.

Myca
  • Secteur d'activité : Philanthropie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
2

4
Publié le 08/02/2018

CRM and BPM for "The Rest of Us"

Overall, Pega is an ideal solution for organizations with complex needs and deep data sets that need to stay in touch with their constituents or customers. The beauty of Pega is the flexibility of the platform. I'm happy to say we have ZERO custom code and even though we're not quite live, we have already gone through an upgrade with ZERO problems with compatibility.

Avantages

For a mid-sized nonprofit, Pega is a lifesaver. Sure, Microsoft Dynamics and SalesForce Cloud provide key CRM functionality at a reasonable price -- but both require significant and ongoing investments in consulting time, something that is tough for nonprofits to budget for. With Pega CRM, we are able to gain an enterprise-scale CRM solution PLUS a business process automation tool that can (eventually) be administered internally.

Inconvénients

Our implementation partner, Serendebyte, was not ideal. We had multiple challenges with attempting to get them to complete the agreed-upon scope. Word to the wise, no matter what the sales team says, take the time to bring your implementation team onsite before you agree to use them. Don't even trust a phone call! We didn't get the same team we talked to in the partner interview, and it showed.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 30/10/2019

Pega Tool Reviews

Overall, I have had a very good experience using Pega as a tool and would definitely recommend it to my colleagues.

Avantages

The case management feature is very convenient to use.
The user interface is very intuitive.
Provides support to both front end and back end applications

Inconvénients

So far not many.
Pricing structure can be made better as compared to the competitors.
Better customer support.

Jaikaran
Jaikaran Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

5
Publié le 20/03/2020

Powerful for the purpose it's built for

It is just great after you've transitioned into learning how it works.

Avantages

After getting the hang of Pega, it changes the traditional BPMN techniques with rather advanced charts to help the users.

Inconvénients

Learning Pega was a challenge, it doesn't use traditional BPMN and also forming processes has a completely different way, but it provides with a lot of reference material.

Jaleel
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
2
Support client
4

3
Publié le 06/10/2016

Very Robust application with many open issues

I see many issues when it comes to the performance and UI of the applicaiton and the features what PEGA is providing is amazing.

Avantages

Features

Inconvénients

Performance

sibin
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 04/10/2016

Pega for Sales Force Automation

Pega's version 7 fro sales force automation (SFA) is a big change from prior versions and has a UI that competes with leading SFA CRM Salesforce.

Donna Afficher plus d'informations
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

1
Publié le 01/03/2018

McGarey
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
3

3
Publié le 05/10/2016

Edge back office

Unable to work well with Salesforce really need to see the complete 360 of the customer. Would like seamless integraion

Naresh
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 19/12/2018

Review of Pega CRM

Avantages

It is a very nice software tool which can be used for CRM. It is very Dynamic and flexible to operate the tool. This can be easily operated with zero coding knowledge.

Inconvénients

Integrations with other software and connections to email server is not secure and is little complex. All these features are available with extra costs since it requires a custom development.

13 avis

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