En savoir plus sur FreeConferenceCall.com

FreeConferenceCall.com est une plateforme de conférence comptant plus de 800 000 utilisateurs professionnels, dont 500 entreprises réputées. Elle s'adresse aux utilisateurs du monde entier, offrant le partage d'écran, l'audioconférence haute définition et la visioconférence jusqu'à 1 000 participants. Cet outil gratuit de collaboration et de conférence vous permet de vous connecter en toute sécurité et de faire passer votre entreprise au niveau supérieur. Chaque compte comprend des services gratuits tels que des enregistrements audio et vidéo, des intégrations de calendrier, des numéros d'appel internationaux dans plus de 60 pays, des outils de gestion des appels, des fonctionnalités de sécurité, des applications mobiles et un support client en direct 24 h/24, 7 j/7. Les utilisateurs peuvent enregistrer des conférences téléphoniques et les écouter plus tard en composant un numéro dédié et en saisissant un numéro de référence. Grâce aux commandes sur le clavier du téléphone, les conférences téléphoniques sont faciles à gérer. À l'aide de mots-clés spécifiques, les utilisateurs peuvent rechercher des sessions qui les intéressent parmi les conférences téléphoniques enregistrées. Les utilisateurs n'auront besoin que d'un casque, d'un micro et d'un ordinateur portable ou d'un mobile pour rejoindre une conférence téléphonique VoIP.
FreeConferenceCall.com Logiciel - 1
FreeConferenceCall.com Logiciel - 2
FreeConferenceCall.com Logiciel - 3
FreeConferenceCall.com Logiciel - 4
FreeConferenceCall.com Logiciel - 1 - aperçu
FreeConferenceCall.com Logiciel - 2 - aperçu
FreeConferenceCall.com Logiciel - 3 - aperçu
FreeConferenceCall.com Logiciel - 4 - aperçu

FreeConferenceCall.com - Prix

FreeConferenceCall.com est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de FreeConferenceCall.com est disponible à partir de 4,00 $US/mois.

À partir de :
4,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

Produits similaires à FreeConferenceCall.com

Parcourir les avis sur FreeConferenceCall.com

376 avis sur 376
Classer par :
Natalie
Natalie
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 18/07/2023

Free but flawed product

It's good for being free! It's not up to par with Zoom yet, but it could be.

Avantages

I like that this video conferencing tool imitates Zoom with its waiting room, fixed meeting room link, and decent video conferencing features like video backgrounds and private chats with file sending. The annotating feature for screensharing is similar to Zoom's feature as well, a big plus.

Inconvénients

I have the desktop app and it's always logging me out of my account, to the point that it's annoying. I have to constantly log in, which I don't have to do with any other applications unless I sign out myself. The connection/server does have glitches and disconnects during video meetings, so I have to reload pretty often. The annotating feature does need improvement, too: if I annotate on someone's screenshare or they annotate on my screenshare, I should be able to see it on my screen, not the screenshare preview window that is separate. Another feature I'd like to see in development is the minimized window that "pops out" for Google Meet and Zoom meetings so clients can see each other while working in other applications.

Alternatives envisagées 

Microsoft Teams

Pourquoi choisir FreeConferenceCall.com 

I didn't want to pay a subscription for features I hardly ever use.

Logiciel antérieur 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

I need a fixed meeting room link for the majority of my clients. I like the similarities to Zoom, which makes the transition easier.
Scott
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 21/10/2024

It Works and it's Free!

Not too bad. It has been pretty reliable. I do have some connection issues every once in a while.

Avantages

It works and it's free. It is easy to jump on and have a one-on-one with colleagues across the building.

Inconvénients

I find the obscure advertisement at the end of the session pretty annoying.

Garrett
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/07/2023

Reliable and cost-effective

I believe I first used their telephone conference calling service somewhere around 2005-2006, and watched them grow to an online video conferencing service. I use it for montly meetings and I have even used it to casually catch up with friends! I have used it a few times after first learning about it, but I have consistently used it for almost 10 years and have only watched it become better and better - the point where I even Tweeted the company about inserting advertisements into their free tier (listen to one ad just before joining a meeting or something?) because, as someone who relied on the free tier for many years, I wish I could do MORE to support them!

Avantages

Free; reliable; an easy to understand interface for both scheduling meetings and joining them; several "local" call-in numbers for landlines, and the paid tiers offer even more customization and usefulness.

Inconvénients

There are occasions when I have experienced issues trying to multi-task with the app open and having it close or crash on my Android phone (reading notes while the call app is supposed to run in the background) - although, admittedly, this could be some sort of 'power saving' feature of my own phone.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace et Microsoft Teams

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

The FREE price point was HUGE in my discovery of FreeConferenceCall.com. We used this service literally over 15 years ago as a conference call service for the alumni board of my college fraternity. Since then I have watched the company grow and in my opinion they offer a better and easier conference calling solution than Microsoft Teams.
Jacqueline
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/07/2023

Best way of Communicating

It take me a minute to learn how to open up a new window without getting disconnected. Now I breeze through it like a champ. My purpose for FCC is to mainly share my screen with my vendors to show them their performance and assignments. I've also had them to share their screen while on FCC so that I know that they know how to use their portal correctly without a doubt.

Avantages

Its easy and accessible for all to use and very user friendly. I was skeptical at first but it's been my go-to for almost a year now. Couldn't work without it.

Inconvénients

There's nothing wrong with FCC and nothing I don't like about using FCC. A lot of people does not not know about FCC and I've introduced them to this and they love it.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

It's inexpensive and unlike Zoom it's easy to access for all.
Phil
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 26/07/2023

Good small team tool

Developing effective presentations by the team, improving version control.

Avantages

Easy sign in make it ideal for small teams and families that are spread out. 2-way video and audio, screen sharing are easy to use as well

Inconvénients

The name, prospects and non team or non family members are reluctant to accept meeting invitations. Teams and Zoom are considered default and more serious and secure tools.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

Zoom wasn't available when FCC was first selected. Stayed with it as it is less costly. Also have Zoom for external meetings.
Sheina
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 29/07/2023

Excellent Video Conferencing Platform for the value

We have been using this platform for our services and meeting for over two years and are very satisfied with the results

Avantages

Accessible both audio and video conferencing. Great value for price

Inconvénients

Features such as adding music files for waiting room and 800 package costs

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

The service and value for the money and easy to use
Cedric
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 26/07/2023

Avid User

Better way to get the same message out and everyone be on the same page with unity.

Avantages

It allows me to save time bringing everyone together without gathering in person or hybrid meetings.

Inconvénients

Not being able to send invites by using phone numbers instead of email.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

It was free and didn’t require any license purchase when I needed it right away during Covid.
Rabbi Yosef
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/07/2023

FreeConferenceCall.com's 3 features

This was the most undiscovered program in the USA. One that everyone benefits from

Avantages

The price was FREE. We could have unlimited time. And the reception was excellent. It really made a difference for us.

Inconvénients

There were no negatives, only great positives.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

The fact that this was a free program certainly helped our participants choose to come regularly.
Barbara
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/07/2023

Highly recommended!

Very positive!

Avantages

Ease of use, no cost (we don't need any frills that come with the paid version)

Inconvénients

Can't think of anything to report on this. All good.

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

You can only go for 40 minutes with zoom before you get logged off. We needed at least 60-90 minutes.
Khush
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/07/2023

Great Service

Finding an inexpensive alternate service and meeting room for personal and work.

Avantages

Most attractive feature is that it is Free. This has worked for me every time and has most features for free for compared to other services.

Inconvénients

None that I can think of. This service has been good to me and no complaints

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace et Microsoft Teams

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

Compared to the competition this is inexpensive.
Steve
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 18/07/2023

FreeConference for Audio church services

Really good - has provided reliable functionality that is easy to use for non- technical users

Avantages

Cheap, easy to use and administer and reliable

Inconvénients

Identifying callers as “favourites” to manage muting has changed a number of times and not always worked easily

David
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/07/2023

FreeConference Call.com

Overall the experience is very positive and I can depend on no surprises.

Avantages

Great quality and easy to use. Excellent! Lets you know everyone on the call and their phone numbers

Inconvénients

No transcript options available only that you were on a call for how long.

Barbara
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/07/2023

Awesome Customer Service

Overall we are able to keep in weekly contact with our community easy and effortlessly.

Avantages

Love the ease of any user/participant to be able to use without any major training; And the ability to adapt to the changing needs especially during the pandemic. Major Pro if we had any questions customer service responded quickly with answers and solutions.

Inconvénients

There are so many more options that we decided not to use that we could have.

mario
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 18/07/2023

Free Conference Call - Gamma review

I started in May 2012 and use it twice a week since them -- it has had its ups and down, mostly ups and sometimes the problems were on me end ( son can't blame you for all of the downs

Avantages

I can see the tele phone # of the caller - and each caller has a different color box

Inconvénients

Can't add a graphic / artwork / promotion when I send out invitations to meeting

Sheronda
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 20/07/2023

Love your service

Excellence

Avantages

Simple to use, accommodates all level of users. This was our means of church service during the pandemic

Inconvénients

Technical issues. Parishioners have to dial in multiple times. We’ve had other folks using our number

Alternatives envisagées 

Zoom Workplace

Pourquoi passer à FreeConferenceCall.com

Simplicity
Olusola
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/07/2023

Conference Calls

Good

Avantages

Clarity of the calls. The calls come very clear during the conference calls

Inconvénients

Background noise sometimes disturb often times. We do not know where they are coming from

Wesley
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 24/07/2023

A good platform overall

Avantages

FreeConferenceCall customer support is absolutelywonderful. The web interface is pretty good, and the phone calls are clear and feature-rich.

Inconvénients

Both the mobile app and the desktop app are rather inaccessible to those using screen readers. While the mobile app is usable, I cannot do anything with the desktop version. Otherwise, pretty good.

Salimah
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/07/2023

FreeConferenceCall.com is definitely worth it.

Avantages

Ease of use, clear calls, little to no issues

Inconvénients

Nothing. This is a great product. We have been using it for eight years.

Annette
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 01/08/2023

Friendly

I enjoyed the use of Free Conference Call. You could hear the speakers very clearly.

Avantages

What I like the most is it is friendly useable.

Inconvénients

I didn’t know how to mute before the participants announced themselves.

Adam
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 27/07/2023

A lifeline in lockdown

Brilliant

Avantages

It’s free! And non-tech participants can use the phone- in straightforwardly.

Inconvénients

Sound quality can be variable. But mostly acceptable or good.

Dwayne
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 31/07/2023

Survey

Avantages

The price and use friendly features are valuable.

Inconvénients

The lack of clarity with Bluetooth users is a problem noteworthy of addressing.

gc
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/07/2023

Great Conference Call Functionality

10 out of 10

Avantages

This product is super easy to use. Highly recommend.

Inconvénients

There is nothing I do not like about this product.

alyson
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/07/2023

Easy to Use and Sounds Great

It works great for my company needs.

Avantages

It is very user friendly. I like that I get a summary of when peoeple joined the call.

Inconvénients

I don't like that you cannot say your name anymore when joining, I have been using it for several years.

Frederick
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 18/07/2023

Than you!

A Blessing!

Avantages

Our basic usage is free this has helped us launch and platform our Wednesday morning corporate prayer audio meeting for the past 6-7 years

Inconvénients

Currently not sure if it's because of our subscription level but some participants are unable to call in

John
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 18/07/2023

Great for Bible study calls

Avantages

The service allows is to join in memebera who are not able to attend in person. Right price-point for our congregation.

Inconvénients

I would like to have only the administrator get alerts to new callers after the call meeting has started. It us disrypti e when someone calls in late and the whole call hears them joining with their name.

376 avis

Catégories connexes