En savoir plus sur REVE Chat

REVE Chat est un widget de chat qui peut être ajouté aux sites web des entreprises et convient aux PME de divers secteurs d'activité. Les fonctionnalités clés comprennent une messagerie instantanée, des appels vocaux, un chat vidéo, une file d'attente pour les visiteurs, un chat proactif et des fonctions analytiques. REVE Chat permet aux utilisateurs de créer des messages de chat proactifs qui apparaissent lorsque des visiteurs effectuent certaines actions prédéterminées. Les utilisateurs peuvent enregistrer des réponses prédéfinies et gérer les chats de plusieurs sites web dans le même tableau de bord. L'apparence de la fenêtre de chat peut être personnalisée pour s'adapter à l'image de marque de votre entreprise. Si tous les représentants sont occupés, les clients peuvent afficher la file d'attente du chat avec le temps d'attente et leur position dans la file d'attente. La solution permet aux utilisateurs de suivre et de surveiller les visiteurs de leur site Internet et d'obtenir des informations détaillées sur leurs visites passées, les pages qu'ils ont consultées, le nombre total de sessions de chat qui ont été ouvertes, etc. REVE Chat est disponible à l'achat avec un abonnement mensuel.
REVE Chat Logiciel - 1
REVE Chat Logiciel - 2
REVE Chat Logiciel - 3
Vidéo de REVE Chat
REVE Chat Logiciel - 1 - aperçu
REVE Chat Logiciel - 2 - aperçu
REVE Chat Logiciel - 3 - aperçu

REVE Chat - Prix

REVE Chat n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de REVE Chat est disponible à partir de 15,00 $US/mois.

À partir de :
15,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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16 avis

Parcourir les avis sur REVE Chat

16 avis sur 16
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arnaud
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/01/2023

Reve chat un logiciel de discussion fiable

Je gère mes clients en un simple clic et je gagne en temps et en argent

Avantages

L'interface d'utilisateur est simple. La configuration du logiciel est simple et encourageante . Mais, l'intégration de la messagerie Facebook est ce que j'aime le plus. Vous pouvez gérer toute votre messagerie dans une seule interface

Inconvénients

Certaines fonctionnalités ne sont pas complètement mises à jour depuis un moment, cela pourrait nécessiter une amélioration

Eli
Eli
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 29/12/2018

A little more old fashioned, lacks features

Avantages

The pricing is the best I have found and it can connect to Facebook Messenger to make chatting easier for some people.

Inconvénients

The features haven't been updated thoroughly in a while, it could use a refresher.

Zoya
Zoya
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 25/01/2017

A one stop shop for your Customer Engagement Software requirement

Good software. My company has managed to resolve a number of customer queries using this software. Could help if the pricing is reduced a little bit.

Avantages

Video chat
Offline form
Visitor analytics
Facebook chat integration

Inconvénients

Free trial is only for 14 days, extending to 21 days would be preferable

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 08/10/2023

Avoid at all cost

I would tell me to avoid this company

Avantages

The free trial is nice to have, but their software will never discount from your social media profiles, even after you disconnect it from within their software

Inconvénients

I had challenges with this software. After signing up for a trial and connecting my social media accounts, I realized the software didn’t meet my needs. I promptly canceled, yet I continued to receive unwanted notifications and interactions from their bot on my social media. Despite reaching out to their support multiple times and asking them to disconnect their software from my accounts, the issue persisted. I had hoped they would rectify the situation after multiple communications, but unfortunately, they haven’t. The is over a month after the trial finished and I still get 'Offline message from XX' even to this day. Based on my experience, I can't recommend this company and would STRONGLY advise others to avoid them at all cost!

Paul
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/08/2017

Overall installation and support is fantastic.

Converting potential customers into customers. Providing great support to our customers about product information " how to's" etc..

Avantages

The user interface is simple. Product setup is easy and intuitive. But, Facebook messager integration is my favourite. You are able to handle all your messaging in a single interface.

Inconvénients

The outbound and offline, messages, in general, you are not able to add space or paragraph your messages.

Réponse de REVE Chat

Thanks Paul :)

Répondu le 16/08/2017
Anurag
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/10/2016

Amazing Live Chat Interface

I've used many live chat programs but liked REVE Chat because of various reasons:
It is easy to integrate and customize. Most important thing is that it's dashboard is very easy to work and understand. Even handling multiple chats at a single time is very easy. Their customer support team is also very prompt and supportive.

Avantages

Proactive chat feature is really amazing, it helped me reaching out to website visitors before they leave.

Ankit
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/10/2016

All in One Chat assistance

REVE Chat is a complete package of Chat assistance you would need for your business website. Best part about using their services is the ease with which you can handle chat requests at Backend. The detailed Analysis that REVE Chat offers would make it very fluent and smooth to keep track on each and every person visiting your website via Chat support.

Avantages

- Easy UI
- Detailed Analysis
- Good Support
- add-on features

Inconvénients

Not as such

Réponse de REVE Chat

Thanks Ankit for taking out your time for writing this review.

Répondu le 03/10/2016
Mary
Mary
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 08/06/2020

Malicious software impossible to remove from website

Avantages

nothing. I do not like the software.

Inconvénients

Cannot remove the product from the website. Contacting them is no help.

Wuilmer
  • Secteur d'activité : Traduction et localisation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/07/2018

I love reve products

Avantages

I love it because it is a live chat that provides the opportunity to make, calls or instant video calls using many communication applications in one place, I used this chat thanks to the REVE antivirus, whose technical assistance in addition to email uses live chat providing instant assistance and resolving any questions or concerns to the user through this chat, with fluid communication, in real time.

Inconvénients

I have no complaints, when I used it it worked very well and I was able to solve my problem thanks to this video chat application reve, I think it is very good, for me this form of communication is much better than an email.

Sparsh
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 27/09/2016

Nice Product, all the features you require

Just the perfect features you require in a live chat tool, straight to the point. Priced wisely at 12 USD per month, Customer support is awesome and they go extra mile to help you out.

Avantages

Just the perfect number of features you require for Live Chat

Inconvénients

Auto Trigger of chat not available

Réponse de REVE Chat

Thanks Sparsh for your feedback.

Répondu le 27/09/2016
Preeti
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 01/11/2016

Great tool for increased customer engagement

We use the tool to offer online assistance to the customers. The increased engagement with the customers through this tool has helped us grow your business and number of satisfied customers. After social media channels, I found this the best way to directly engage with the potential customers and offer them personalized support.

There are many things I like about this live chat widget:
Easy-to-use
Customization
Appropriate geo-location
Quick reply
Instant Chat
Data capturing

Avantages

Customization and ease of use

Himanshi
Himanshi
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/01/2017

Ron
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/10/2016

Complete Live Chat Software for my WordPress website

Pros:
- all the features that i need in one software. live chat, visitor analytics, facebook chat, canned replies
- comes with lots of customization options for chat banner and branding
- I can also do voice and video chat with my customers instantly

Cons:
- Need a better design. It took a while for me to learn the dashboard initially
- I also needed integration with Zendesk. It is not there yet.

Mark
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/10/2016

Superb Live Chat Solution

REVE Chat dashboard is simple to understand and very user-friendly. I've used this software on my wordpress website. Their support team is very responsive and prompt. I could track the visitors in real time and on which page they are.

It is really a great tool for communicating with website visitors. Our sales has doubled after we started using this software. Thanks REVE Chat.

Kanchan
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 05/10/2016

User friendly interface, great way to reach out to potential clients.

REVE Chat is a great tool and is best way to offer a great customer service. The UI is clean and easy to use. The tool is pleasant to use and efficient among our agents. It is very easy to implement REVE chat on website and customize it.
We are using it for support purposes and it matches our needs 100%.

Réponse de REVE Chat

Thanks Kanchan for taking out your time and sharing your feedback.

Répondu le 06/10/2016
Samuel
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5
Publié le 13/09/2018

16 avis

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