En savoir plus sur Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ est une plateforme tout-en-un d'engagement client, de chat en direct et d'analyse pour unifier vos efforts de marketing, de vente et d'assistance client, en offrant à vos clients une expérience exceptionnelle et en stimulant la croissance de votre entreprise. Apprenez à mieux connaître vos prospects et engagez la bonne conversation avec eux au bon moment. SalesIQ est optimisé pour répondre aux besoins de communication client des entreprises B2B et B2C de toutes tailles. Équipé d'appels audio intégrés, de partage d'écran, d'informations sur les visiteurs, d'identification des prospects, d'un générateur de bot personnalisé par glisser-déposer, d'un chatbot piloté par l'IA avec une touche humaine qui automatise votre engagement client, et bien plus encore. Plus de 450 000 entreprises, dont des géants comme Mahindra & Mahindra, Renault, IIFL, Suzuki, Zee5, Fluitec, Borner Corp., lui font confiance pour servir leurs clients à chaque étape du cycle de vie du client. Nous avons un logiciel de chat en direct à partir de €0 qui s'adapte à votre entreprise sans vous brûler les poches.
Zoho SalesIQ Logiciel - 1
Zoho SalesIQ Logiciel - 2
Zoho SalesIQ Logiciel - 3
Zoho SalesIQ Logiciel - 4
Zoho SalesIQ Logiciel - 5
Vidéo de Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ Logiciel - 1 - aperçu
Zoho SalesIQ Logiciel - 2 - aperçu
Zoho SalesIQ Logiciel - 3 - aperçu
Zoho SalesIQ Logiciel - 4 - aperçu
Zoho SalesIQ Logiciel - 5 - aperçu

Zoho SalesIQ - Prix

Zoho SalesIQ est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Zoho SalesIQ est disponible à partir de 0,00 €/mois.

À partir de :
0,00 €/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Zoho SalesIQ

Intercom

4,5 (1094 avis)
Intercom est une plateforme de solutions de vente, de marketing et d'assistance qui acquiert, engage et assiste les...

Olark

4,5 (475 avis)
Olark est une solution de messagerie instantanée basée sur le cloud qui permet aux entreprises d'interagir avec leurs...

Pure Chat

4,6 (338 avis)
Pure Chat est une plateforme de messagerie instantanée conçue pour permettre aux petites et moyennes entreprises...

Tidio

4,7 (462 avis)
Tidio Chat est une plateforme de messagerie instantanée basée sur le cloud qui peut être intégrée au site web de...

Salesforce Marketing Cloud

4,2 (519 avis)
Audience Studio est une plateforme de gestion de données conçue pour aider les entreprises à offrir des expériences...

LiveChat

4,6 (1692 avis)
LiveChat est une plateforme de chat et d'assistance intégrée qui permet aux entreprises de toutes envergures de...

Freshdesk

4,5 (3372 avis)
Freshdesk est un système de centre d'assistance et une solution de service client qui en simplifie les processus pour...

Brevo

4,6 (2635 avis)
SendinBlue est un outil cloud d'e-mail marketing adressé aux entreprises de toutes tailles. Celui-ci offre des...

Drift

4,5 (199 avis)
Drift est une solution cloud conçue pour aider les entreprises à automatiser les processus de vente en ajoutant des...

User.com

4,6 (36 avis)
User.com est une plateforme complète de marketing automation qui permet de satisfaire et de fidéliser les clients....

LiveAgent

4,7 (1664 avis)
LiveAgent est une plateforme de chat en ligne destinée aux entreprises d'e-commerce de petites et moyennes tailles. La...

INSIDE

4,6 (41 avis)
INSIDE est une solution de chat en direct conçue pour aider les entreprises des secteurs de l'e-commerce, du commerce...

Enterprise Bot

4,5 (10 avis)
Enterprise Bot aide les grandes entreprises à améliorer leur expérience client grâce à des assistants virtuels basés...

Genesys Cloud CX

4,4 (243 avis)
Genesys Cloud crée des conversations fluides sur les canaux numériques et vocaux au sein d'une interface simple et...

Zoho SalesIQ - Avis

Note globale

4,4
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,4
Support client
4,1
Loading...

Tous les avis sur Zoho SalesIQ

Filtrer par :
Classer par :
98 avis
Gerardo
Gerardo
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 15/08/2023

A good tool for attend your leads

We catch all the end customer's requirements no matter the hour or day when they make contact.

Avantages

We can integrate it with any chatbot that supports webhook integration. In that way we can increase the options to communicate with our end customers and that's not necessary make the contact within operational hours, the end customer can write at 10:00 pm and the chatbot will answer the questions and notify us regarding that requirement with all customer's data (phone, company, product, etc.).

Inconvénients

The native chatbot (ZIA) works only in english but must of our end customers speak spanish, then we need to pay an external chatbot license.

Ed
  • Secteur d'activité : Photographie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 15/12/2023

Great visitor tracker and front-end communication for my site visitors

Avantages

The live chat is fantastic and critical for quick deals when customers are most primed to book. They feel great about getting instant answers or directions around the site. They feel they are being attended to and cared for. Further, with Zobot chatbot set up, I can also delegate answering quite a few questions about my policies and experience. It can also be connected to my Facebook business page inbox and Instagram DM! This saves me a ton of time! With some effort and intelligence on my side, I can also track or even identify the repeated visitors, see what interests them the most, and assess how likely they are to close a deal. Lastly, all that info is integrated into Zoho CRM for an overall picture of my clients.

Inconvénients

Sometimes, the chatbot isn't as smart, answering wrong questions despite extensive training (using business terms) on my side. Next, live chat may mess up the names in CRM for the recognized leads/contacts. Lastly, some of the user/device data seen during the live visit disappears after the visit. I wish there were more control over the data that is collected but remains untapped by the admin.

Connor
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
4

3,0
Publié le 29/11/2024

Measuring traffic to your website

We use Zoho Sales IQ to help us measure traffic to our website with new leads and repeat clients that are in our CRM.

Avantages

What we liked with SalesIQ is that you can measure how many people are visiting your website and sync it with data in the CRM.

Inconvénients

As not overly techy people, this platform was more challenging to setup and use than other Zoho products.

Mario
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/12/2023

Sales IQ is real time website engagement

It runs all the time. If you would cut it off my website, there would be missing a very important part that helps to analyze the content. And easy to use for visitors.

Avantages

You can see what visitors do on your website and you can get in contact with them to bring information or help

Inconvénients

To use the full potential (and this is gigantic) of Sales IQ, who have to do a lot of homework (learning, practice)

Divaldo
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/02/2024

Excelent software for online support

Avantages

Excelente and powerful tool that helped me improve my customer engagement and sales. Excelent Live chat, Chatbot, Visitor tracking excelent feature.

Inconvénients

As I use different tools from Zoho, the only downside is that each tool has its own price and makes the set of tools quite expensive.

Peter
Peter
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/07/2019

Huge Bang for Your Buck (Get on the Chatbot Bandwagon!)

We use it every day. I love the tracking it gives our digital marketing efforts. We're in the process of rolling the chatbot out on our site and it works great. It took us a little bit of doing to figure out, but we're extremely pleased.

Avantages

Very cheap (especially when factored in as part of Zoho One)

Chatbot functionality (they're a little tricky to code, but once you have it down, they're easy to set up)

Integration with CRM + Desk is glorious

Mobile app works great, so I can always respond to chats wherever I am

Inconvénients

I wish that chatbot development was a little easier. Still, it's absolutely worth it!

Alternatives envisagées 

Olark et Intercom

Pourquoi passer à Zoho SalesIQ

Price, connectivity with the rest of the Zoho suite.
Kevin
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 08/12/2022

Good tool integrated in the Zoho suite

Avantages

Easy to integrate. Good that it's connected to the CRM part and there are lots of customizations possible inside.

Inconvénients

The chat window is not very customizable and reporting is not easy to manipulate.

Alternatives envisagées 

Intercom

Pourquoi passer à Zoho SalesIQ

Price is way under other softwares like Intercom
Victor
Victor
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 14/12/2022

Very good enough and reliable tool

Avantages

The dashboard is simple and intuitive, making it easy to find exactly what I need. It offers great insights into customer behavior and helps me adjust my sales strategies. It's also great that it integrates with other Zoho products.

Inconvénients

It lacks some of the more advanced features I was hoping for and also, but not limited to the solution, it is actually having time to analyze and activate all the insights.

Alternatives envisagées 

Intercom

Pourquoi passer à Zoho SalesIQ

Integration with Zoho Suite.Price-value ratio.
Nikita
Nikita
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
2

3,0
Publié le 24/06/2024

Basic Customer Chatting and Communication

Avantages

Easy to setup and integrate existing Zoho ecosystem, work similar to other environments.
Seamless contacts sync and items updates in CRM.

Inconvénients

Hard to customize if you operate in several languages and markets.

Alternatives envisagées 

Freshdesk et LiveChat
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 17/07/2024

Zoho Sales IQ Chatbot does not give answers based on our Knowledgebase

Poor. We have many customer complaints. Ive tried to introduce an AI Advisor to the Zoho Team but they dont wish to pay a consultant for advice.

Avantages

I was looking for a tool that integrated with our CRM and knowledgebase, but Zobot from Zoho Sales IQ did this poorly.

Inconvénients

Zoho Sales IQ Chatbot is poor and does not work. The product is misleading and we have many complaints and lost business from it. It is unable to be trained on our Knowledgebase and I would not recommend this tool. Im going to try Wonderchat.

Murat
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 12/02/2024

Great platform for great price

Great, easy to use, easy to setup platform.

Avantages

Live monitoring ob mobile, apple tv and desktop clients.

Inconvénients

ChatGPT integration is not great and expensive.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/01/2019

It's like fishing with dynamite

We are a small company, so any missed interactions with customers is painful. Having SalesIQ lets us have instant contact and actively engage those who might not otherwise do anything more than check out our website.

Avantages

What's not to like? Full tracking of individuals coming to your site, scoring to help sift the diamonds from the rough, filters to let you concentrate on high valued targets, automated scripted interactions or good old fashioned one-on-one chats. Seamless integration with the CRM, and a mobile app that actually works, and the ability to have sales, support, and any other departments you have work together to help customers. It’s almost perfect.

Inconvénients

If you have gaps in coverage, the missed chat queue is not as well refined as it should be. For instance, you can't sort by the name or email to identify duplicates, and you can't see what country they came from without clicking each entry, making dividing the queue based on location difficult.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Réseaux informatiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 31/08/2021

Handy Chat Software

Avantages

You can convert the chat into ticket in n middle of chat itself. Doesn't matter that the chat is ended by user or not. Also in terms of pricing it's quite affordable compared to other software.

Inconvénients

Don't like the new version of chat. It's good that you can switch to old version as well. So the old version is more handy.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4,0
Publié le 23/08/2018

Okay resource!

Avantages

Great to show you how many visitors you have on your site.

Inconvénients

Can't create your own automatic templates when someone starts a chat with you, not many functions avialable.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Affaires internationales
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/02/2021

Zoho SalesIQ provides realtime tracking from ads to deals

Zoho SalesIQ and the Zoho team provide great support to make sure we are using the Zoho products in the best ways possible.

Avantages

Zoho SalesIQ allows us to real time track new users to our website from our different marketing campaigns and track the actions they take to become a new lead in our Zoho CRM and eventually become a closed sale.

Inconvénients

We found that sometimes the ZohoSalesIQ code on our website caused loading speeds to be slower than usual. But the team at Zoho helped us work on this issue.

Alternatives envisagées 

Salesforce Marketing Cloud
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/01/2019

Great software for our online Chat

Avantages

Easy to install and set up in the same day.

Inconvénients

nothing the program does what we need it to do on a consistent basis.

priya
priya
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 15/07/2018

Good application to answer client queries through a live chat and keep track on website...

Avantages

We can easily embed zoho sales iq widget in our site and interact with our live visitors. Through Zoho sales iq panel we can keep track on our site visitors, we can check information about the browser they are using to browse our site, duration they are staying on our site etc.Overall its a good software.

Inconvénients

This is a good software. The only issue with this is sometimes the chat session initiated by the visitor does not properly show on user screen. Like the option of accept chat sometimes cause issue rest all things are good with this software.

Anthony
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/01/2019

Best CRM Money can buy

No issues to date. Never had any major problems. Best CRM out there for the price

Avantages

I think price wise its the best option. Has all the functionality one could ask for. They've partnered with all the top business functionality companies out there to sync up nicely.

Inconvénients

It was a bit difficult for a novice user to setup but their customer service team is good at helping you out.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 24/01/2019

Easy to use and really helps business!

Avantages

We added this to our site in only a few minutes, and we immediately saw results. We started getting messages from potential customers right away.

We love that there is a mobile app so we can answer messages from customers away from the computer

Inconvénients

Seems to slow down our site a little bit. But ultimately I think the benefits outweigh that.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 31/01/2019

Simple and Effective

Avantages

like how easy it is to integrate it with your website.

The analytics that is sent to you to disclose patterns

The tracking and the automations like bots and smart triggers

Inconvénients

What do I dislike. I have not been displeased to be honest. There are no cons for me or for my application of this software.

Eduardo
Eduardo
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 11/11/2016

Great Value - Quality chat softwate

Very good software, so far I have had an excellent experience, it is very simple to use and the analytics of the visits are excellent help to generate leads.

Avantages

Ease of use, and visitor website analytics, free plan ti try out

Inconvénients

a bit confusing to set up some features

Shaun
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2

2,0
Publié le 24/05/2019

Need to fix iOS SDK and or API

Avantages

We like that chat is available on mobile and web. Also nice that it ties into our CRM

Inconvénients

Way too many crashes in our apps. SDK and/or API needs improvement. This is particularly true in iOS. This leads to a terrible user experience.

Elvis
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/12/2017

Identify your visitors

Avantages

With Zoho Salesiq I can identify my visitors and potential clients of my website. It helps me improve the quality of my service.

Inconvénients

I would like the price to be a little more flexible, considering that there are small companies that would like to implement these types of services to grow

Mario
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/12/2017

Identifying my visits

Avantages

Zoho Salesiq allows me to know who is on my site, I can identify those who return and realize if they are investigating my business or are interested in doing business.

Inconvénients

I think the cost should be for user packages, maybe that will help improve the purchase of small companies.

fazal
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 27/01/2021

Create sale opportunities and get more sales

Avantages

we can easily create sale opportunities and forward them to the management and they can engage with the client and loop in the technical team to provide demo and close a deal.

Inconvénients

even though it is a cheap solution, we had to move to another option as we required more insights and visibility and making everything process-oriented to do more than just create leads and do everything using the other tools.

Catégories connexes