En savoir plus sur Vocalcom Hermes360

Vocalcom Hermes360 est une solution cloud de centre d'appels intuitive et conviviale qui aide les entreprises à augmenter la productivité de leurs agents. Le logiciel fournit les outils nécessaires pour permettre aux agents de proposer des réponses et une assistance via tous les canaux de communication. La plateforme offre un tableau de bord en temps réel de toutes les activités du centre d'appels. Le logiciel permet également aux entreprises de superviser les performances et la productivité de leurs agents, ce qui les aide à superviser et à optimiser leurs performances. Le logiciel offre des fonctionnalités telles que : - Les appels entrants et sortants - Une solution de centre d'appels omnicanale évolutive - Un centre d'appels compatible avec l'IA (intelligence artificielle) - Une intégration CRM (Customer Relationship Management) simple - Des rapports et des analytics - Un CCaaS (Contact Center as a Service)
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 1
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 2
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 3
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 4
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 5
Vidéo de Vocalcom Hermes360
Vocalcom Hermes360 Logiciel - 1 - aperçu
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Vocalcom Hermes360 - Prix

Vocalcom Hermes360 n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Vocalcom Hermes360 - Avis

Note globale

4,9
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,8
Simplicité
4,8
Support client
4,9
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Tous les avis sur Vocalcom Hermes360

Filtrer par :
Classer par :
17 avis
benjamin
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 11/03/2023

interactivites operationelle

Avantages

du point de vue operationnel et optimal ,,ma satisfaction est assuree

Inconvénients

lorsque le flux de communication est parfois au régime maximale ,,le logicien a souvent tendance a ramer et bugguer ,,, je me sent tres souvent de redemarrer le logiciel afin deviter quelque petit desagragrement

Flore
  • Secteur d'activité : Articles de sport
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/12/2022

Excellent

Ras

Avantages

Très bon logiciel complet et fonctionnel

Inconvénients

Un peu de bruit lors des enregistrements

david
david
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/06/2018

for me it is the best program to manage telesales

acquisition of potential customers, thanks to this program that organizes and applies artificial intelligence

Avantages

Thanks to artificial intelligence, communication with our customers is simplified and, at the same time, the degree of loyalty and commitment of our users.

Inconvénients

I think there should be special discounts for potential customers and have a great degree of synergy between the company and its users

Mims
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/07/2015

Simply, effortless technology

dreambox selected Vocalcom for it's local cloud centre in the UAE. Since our inception in 2013, we've managed to deliver the regions most advanced yet simple and effortless cloud contact centre to large and small SMEs. A truly cloud ready solution with exceptional features from mobile to social to CRM and Graphical scripting tools. We've been able to help local SMEs deliver exceptional customer experiences, reduce costs and maximise value thanks to Vocalcom solutions and support.

Avantages

Easy to use
Flexible
Truly multi-tenancy and cloud ready
Complete omni-channel experience

Inconvénients

Looking forward to deploying the new webRTC feature in the next couple of months!

eric
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 03/05/2013

great and easy to use contact center solution

I recommend Hermes Cloud because it s really designed and focused BUSINESS, and full compatible with all business when you need solutions without any investment and maybe without IT implementation

Avantages

we used since 4 months Hermes Cloud and it changes our profesional daily life ; very easy to install ( less than one hour ! ) and to use by my team

Inconvénients

we improve our argued contact more than 35% ; we are focusing on telesales but also on inbound call generated from web call back ; the reports are powerfull and very efficient too for our supervisor
we can add more positions more easy than never before and it s very important for campaign with immediate additionnal positions

Rob
Rob
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5,0
Publié le 03/06/2015

Strong Partnership with Vocalom

We are working for more than 8 years together with Vocalcom. Vocalcom is our strong partner in the Benelux. With them it is for us possible to create our own private cloud solution based on Vocalcom. The customers we are working with are very happy with the solution and our support. Our latest succes story together with Vocalom is winning a national aword for best use of Technology in the Benelux.

Yves
Yves
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/03/2016

User Friendly , Easy to Use , excellent functionality.

Besides from being an all in one blended software, Vocalcom has indeed set high standards and stands out from many others. Its user friendly environment along with the fast reliable experience has massively contributed to the smooth running of our business and also the success that comes with it. I would have no issue in recommending their services to people I know. Well done guys, do keep it up!!

Neri
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4,5

5,0
Publié le 10/02/2016

Great Flexibility means being able to evolve with the time

Avantages

The platform provides required flexibility so important in this new economy. Having to provide customer service experience over Watches remind us all that your communication platform will need to evolve every year. Having a platform that allows you to evolve with the time is paramount.

Inconvénients

Product documentation can be improved and made available online...

Berndt
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4
Support client
4

4,5
Publié le 22/03/2016

MOst flexible Cloud solution

Avantages

Total flexibility with low complexity. Deep process integrations. Excellent Scipting engine. Full channel support in one solution

Inconvénients

Some documentation could be a little bit more detailed.

Cedric
Cedric
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5,0
Publié le 29/05/2015

With Vocalcom, we let customers know they are heard

We are extremely proud that we have been recognized for the fourth year in succession and have been awarded “The Best Customer Services in Telecoms and Media” achieving a fantastic score of 95.6 percent. Our agents love Vocalcom because it offers the perfect balance of simplicity and power. Vocalcom is just easier – ITV UK

Benoît
Benoît
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5,0
Publié le 28/05/2015

Vocalcom is just easier!

We saw a double-digit improvement in customer satisfaction within weeks of commissioning the new customer contact center solution. 4 service centers in 4 countries handle yearly 800,000 contacts in 12 languages over phone, chat, email, and Twitter. It exemplifies how we are becoming a lean enterprise.

Patrick
Patrick
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5,0
Publié le 29/05/2015

Innovative and simple

Great product, makes agent experience quick and simple. Vocalcom has been transformative to our business as we have enhanced our service and sales operation dramatically, including a 132% percent in daily productivity, and a 20 percent reduction in average handling times. We've seen immediate ROI.

Eric
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/09/2015

Nothing less than PHENOMENAL 100% of the time.

We've been using Vocalcom Sales Acceleration platform for over a year now and it just keeps getting better. I have nothing but praises for this tool! What I love about it is that it has significantly increased the calls, connect rate, and leads to pipeline without the negative aspects of other like tools that I have used in the past. - no lag time (pause) from call to connect - clear voicemail messages and easy to use. We gained around 3 times the phone calls per day and 2 times the conversations using the Vocalcom sales acceleration platform.

Edouard
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/12/2015

Love the Salesforce intégration

We are very impressed with Vocalcom's system. We've grown 2-3 times since starting with Vocalcom sales acceleration platform. It embeds right into Salesforce, and that gives our sales team an edge. This is a great tool for any company to use if they are looking to increase efficiency, and fully integrate with Salesforce. The ease of use and effectiveness are key in our business. Everyone we have ever dealt with at Vocalcom have been both helpful and pleasant.

Avantages

We have increased number of new customers and reduced the delay to sign Out contracts

Inconvénients

We have found that this solution is very easy to launch and to use

Victoria
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/01/2017

Great product & amazing support

The support team at Quality Connex is proactive and supportive to ensure the migration is smooth and tailored to your unique business requirements.

Richard
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/05/2013

Hermes Cloud helps me produce great results! I'm happy with my purchase

My SalesCloud and ServiceCloud teams have improved productivity, first call resolution, reduced bottom line with increased revenues...I couldn't be happier! Thank you Vocalcom.

Avantages

- Ease of use
- Unified SFDC screen
- Simplified inbound and outbound communications

Inconvénients

None - Im happy

jose
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5,0
Publié le 21/03/2018

Catégories connexes