En savoir plus sur Bókun

Bokun est un système de gestion des réservations basé sur le cloud conçu pour aider les entreprises de voyages et de tourisme à créer des sites web de réservation et à gérer les réservations, les tarifs, les paiements, etc. La plateforme est fournie avec un tableau de bord centralisé, qui permet aux utilisateurs de gérer une variété de contenus tels que du texte, des images, des vidéos, des emplacements de carte, des catégories de produits, etc. Bokun comprend un module de gestion des stocks qui permet aux organisations de maintenir les niveaux de stock, de créer des produits combinés pour la vente incitative et d'afficher la disponibilité des produits en temps réel. La solution offre une multitude de fonctionnalités telles que des traductions multilingues, le traitement des cartes de crédit, la connexion des agents, la gestion des contrats/commissions, etc. De plus, le système de gestion des prix permet aux entreprises de gérer plusieurs tarifs, devises et offres sur différents canaux. Bokun permet aux utilisateurs d'accéder aux manifestes des passagers/listes de collecte et d'obtenir des informations sur les ventes et la communication avec les clients via des rapports. Tarification disponible sur demande ; un service d'assistance est fourni par téléphone, par e-mail et via d'autres mesures en ligne.
Bókun Logiciel - 1
Bókun Logiciel - 2
Bókun Logiciel - 3
Vidéo de Bókun
Bókun Logiciel - 1 - aperçu
Bókun Logiciel - 2 - aperçu
Bókun Logiciel - 3 - aperçu

Bókun - Prix

Bókun est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Bókun est disponible à partir de 49,00 $US/mois.

À partir de :
49,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Bókun

Bókun - Avis

Note globale

4,7
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,5
Support client
4,7
Loading...

Tous les avis sur Bókun

Filtrer par :
Classer par :
402 avis
younes
  • Secteur d'activité : Marchés boursiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/05/2023

satisfait

Avantages

satisfait avec bokan je recommande le service et le suivi Agréable

Maarten
Maarten
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
4

5,0
Publié le 17/06/2019

Best way to grow our business

If you run a small tour operation I would certainly recommend getting onto Bokun, it gets you started faster and at the same time set you up for bigger stuff in the future.

Avantages

Bokun delivers a system that integrates just about every functionality we need as a Food Tour company. I particularly like how we can easily find new partners to hook up to the same functionality.

Using bokun we can give our clients a seamless experience and at the same time keep administration on our end as lean as possible.

Inconvénients

Cons isn't the right word, the company has a few places to work harder on.
- Support could respond faster
- Support and new feature roll-out has to get more transparent
- E-commerce integration has to be enhanced. Up selling, down selling, cross selling are all in its infancy at this moment.
- Partner integration needs more work, the software currently doesn't work well with a model where brick-and-mortar tour agencies sell tours on behalf of us. (Ticketing displays incorrect messages to the end user, invoices can only be sent to one party, not to a different invoicing department, payments are not assumed to come in just before or just after the tour date).

Réponse de Bókun, A TripAdvisor Company

Hi Maarten,
Thank you for your feedback. We hear you loud and clear about each of your suggestions for improvement, and we thank you for taking the time to let us know. We are working on improving support response time, our new feature communications, and many product enhancements. Please do not hesitate to reach out to the support team with any other suggestions or ideas.

Best,
Bokun Support

Répondu le 18/06/2019
Christos
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

5,0
Publié le 30/10/2024

Very good job

Perfect I am very satisfied, it helps me a lot organise my business and avoid overbooking and have a less or zero cancellations rate

Avantages

Makes my business management easier , gives me more bookings and I can reach out more customers and resellers

Inconvénients

Little difficult in use and confusing connect the products from otas

Stylianos
  • Secteur d'activité : Vins et spiritueux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/12/2024

Excellent booking system

So far my experience with Bokun has been excellent.

Avantages

The system is easy to use, clear sections with all features and amazing customer service.

Inconvénients

It takes some time until you learn how to navigate and setup the products, but the customer service team is there to help you.

Vitor
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
1
Support client
3

3,0
Publié le 12/10/2024

Looks like a good tool, but its hard to learn how to use it and not intuitive.

Frustrating. FAQ is not helpful and its hard to find the chat or reach for help inside Bokun.

Avantages

The possibility to connect with my own website.

Inconvénients

Its not intuitive. It's very hard to fine-tune your products in there and its very hard to find the information needed to set up the products running.

Alternatives envisagées 

Xola

Pourquoi passer à Bókun

For having a good experience with Viator.
Danial
  • Secteur d'activité : Musique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/10/2024

Easy-to-Use Platform with Some Limitations and Price Concerns

My overall experience with Bókun has been good. I was initially concerned about the support, given that it's owned by TripAdvisor, but things have been manageable so far.

Avantages

Bókun is easy to use and offers a simple interface with most of the features we needed to manage bookings efficiently.

Inconvénients

The mobile check-in app is quite limited. It doesn’t allow you to select current time slots while scanning tickets, which can be inconvenient. Additionally, for new customers, Bókun has doubled the pricing, which may be a drawback for small businesses.

Walcot
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/10/2024

Best Website Builder, Awesome experience

Excellent and easy to use, Awesome experience so far

Avantages

I like the ease of creating my website on Bokun, the simple but beautiful sections, I love the way how easy it is to import photos, video playing on the website did for me the first time I tried the feature. customer services was great, Seoutaj was great in explaining the steps to edit the features I was looking for.

Inconvénients

little confusing at first, but it was easy to figure out

Cheryl
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/12/2024

Working with Bokun

Excellent, have been with Bokun for 7 years. Fair price, great customer service.

Avantages

Customer support, fast and focused on problem solving.

Inconvénients

Would be great if it had more operational features but this is a booking engine not a operational tool.

Adina
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/12/2024

Bokun is a great aid to travel businesses

Avantages

It's easy to set up and use. I also like the customer service, as well as the articles in the Help section.

Inconvénients

I am pleased so far. But since it has a lot of functions, I am sometimes confused by its complexity.

Aljay
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/12/2024

Perfect Booking Engine

Having an amazing experience so far and I am hoping they could help us sell out out products.

Avantages

User-friendly and amazing customer service.

Inconvénients

None so far besides some website editing features that I am not familiar with and the team behind is always helpful.

Liezle
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5,0
Publié le 10/12/2024

Upgrade questions

It was informative and satisfying. I got clarity on my questions.

Avantages

I got assisted immediately and even though I got disconnected I could connect with the same consultant again. That is great.

Inconvénients

I have no complaints. I was assisted without any hassles.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 07/05/2020

Great features, with some annoying bugs

Good value for money, good connectivity, good support. Product owned by large OTA is a minus in the long-term when operators are fighting to minimize OTA dependence.

Avantages

The best part of this reservation software is the marketplace that allows you to contract directly with other suppliers and resellers of tours and activities. Live support is also a good feature that most other reservation systems don't have. The help articles are quite extensive as well. Product import from Viator is a great feature.

Inconvénients

There are some annoying bugs and features that can leave you clicking around furiously to find a solution for quite some time, eg. the setting up pricing was a mess. The software is being developed constantly and it's possible that these issues have been fixed since, but I got quite frustrated a number of times when setting up the products.
Also, raising the commission from 0.1% to 2.9% without any prior notice was not cool -- I thought the agreement was that we were paying with data to Viator... and now we're paying both ways. The OTA-owned reservation systems are creating data oligopoly situations similar to that of Google which is not the right direction in my opinion.

Alternatives envisagées 

Checkfront et FareHarbor

Pourquoi passer à Bókun

The product was free to use for the first 6 months or so, and then it switched to a 0.1% commission, so it was the cheapest product on the market (before they introduced the current 2.9% commission of course).
Andre
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/05/2024

Excited to work with Bokun

We work everyday with Bokun, after a couple of days it is very easy to work with - and our experience is, that Bokun improves support (quality and avalability in an outstanding manner) and also technical features are under permanent development, but not disturbing the daily use.

Avantages

The system is logical, intuitive and has a lot of features combined with marvellous support.

Inconvénients

Nothing, but what can be a bit "more" avalaible: autamted full API connections to more OTA with guaranteed contracts

Merriam
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/08/2024

Activation and intergration of Paypal payment provider on our website.

Bokun is fully committed to helping suppliers.

Avantages

The support Bokun gives through chats and by calling suppliers

Inconvénients

Bokin is always committed to ful customer satisfation.Can't complain.

Milo
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/06/2024

Greats personal helper in helps center and very friendly sure

Totally I satisfied with team, just waiting 100 miracle

Avantages

I am still thinking the features inside, but it most likely Good.. 30% increasing

Inconvénients

Because bokun is friendly staff, so I would like to ask without machine

Pasang
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/06/2024

Awesome and great online platforms

It's an extremely great business connection entire the world.

Avantages

Management systems and support are great each moment.

Inconvénients

We got through an online search on the google.

Hassan
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/09/2024

Excellent

Just sent an email, bokun team will call you immediately and do what you want and even very patient to teach you how to make it for the future

Avantages

Very helpful team 🙂 , they just do all your requests quick and easy

Inconvénients

Everything was perfect, they make all what you want

Faiz
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/11/2024

Product connect with bokun

Avantages

It's our first time to connect with Ota .
The experience is really good.Just now connected my products with bokun & hope we have long time partnersship with bokun

Inconvénients

Working professionally and have a lot of patience

Mohamed
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/11/2024

Wonderfull service

Avantages

I joined bokun and they arranged many bookings for me in a couple of days.. This bokun is very suitable for all new business people..

Ricardo
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/06/2023

Yes or No

Avantages

The product is very easy to use, I can tell that at the beginning I was like you thinking about but once I got more and more reservations I havent look at the price again.

Inconvénients

Keep thinking on this one ... I think you are great thank you very much in advance

Izet
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/05/2024

Modern and flexible service. The best in class.

Avantages

I like Bokum system integration of various products. It's a modern service which absorbs the best achievements of the today technology on that field. Very quick and effective communication with supporting team. Also I appreciate the flexibility to improve everything along the way based on the customer findings.

Inconvénients

I would appreciate if Bokun will support new business on their first steps, financially and technically.

Jaime
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/02/2024

Excellent!

Avantages

How easy to use it is, it's a wonderful tool.

Inconvénients

Well I guess when something doesn't work

Jerneja
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/07/2023

Bokun is worth it

I'm just starting to use it, but I think it's a friendly system. Definitely, a welcome help when you start selling on multiple OTAs

Avantages

Support is accessible and efficient. It has a lot of patience even with less skilled users.

Inconvénients

the instructions are extensive, in some places maybe too much, and on the other hand too "general" (but then the support team helps here)

Petar
  • Secteur d'activité : Secteur maritime
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/05/2023

Great booking platform

Great

Avantages

Easy access to calender overview and close outs

Inconvénients

Complicated management of the experience

Adi
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/06/2023

Best Reservation System

Avantages

integrated with friendly use website builder

Inconvénients

Customer support always ready anytime to solve our problem

Catégories connexes