En savoir plus sur Bókun

Bokun est un système de gestion des réservations basé sur le cloud conçu pour aider les entreprises de voyages et de tourisme à créer des sites web de réservation et à gérer les réservations, les tarifs, les paiements, etc. La plateforme est fournie avec un tableau de bord centralisé, qui permet aux utilisateurs de gérer une variété de contenus tels que du texte, des images, des vidéos, des emplacements de carte, des catégories de produits, etc. Bokun comprend un module de gestion des stocks qui permet aux organisations de maintenir les niveaux de stock, de créer des produits combinés pour la vente incitative et d'afficher la disponibilité des produits en temps réel. La solution offre une multitude de fonctionnalités telles que des traductions multilingues, le traitement des cartes de crédit, la connexion des agents, la gestion des contrats/commissions, etc. De plus, le système de gestion des prix permet aux entreprises de gérer plusieurs tarifs, devises et offres sur différents canaux. Bokun permet aux utilisateurs d'accéder aux manifestes des passagers/listes de collecte et d'obtenir des informations sur les ventes et la communication avec les clients via des rapports. Tarification disponible sur demande ; un service d'assistance est fourni par téléphone, par e-mail et via d'autres mesures en ligne.
Bókun Logiciel - 1
Bókun Logiciel - 2
Bókun Logiciel - 3
Vidéo de Bókun
Bókun Logiciel - 1 - aperçu
Bókun Logiciel - 2 - aperçu
Bókun Logiciel - 3 - aperçu

Bókun - Prix

Bókun est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Bókun est disponible à partir de 49,00 $US/mois.

À partir de :
49,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Bókun

Parcourir les avis sur Bókun

411 avis sur 411
Classer par :
younes
  • Secteur d'activité : Marchés boursiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/05/2023

satisfait

Avantages

satisfait avec bokan je recommande le service et le suivi Agréable

Maarten
Maarten
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
4

5
Publié le 17/06/2019

Best way to grow our business

If you run a small tour operation I would certainly recommend getting onto Bokun, it gets you started faster and at the same time set you up for bigger stuff in the future.

Avantages

Bokun delivers a system that integrates just about every functionality we need as a Food Tour company. I particularly like how we can easily find new partners to hook up to the same functionality.

Using bokun we can give our clients a seamless experience and at the same time keep administration on our end as lean as possible.

Inconvénients

Cons isn't the right word, the company has a few places to work harder on.
- Support could respond faster
- Support and new feature roll-out has to get more transparent
- E-commerce integration has to be enhanced. Up selling, down selling, cross selling are all in its infancy at this moment.
- Partner integration needs more work, the software currently doesn't work well with a model where brick-and-mortar tour agencies sell tours on behalf of us. (Ticketing displays incorrect messages to the end user, invoices can only be sent to one party, not to a different invoicing department, payments are not assumed to come in just before or just after the tour date).

Réponse de Bókun, A TripAdvisor Company

Hi Maarten,
Thank you for your feedback. We hear you loud and clear about each of your suggestions for improvement, and we thank you for taking the time to let us know. We are working on improving support response time, our new feature communications, and many product enhancements. Please do not hesitate to reach out to the support team with any other suggestions or ideas.

Best,
Bokun Support

Répondu le 18/06/2019
Antony
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/02/2025

Review for Bokun

So far we are very enthusiastic about our decision to switch from our previous booking system

Avantages

Easier to use compared to other booking systems used in the past, Customer friendly, Very nice presentation to the Customer, and very important extremely quick, efficient and polite Customer Suport team

Inconvénients

I am very new to Bokun and have not found anything yet that puts me off. I have note managed yet to fully explore all its possibilities, and I do not know if it offers some functionality that are quite important to us such as: SMS support to the customer, or local agent management.

Vitor
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
1
Support client
3

3
Publié le 12/10/2024

Looks like a good tool, but its hard to learn how to use it and not intuitive.

Frustrating. FAQ is not helpful and its hard to find the chat or reach for help inside Bokun.

Avantages

The possibility to connect with my own website.

Inconvénients

Its not intuitive. It's very hard to fine-tune your products in there and its very hard to find the information needed to set up the products running.

Alternatives envisagées 

Xola

Pourquoi passer à Bókun

For having a good experience with Viator.
Elisabetta
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/02/2025

Great assistance

What you do not manage to do on your own, the staff knows exactly what to do

Avantages

I was contacted by phone because the operator wanted to be sure I understood what I could do and to give me the right assistance

Inconvénients

Sometimes FAQs are not helpful. Should be improved maybe with videos

Rachel
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/02/2025

Top notch support+

As I describe Bukun before just one word: Professional!

Avantages

Very easy to get hold of their professional support! Good listener and polite and professional respons. In short: top notch!

Inconvénients

I don’t recall anything close to that at all.

Alternatives envisagées 

FareHarbor

Pourquoi passer à Bókun

Ownership by TripAdvisor and Viator connection. Not to forget price!
Susanne
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/02/2025

Happy to work with Bokun

Avantages

Easy to work with Bokun. Everything is very clear and easy to understand. Customer service is easy to reach and very professional and friendly.
We are very happy to work with Bokun!

Inconvénients

We haven't had any bad experiences yet, so we can't write anything about it.

Arun
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/03/2025

Excellent service

I feel so comfortable with your customer service

Avantages

Excellent customer service you have a such a nice team

Inconvénients

100% on your service very kind and very honest

Faizan
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/02/2025

Excellent service

Super amazing and very easy to use and honest

Avantages

Excellent service with good care and professional

Inconvénients

Best management and well organised business

Marcelo
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 27/02/2025

With the expectation of optimizing time in product promotion.

So far, a little over a week of contact, it has been a good adaptation with solutions within reach.

Avantages

Easy integration, covers most tourism categories and meets our demand.

Inconvénients

The fact that you cannot create a product in Bokun and export it to other OTAs.

Pat
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/02/2025

A customer service you have been looking for.

I like the patience of the customer support.
Basically I have confusions but he addressed in well

Avantages

Friendly Customer Service - Armaan
The call took more than an hour.

Inconvénients

So far none. Everything is good. I will reach back if theres anything else.

Anastasis
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/02/2024

Early day user of Bokun

So far very positive, but it will be better when they allow more integrations with other products.

Avantages

The breadth of what it can do is amazing.

Inconvénients

There are some limitations which we hope they will implement into the system.

There is so much that it can be overwhelming if you are not using it daily, but the support is generally very good.

It's limited in the integrations it has available to it.

Alternatives envisagées 

WeTravel

Pourquoi passer à Bókun

An agent said that they used Bokun and would prefer it if we were using it to streamline processes.
Dor
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/09/2024

Superb *

Made my life much easier getting into a new industry.

Avantages

Superb customer service, exceeding my expectation every time!

Inconvénients

Wish that implementing new features would be an easier and faster process, but I completely understand the procedures that they must follow prior to do so.

Steven
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

5
Publié le 26/07/2024

Ease of use of Bokun

If your not tech savvy navigating the site can be tedious . Help is there through the chat option and that was greatly appreciated . Would definitely recommend. As my first reservation management platform I'm still navigating and learning

Avantages

Customer service was direct fast and on point . Opened the support chat and got all the answers

Inconvénients

Navigating the page is tedious and time consuming . As a tour operator it takes hours to read through all the help FAQs too time consuming . So thankful for the chat option

Enrique
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/03/2024

BOKUN is an awesone platform to build a tour experience

We are highly satisfied with Bokun because the platform provided us with numerous tools to swiftly put our tours, journeys, and more online without incurring expensive costs for development, infrastructure, and maintenance. They are continuing the user experience and the sales are raising.

Avantages

It´s very easy to create our tours on line including many features and photos to showcase the benefits to book through VIPAC to our clients.

Inconvénients

We currently lack the option to write our blog in multiple languages; it only permits English. Additionally, there is no tool available to add a menu with a list of options in the header; it allows only one webpage per tab.

CASSIO
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

5
Publié le 30/05/2024

Bokun Río

Avantages

Its reach to every aspect of experienclve operators.

Inconvénients

The complexity and intricacy of the system.

James
  • Secteur d'activité : Musées et institutions
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/10/2024

Good all round

Great, as a starter is was daunting to start, but the customer sercice is so good it made the process easy

Avantages

The Customer service is fantastic, i spent 2 hours on the phone running through set up and i didnt feel rushed at all

Inconvénients

The system is very in depth, which is a good thing, but as a starter is was a lot to take it

Wayan
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/05/2024

Easy and Happy to use!

Avantages

Bokun is a big Booking Engine, easy to communicate with them and fast respond if you need help. Really happy to connect and use Bokun!

Inconvénients

many of partner to work with Bokun then easy to find reseller on Bokun.

Faiz
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/11/2024

Product connect with bokun

Avantages

It's our first time to connect with Ota .
The experience is really good.Just now connected my products with bokun & hope we have long time partnersship with bokun

Inconvénients

Working professionally and have a lot of patience

Mohamed
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/11/2024

Wonderfull service

Avantages

I joined bokun and they arranged many bookings for me in a couple of days.. This bokun is very suitable for all new business people..

Kristian
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/03/2024

I like working with Bokun

Prompt information about bookings and amazing supporting team

Avantages

Prompt information about bookings and amazing supporting team

Inconvénients

Not connecting easy my products with Get Your Guide

Izet
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/05/2024

Modern and flexible service. The best in class.

Avantages

I like Bokum system integration of various products. It's a modern service which absorbs the best achievements of the today technology on that field. Very quick and effective communication with supporting team. Also I appreciate the flexibility to improve everything along the way based on the customer findings.

Inconvénients

I would appreciate if Bokun will support new business on their first steps, financially and technically.

Jaime
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/02/2024

Excellent!

Avantages

How easy to use it is, it's a wonderful tool.

Inconvénients

Well I guess when something doesn't work

Liezle
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 10/12/2024

Upgrade questions

It was informative and satisfying. I got clarity on my questions.

Avantages

I got assisted immediately and even though I got disconnected I could connect with the same consultant again. That is great.

Inconvénients

I have no complaints. I was assisted without any hassles.

Jerneja
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/07/2023

Bokun is worth it

I'm just starting to use it, but I think it's a friendly system. Definitely, a welcome help when you start selling on multiple OTAs

Avantages

Support is accessible and efficient. It has a lot of patience even with less skilled users.

Inconvénients

the instructions are extensive, in some places maybe too much, and on the other hand too "general" (but then the support team helps here)

411 avis

Catégories connexes