En savoir plus sur Clari Copilot

Wingman est un outil de veille conversationnelle qui aide les équipes de vente à obtenir une meilleure visibilité sur le pipeline, des informations exploitables et un coaching en temps réel. Wingman donne aux commerciaux les bonnes informations au bon moment pendant qu'ils passent un appel. La solution permet aux membres du personnel de rejoindre automatiquement les appels de vente et de recevoir des suggestions de dialogue en fonction de la conversation, afin d'aider les représentants de vente avec les objectifs, questions et comportements client. La plateforme permet également aux commerciaux de marquer les moments clés des appels afin de faciliter les processus de prise de notes et de résumé d'appels. Wingman facilite l'intégration à diverses plateformes de CRM (Customer Relationship Management) et de visioconférence telles que HubSpot, Salesforce, Pipedrive, Zoom, Google Meet, Microsoft Teams, etc. Tarification sur la base d'un abonnement annuel ; un service d'assistance est fourni via des documents, des FAQ et d'autres mesures en ligne.
Clari Copilot Logiciel - 1
Clari Copilot Logiciel - 2
Clari Copilot Logiciel - 3
Clari Copilot Logiciel - 4
Clari Copilot Logiciel - 5
Clari Copilot Logiciel - 1 - aperçu
Clari Copilot Logiciel - 2 - aperçu
Clari Copilot Logiciel - 3 - aperçu
Clari Copilot Logiciel - 4 - aperçu
Clari Copilot Logiciel - 5 - aperçu

Clari Copilot - Prix

Clari Copilot n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Clari Copilot est disponible à partir de 1 080,00 $US/année.

À partir de :
1 080,00 $US/année
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur Clari Copilot

312 avis sur 312
Classer par :
Samir
Samir
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 10/04/2023

Wingman Review

Avantages

The ability for our sales managers to dive into the calls that their teams are making.

Inconvénients

Nothing as of yet, I think its a user friendly tool

Nynke
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/01/2025

A great forecasting tool

A great first experience in helping forecasting with the entire team.

Avantages

We've only recently started to use Clari, it's a great tool to help with forecasting

Inconvénients

You have to re-enter the complete forecast to proceed. Sometimes it would be easier if you could just quick submit.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 01/07/2021

Wingman review

It was a good experiences so far .

Avantages

its useful for taking down call notes and helps in better conversion

Inconvénients

predicative words can be made better ,with a better UI/UX

Omer
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 28/04/2023

Wingman won't let me miss a thing

I like it a lot. We used to rely only on Salesloft recording which was't so stable and hard to use and had to script and learn from it all manually. Wingman has changed it.

Avantages

Ability to analyze and review my calls. I get inside insights and can improve my calls next time

Inconvénients

I would like to connect it directly to my CRM and to Saleslofrt

Adam
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/03/2023

Best sales recorder tool out there

Overall, I my experience with wingman has been extremely positive, as evidenced by the following features such as :- Easy to use and navigate- Automatically logs calls, meetings, emails and other activities to create an automated sales record- Comprehensive integration with popular CRM systems - Robust tracking capabilities that allow users to track sales performance across multiple channels - Automated meeting scheduling

Avantages

Wingman by [sensitive content hidden] is a fantastic sales recorder tool that makes it easy to keep track of my sales activities. It helps me manage my accounts and quickly set up calls with prospects and clients, making it much easier to close deals faster.

Inconvénients

Some of the cons of wingman are the lack of customization and reporting features. However, this is offset by its easy setup process and user-friendly interface. The tool also provides users with unique features such as automated meeting scheduling and advanced tracking capabilities.

Santhosh
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 04/05/2023

A great product to Review and Analyze meetings

Avantages

Mine is a customer facing role and I have virtual meetings on a daily basis. The recording helps in making my Notes perfect and highlights some important discussions that happened on the call. Also, sometime we may have to skip calls, at those times wingman recording is your best buddy.

Inconvénients

I don't have anything to say except for the transcript, often it doesn't pick the right words. Definitely, there should be improvement to make it better.

VIshnu
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 03/03/2023

Good product

Avantages

Very nice product to use for recording calls.

Inconvénients

Transcription can be better, sometimes it goes off a lot.

Hemanth
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 10/03/2023

The right tool for analyzing customer calls. Must have for all customer facing teams!

Before using Wingman, the way we analyzed meetings was extremely subpar, especially lengthy hour-long meetings. Since we started using Wingman, we are able to capture better notes, understand and analyze the call better, and more concise action points are derived. This will both benefit both external and internal stakeholders.The important discussions can be trimmed and game tapes are created, these game tapes can be used for internal sharing, and recording and would also be extremely helpful in the future for reference.

Avantages

The Sales and Customer Success teams in our Organization use Wingman and since we started using the tool our processes have been streamlined and the way we analyze lengthy hour-long calls has changed for good.For me personally, the game tape feature is really valuable, with the game tapes, you can cut long calls into tiny bits and share them internally with your team.Example - Cut a piece of video where the customer talks about a feature request and share this tape with your Product managers.

Inconvénients

A few things that I feel can be improved,- The transcript isn't particularly accurate. Sometimes, simple words/sentences spoke may not be correctly captured, often there's an inaccuracy.- There's a feature that allows you to skip to the next speaker or the previous speaker. Sometimes, this does not work very accurately. The recording takes you to an incorrect speaker.

Brad
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
1

5
Publié le 01/04/2023

Game Changing software to assist Sales

Avantages

Love the ability to record calls, give you notes on the call and more importantly when you have a competitor mentioned it brings up a battle card automatically!

Inconvénients

Have not found anything that I don't like as of yet! All seems to be golden!

Hayat
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/04/2023

Great for Product Marketing insights

Avantages

I don't have the time to be on every sales call to learn about our customers and see what they're comparing us against in the market. Wingman helps to consolidate this information easily with filtered searches and keywords.

Inconvénients

Can't add multiple teams to battle cards or remove the battle card category. We are a large company with multiple teams that need assigning to very different intel on the same competitors product-depending, so I'm not entirely certain they're the best fit for all "enterprise" companies.

Sam
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 02/04/2023

Great tool to improve Sales efficiency

Avantages

The tools does a great job of helping us record, analyze and improve the efficiency of the team. Apart, saves us a lot of time taking all the notes.

Inconvénients

I don't much like the battle card popping up again and again during the call which is frustrating sometimes. So far so good.

Nihal
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/07/2022

Winman - Review

Keeping meeting notes, recorded calls and videos are very helpful for future references. It helps a lot in follow-ups, sharing training content, and review submissions.

Avantages

The call recording feature is a fantastic tool for reviewing calls, seeing talking percentages with clients & sending the videos to them afterwards if needed. The Transcript feature is the cherry on the cake, helps to maintain meeting notes easily.

Inconvénients

Nothing as of now. All the features are working as expected and getting the most out of it.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 23/06/2021

Wigman

It has been useful for taking notes

Avantages

The call analysis
Talk / Listen ratio
Engaging questions

Inconvénients

Capturing words is not accurate.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 14/06/2022

Great for teams of SDRs

Coaching SDRs is more streamlined with Wingman. AI/Machine Learning helps find the essential parts to focus on for conversations.

Avantages

The most impactful features are call recording, transcription, and AI/Machine Learning. The product is easy to use, basically plug and play. Integration with our existing business processes for coaching and using Zoom was easy.

Inconvénients

I feel the development team could improve the call processing time. There are a lot of features to tune for your organization and battle cards that are difficult to use.

Vijay
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/07/2022

Awesome tool for Customer facing teams

Avantages

The ease of use and the transcription feature are my favourites. It seamlessly syncs with your calendar and all your meeting are automatically recorded. Being able to create Battlecards and game tapes on the admin platform is also a huge plus. Wingman is slowly becoming part of our onboarding curriculum for sales and CS folks.

Inconvénients

Transcription might not be perfect.. that's understandable given different accents and dialects. I also feel there should be an option for folks to disable it while joining for a call.

Kaushik
Kaushik
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/12/2021

Ease of Use

Avantages

It is very easy to use and convenient. It has an app which we can track our past calls and learn from others too.

Inconvénients

I havent felt anything that could hamper my experience on the platform

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 23/06/2021

Great time saving tool

the experience has been great as it helps me save a lot of time, find the relevant information/call/metric in no time

Avantages

-Easy to navigate
-Filters that help me narrow down my research and find what I am looking for in no time
-Understand where my SDRs need help and coach them better
-Talk/Listen ration

Inconvénients

lack of strong integration with our CRM

Yannis
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 06/06/2022

An incredible app!

Avantages

Easy to use, great to record calls, both scheduled & unscheduled, review & send to client as required.

Inconvénients

Transcript feature needs a lot of work, as it is hardly working, however it is also hardly used by myself, thus not too impactful.

Morgan
  • Secteur d'activité : Rédaction et correction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/06/2022

Wingman helps me excel at my job

Avantages

Wingman gives me the ability to go back in time and not miss a single detail. I can review my phone calls without having to spend time exporting or downloading 45+ minute calls like Zoom or Google. Additionally, I can watch and share videos for training purposes which helps out a ton!

Inconvénients

Set up took a second to figure out but it was easy nonetheless.

Michael
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 07/03/2023

Wingman is great on the surface and gets better the deeper you go!

Avantages

I love the reliability of the transcription service and the ability correctly identify the speaker on calls with many attendees.

Inconvénients

I occasionally find the webpage hard to navigate and a bit overwhelming, but generally very happy with the feature set.

Patrick
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 09/03/2023

Helpful Tool to Improve Customer Calls

Avantages

Intuitive UI that makes it easy to get up and running on. The "Competitor Insights" and "Team Insights" features are particularly helpful. Also appreciate that calls recorded on our previously used software were able to be uploaded.

Inconvénients

The only con I've seen thus far is the number of onboarding-type emails I've received from them which, for some, may actually be a positive.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 16/01/2023

Great bang for your buck

Avantages

So many amazing features that work really well.

Inconvénients

Had some initial trouble with the teams integration but it seems to be working now

Jei
Jei
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 06/03/2023

Great product for those looking for an alternative to Gong

Avantages

Great customer support. The product is easy on the eyes and fairly easy to navigate. Love the desktop extension feature along with the ability to turn on/off recording for calls. Also, like how it auto records for external calls.

Inconvénients

The talk to listen ratio could be a bit better maybe. Not sure if it factors in when a Sales/CSM person is doing a presentation/deep dive which may require them to talk more than the customer.

Frank
Frank
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 17/12/2022

Easy to use, and great for call analyzing!

Avantages

The call recording & analyzing of the data is great for sales coaching and feedback. Overall layout and dashboard is very organized and easy to read.

Inconvénients

Wingman pops at random times during calls and becomes a bit of distraction. Also call snippets might be nice when it's hopefully implemented on the platform.

Harish
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/11/2019

"Working as a sales development representative over 1 years."

The best tool to improve our sales skills. it never misses to note any information(number and email id). easy use. It automatically starts recording the meetings and calls. The scripting feature helps us to understand our pronunciation and figure out how many times we have used it. I can figure out my mistakes by listening to the calls. I can share my calls with the team both good and bad calls, which help me to grow with the inputs which they give. It even helps me to tag people inside my organization, which makes it easy to showcase to higher authority in the organization. It allows me to insert a hashtag so that it allows me to use the filter as per my convenience.

Avantages

Awesome reporting, The listening/talking ratio made to improve a lot. Even there is some network issue it records the words and also translates into scripts. It never misses any important pieces of information like email addresses and phone numbers.

Inconvénients

it takes time to show my calls in the Team call log. It would be great if the call script recommendation option is available.

312 avis

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