En savoir plus sur Inbenta

Inbenta est une plateforme d'IA conversationnelle 4-en-1 qui simplifie et automatise les interactions avec vos clients. Comprendre le réel sens des questions de vos clients, leur apporter une réponse pertinente 24h/24 sur tous les canaux devient plus simple ! Réduisez de 80% les contacts entrants à faible valeur ajoutée de votre service client, faites monter en compétences vos agents. Limitez vos coûts de support tout en améliorant la satisfaction de vos clients en leur offrant des réponses instantanées et intelligentes à toute heure de la journée. Découvrez la plateforme selfcare 4-en-1 : - Chatbot : guidez vos clients, collaborateurs 24h/24 tout au long de leur parcours. Améliorez votre taux de conversion de 10-15%. - Knowledge : répondez instantanément à 90% des questions de vos utilisateurs de façon automatisée. Réduisez vos coûts de support. - Recherche : simplifiez la recherche sur votre site en donnant accès à toutes vos connaissances à partir d’une seule barre de recherche. Mettez fin au si frustrant “0 résultat”. - Messenger : chattez en direct avec vos clients, facilitez la gestion des tickets pour vos agents. Optimisez la DMT de vos conseillers. Sa technologie brevetée de traitement du langage naturel (NLP) permet des mises en œuvre rapides sans formation préalable sur les données. De plus, la plateforme peut s'intégrer de façon transparente à des services tiers comme Zendesk, Salesforce et bien d'autres plateformes.
Inbenta Logiciel - 1
Inbenta Logiciel - 2
Inbenta Logiciel - 3
Vidéo de Inbenta
Inbenta Logiciel - 1 - aperçu
Inbenta Logiciel - 2 - aperçu
Inbenta Logiciel - 3 - aperçu

Inbenta - Prix

Inbenta n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Inbenta est disponible à partir de 4 000,00 $US.

À partir de :
4 000,00 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur Inbenta

13 avis sur 13
Classer par :
Tanguy
Tanguy
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 07/12/2021

Un éditeur très adapté à nos besoins.

Meilleure visibilité web par le référencement SEO friendly, diminution des appels à faible valeur ajoutée, permet de bien mettre le pied à l'étrier des solutions conversationnelles sans besoin d'un background technique.

Avantages

Un lexique de base très développé qui fait que l'on peut atteindre très facilement 80% de compréhension, pas besoin de devoir gérer une couche sociale, des synonymes, ... tout est "compris de base et en constante évolution". C'est une solution, ou plutôt une galaxie de solutions, en évolution permanente. et capable de gérer une très grande base de connaissance

Inconvénients

Moins puissant, de prime abord, pour comprendre deux intentions ou une intention + un contexte dans la même expression.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 11/01/2023

I like it because it's very easy to use

I describe my experience with ibenta being a very easy to use application and I use it daily and recommend it to many

Avantages

I like the ease of use and without many difficulties

Inconvénients

the ibenta app should have more functions and be free to reach more users

Tina
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/12/2021

I highly recommend Inbenta to improve your customer experience

The Inbenta team is wonderful to work with. They do a lot of hand holding when needed while also providing the tools to get the system up an running on your own. I especially appreciated their working directly with our integration team. They have a great training program that is included with the platform purchase and their response to questions, tickets and requests for assistance are excellent.

Avantages

The Inbenta software platform has everything you need to improve your customer experience. We were looking for a software company that provided a chatbot to answer the most common questions asked by our customers. We wanted to lighten the load of our customer service staff who spent a lot of time answering the same routine questions multiple times a day. Inbenta provided a solution to that problem with an AI chatbot and messenger that gave us that and more. The chatbot handles the common questions in a Q & A prompt based system according to customer input and also provide a more "human like" dialogue response system. What's extremely useful is that the customer doesn't get "stuck" with just interacting with the bot. Due to different ways a person may ask a question, their specific needs or language barriers, the bot can also escalate to a human representative, which allows our customer service staff to take over whenever needed. This is definitely a win-win. Our staff handles the more non-routine questions and our customers get responses to their more general questions quickly and efficiently.

Inconvénients

The software definitely has a learning curve, but it has so many well built features it is completely understandible.

Vanessa
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 02/12/2021

Useful AI Chatbot and Live Chat Integration

Overall, we've had great success with the Inbenta chatbot. By providing basic answers to common user questions, it has freed up our call center agents to handle more complex inquiries and transactions.

Avantages

The Inbenta chatbot has been an incredibly helpful tool for our platform. It's allowed us to communicate easily with our customers, providing fast responses to common questions that may have otherwise been calls made to our contact center. The natural language capabilities made it easy to set up, and the linguistic tuning allows us to optimize as much or as little as we need. The lexicon is also very helpful, because there's less work for our team when adding modals and we can pull from that extensive library of terms. We also integrated the automated chatbot with our live chat software, and that has worked pretty well for our team, and the agents have found it easy to use.

Inconvénients

For the most part, Inbenta is easy to implement and use. There could be some backend enhancements to make features more convenient. For example, we would love the ability to publish one or two pieces of content, rather than publishing the entire knowledge base. This would allow for updates to be made more quickly in real time, but also let us continue editing other intents without the fear that they'll be published live before they're ready.

David
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 03/12/2021

Excellent Chatbot and AI Solution

Overall I've had an excellent experience with Inbenta and the Customer Service. They're always available and haven't ever left me hanging.

Avantages

Implementation was very easy and straight forward and management after implementation has been a breeze.

Inconvénients

The GUI is laid out in a way that makes it difficult to find things on occasion. There are different methods of saving/updating across pages and it can be tough to remember what to click and when.

Johan
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/10/2020

Inbenta in the Retail Market

AWESOME experience at all times, with new requests, or with support - Inbenta is always a phone call / email away.
With Support within our timezone - we can have face to face support contact

Avantages

Integration into our system was seamless, and ease of use - easy to train staff

Inconvénients

We have nothing to report on in this segment - we are truly happy with the product, its business value and the business case was an easy sell.

Réponse de Inbenta

We really appreciate the time and effort you took to review our products and services Johan. We're happy to know that you're fully satisfied with us!

Répondu le 13/01/2021
Daniel
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/12/2021

Wonderful producr

wonderful customer service, top tier support and they are responsive and provide a fantastic product.

Avantages

The chatbot saves some much time and gets answers with little labor from humans. The bot lets you focus on important issues and helps mitigate support cases. Highly recommend Inbenta!

Inconvénients

no issues noted, its a great product. The set up can be a little intimidating and the FAQs could be a little more user friendly but the support team at Inbenta makes up for that with excellent hands on help with implementation.

Brenda
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 30/10/2020

Inbenta Review

Tech Support from Inbenta has been excellent and very responsive to my questions and requests.

Avantages

I like the ability to provide user friendly information to our customers on our products via our website at any time of the day or night.

Inconvénients

I am new to administering this tool. Learning the system and understanding how to adjust answers to provide a desired outcome has been a challenge for me.

Réponse de Inbenta

Thanks for taking the time to review our products and services Brenda, we really appreciate it! We hope you'll enjoy administering this tool, don't hesitate to contact our support team should you need any help.

Répondu le 13/01/2021
Kei
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 25/05/2021

AI chatbot with semantic search engine

Avantages

Inbenta AI chatbot responds highly accurate answers to endusers' questions even without pre-training by yourself. Moreover, it has customer portal, 3D avatars, RESTful APIs for integration, and so on.

Inconvénients

simplified customer portal for specific use cases

Jelle
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 01/06/2022

Inbenta is one of my favorites!

My overall experience is just great.

Avantages

Working with Inbenta has been very easy, including setting it up. The UI is simple and great. Has been a great addition of software in my team.

Inconvénients

Even though the UI is great it could use more functionalities. Besides that I can't think of anything.

Charlie
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 27/10/2020

Great product and partnership

Avantages

inBenta is always looking for ways to improve their software. They are a great partner to work with and always available to customize based on client requirements.

Inconvénients

Having access support line that is available in multiple time zones globally

Réponse de Inbenta

Thank you for your review Charlie, we really appreciate it!

Répondu le 13/01/2021
maria belen
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/04/2023

Herramienta muy intuitiva, excelente gestión de mails, buscador muy potente

Excelente

Avantages

Los informes y la información que se obtiene de ella

Inconvénients

Si se necesita algún informe ad hoc, es bajo presupuesto

Morgan
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/10/2020

Great customizable chat bot

Avantages

Very flexible, clearly written documentation and SDK

Inconvénients

The concepts were a little difficult in the beginning.

Réponse de Inbenta

Thank you for your review Morgan, we hope you keep enjoying using our products and services!

Répondu le 13/01/2021
13 avis

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