En savoir plus sur EZOfficeInventory

EZOfficeInventory est une solution de gestion des équipements et de la maintenance conçue pour les entreprises de toutes envergures. Ce logiciel cloud s'adapte à votre manière de travailler et est accessible de n'importe où, en toutes circonstances. Suivez vos articles à travers différents emplacements et services, lisez des codes-barres directement depuis votre téléphone, rationalisez la maintenance des articles pour en stimuler l'aspect fonctionnel, assurez des niveaux de stocks optimisés en toutes circonstances et gérez tous vos utilisateurs et fournisseurs avec une solution unique. Le module de gestion des stocks permet aux utilisateurs de suivre les niveaux d'inventaire avec des codes QR et des balises de code-barre. EZOfficeInventory comprend une application mobile dotée d'une fonctionnalité de lecture de codes-barres et de codes QR : vous pouvez donc suivre votre inventaire où que vous soyez. Le suivi GPS offre aux utilisateurs la possibilité de suivre la localisation des articles et de surveiller leurs équipements sur une carte interactive, afin d'identifier les équipements perdus ou égarés. La solution propose une API REST qui s'intègre à d'autres systèmes REST. Le reporting et les tableaux de bord personnalisés aident les utilisateurs à suivre et surveiller les équipements. Les utilisateurs peuvent analyser les données historiques d'inventaire et prendre des décisions relatives à leurs pratiques de gestion des stocks. La solution s'intègre également à des applications tierces telles que Zendesk, Jira, Dropbox, Active Directory et OneLogin. EZOfficeInventory propose des abonnements mensuels et annuels qui incluent une assistance par téléphone, par e-mail et via une base de connaissances en ligne.
EZOfficeInventory Logiciel - 1
EZOfficeInventory Logiciel - 2
EZOfficeInventory Logiciel - 3
EZOfficeInventory Logiciel - 4
EZOfficeInventory Logiciel - 5
Vidéo de EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Logiciel - 1 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 2 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 3 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 4 - aperçu
EZOfficeInventory Logiciel - 5 - aperçu

EZOfficeInventory - Prix

EZOfficeInventory n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de EZOfficeInventory est disponible à partir de 40,00 $US/mois.

À partir de :
40,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à EZOfficeInventory

JIRA Service Management

4,5 (710 avis)
Jira Service Desk est une solution de gestion des services informatiques qui assiste les équipes informatiques et de...

ServiceNow

4,5 (298 avis)
ServiceNow est une solution de gestion des services informatiques qui inclut la gestion des actifs, la gestion des...

LOCATE

4,8 (16 avis)
LOCATE est une solution de gestion des stocks basée sur le cloud pour les petites et moyennes entreprises. Les...

monday.com

4,6 (5441 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1915 avis)
ConnectWise Control est une solution de gestion des opérations basée sur le cloud qui permet aux techniciens d'effectuer...

Fiix

4,5 (632 avis)
Fiix est un système GMAO (gestion de maintenance assistée par ordinateur) basé sur le cloud qui aide les entreprises à...

Pendo

4,5 (219 avis)
Pendo est une solution de gestion de produits qui aide les entreprises des secteurs de la technologie éducative, des...

Square for Retail

4,7 (482 avis)
Square for Retail est une solution cloud de PDV (point de vente) et de commerce de détail pour tous les commerces de...

NetSuite

4,2 (1694 avis)
Avec un système intégré qui inclut l'ERP, la finance, le commerce, la gestion des stocks, les RH, la PSA, la gestion de...

Zoho Desk

4,5 (2198 avis)
Zoho Desk est une solution cloud de centre d'assistance de Zoho Corporation destinée aux entreprises de toutes tailles....

QuickBooks Enterprise

4,5 (20706 avis)
QuickBooks Enterprise est une solution de comptabilité conçue pour les PME de différents secteurs d'activité tels que...

Dayforce HCM

4,3 (1041 avis)
Dayforce, fourni par Ceridian, est une solution pour la gestion de la paie et des avantages sociaux, la gestion du...

Google Workspace

4,7 (17044 avis)
Les solutions professionnelles Google Workspace intègrent tous les outils dont vous et votre équipe avez besoin pour...

Cheqroom

4,6 (128 avis)
CHEQROOM est une solution de suivi des biens qui aide les entreprises et les écoles à rationaliser les opérations liées...

Zoho Inventory

4,5 (401 avis)
Zoho Inventory est une solution cloud de gestion des stocks conçue pour les petites et moyennes entreprises. Elle...

Parcourir les avis sur EZOfficeInventory

1 550 avis sur 1 550
Classer par :
Peter
Peter
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 08/09/2023

Great customer service and good value for money

Good value for money. Quick and nice customer service. They respond within the same day and are very solution minded.

Avantages

It is relatively easy to get started setting up assets etc. in the system. As with most (all?) platforms it takes a while before your are 100% comfortable how to handle the different situations in the system. We use the QR scanner app which works flawlessly.

Inconvénients

It is OK intuitive to use - but not perfect. The UI is not a big issue - but it can be improved.

Alternatives envisagées 

Sortly, Booqable, Rentman et

Pourquoi passer à EZOfficeInventory

Various reviews. Ease of implementation. Cost. Guidelines on webpage.
Mones
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 12/02/2025

Great system, all in one!

Very good, from purchasing and setting up it was very easy.

Avantages

I like how easy it is but also, I love how detail and the amount of options it has.

Inconvénients

A lot of scenarios that we need to use EZoffice for they are still testing or implementing them.

Hala
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
1

3
Publié le 12/02/2025

Not user friendly

It is more of a hindrance than helpful to access and order material.

Avantages

If you have the AkzoNobel code or the Asset # you can easily find the raw material or finished good product.

Inconvénients

If the Asset number or AkzoNobel code is not accessible, it is more difficult to find the product on EZOffice, also when I'm looking for an active product that we have at our facility, everything is showing up including retired items.

Michael
Michael
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 25/01/2025

EZOfficeInventory the EZ Way

After 2 years of using EZOfficeInventory, I noticed there are some features implemented, but at the slow rate. Despite the lack of innovation and improvement, EZOfficeInventory still holds very well with current and old features that still exist years ago.

Avantages

Very easy to use; customizable; beginner-friendly features allow users to work with EZO

Inconvénients

Lack of advanced functions and features, which would help users a lot with desired purposes, such as bulk-editing assets

Han
  • Secteur d'activité : Emballage/livraison de marchandises
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/01/2025

Coordinate

My overall. is the website is straightforward to use. I would recommend it to many of my clients with an inventory account who would like to keep track of their products.

Avantages

the website is very straightforward. very easy to used. once all the information is added. you can just search and find the product location or item straightforward

Inconvénients

search drop. sometimes little hard to select but maybe just my computer is slow
I really have no CONS

Nick
  • Secteur d'activité : Bijoux et produits de luxe
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 22/01/2025

Easy to use, search needs minor improvements

Avantages

The application is easy to navigate and use. Keeping track of inventory is made simpler. The location feature makes looking for new areas to reach easier.

Inconvénients

The search feature can be a bit clunky and exhaustive. The items have images in the search bar but I can't see them in the search results unless I open up that asset. It should be there in the search results as well.

Alok
  • Secteur d'activité : Gestion des investissements
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 24/01/2025

Impressive Asset Management Software

The overall experience with the product is positive. We have used this product in our organization for the last year and have an impressive user experience. The company addresses user feedback and adds features as requested. Their field agents are also friendly and supportive.

Avantages

The multi-type asset tracking feature is my favorite as it doesn't restrict us to 1 or a few methods to track assets. Also, the Customer Reporting and analytics feature adds much value to the platform for the users.

Inconvénients

Customer Support can improve. It should provide 24X7 CS for the customers.

Chaya
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 06/01/2025

Great for organizing

Avantages

Made it so easy to know what materials were available. I could even reserve in advance to make sure I have what I need for work!

Inconvénients

Can be a bit difficult to search with similar materials.

Bakhtiyar
  • Secteur d'activité : Jeux vidéos
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/01/2025

IT Asset Management on EZOfficeInventory

It was pretty well generally, I wouldn't say any specific point that I didn't like

Avantages

It allows user to use the application without any difficulity and does not use any complex systems.

Inconvénients

It has no option to edit checked items. if an user accepted something mistakenly or did any mistake about comment, I cannot change anything

Claire
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 06/01/2025

EZOfficeInventory

Avantages

The convenience of the platform. It is helpful how the app organizes the materials.

Inconvénients

I can not think of something that I dislike right now for EZOfficeInventory.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 30/09/2024

Review of EZOfficeInventory

The assets were in disarray as AIN wasn't the default option when I first started working for the company. The inventory needed to be exported, sorted by group, assigned AIN numbers, and then reimported. We chose EzOffice due to its feature-rich functionality, affordable price, and user-friendly UI. Since the software was so much better than the asset management tool we had been using, I was immediately drawn to it and had no trouble persuading the rest of the team to give it a try.

Avantages

Simple to use and comprehend Inventory control is quite precise. And asset management is simple to implement. The user interface is straightforward and simple to use. And traceability is excellent.

Inconvénients

From the user's profile to make checking out assets faster, I wish there were more ways to search the independent history of asset use or make a list of my favorite assets. And the absence of possibilities for customizing the layout. In order to improve efficiency in the future, I hope the layout may be easily changed.

Marvin
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/12/2023

Easy to Use - Powerful Inventory Manager

Avantages

We use EZOffice everyday. The simple nature of adding a new unit to our inventory, the ease of checking in and out items and how simple it is to locate a missing asset cannot be overstated. We, as a team, have not have had any issues with EZOffice, and our jobs are made more efficient because of it.

Inconvénients

EZOffice does what we need it to do and it does it well. I cannot think of any issues we have had with it.

Réponse de EZO

Thank you, Marvin for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Répondu le 15/01/2024
Adrian
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 16/09/2024

EZOfficeInventory has made it easy to track and manage our equipment inventory.

Avantages

The software is user-friendly and provides detailed reports for better inventory management.

Inconvénients

The mobile app could be more responsive and have additional features for on-the-go management.

Alayna
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 16/04/2024

EZ office ups and downs

As I said, I wish I had more freedom to edit and assign my inventory a little more personal to our business.
It is frustrating I have to keep certain aspects when I don't use or need them.
But overall, EZoffice has been nice for our company! and it has kept our inventory much more clean and organized! I would recommend this to other businesses.

Avantages

It is very convenient for my staff and I use. Everybody is on the same page, and whatever data is input everyone can see!

Inconvénients

It doesn't quite let you edit your inventory as much as id like.
I would like full control and creative freedom to make my assists how I want and need, and it just doesn't seem to do that.

Tony
  • Secteur d'activité : Services environnementaux
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/03/2024

An Excellent Tool

Avantages

How clean and clear everything is presented. Most inventory systems I have used are cluttered and frustrating to use. It functions quickly as well. The mobile device setup is ideal.

Inconvénients

I have nothing to add to this section, keep it up!

Réponse de EZO

Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Répondu le 04/04/2024
Jacob
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/08/2024

My Experience using EZOfficeInventory

Effective tool for asset management despite a learning curve with its interface.

Avantages

Comprehensive asset tracking features that streamline inventory management and enhance organization.

Inconvénients

The user interface can be unintuitive and challenging for new users.

Brady
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/02/2024

Truly Easy Asset Management!

Avantages

EZOfficeInventory has been great at tracking all of our IT inventory. We use its search function to track assets and their owners for both record keeping and solving IT problems.

Inconvénients

Least favorite has been customizing fields, as some are mandatory and not always suited to the asset we are tracking.

Réponse de EZO

Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.
Please contact us at [email protected] to discuss customizing fields further. We're here to address your concerns promptly

Répondu le 08/04/2024
Connor
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 17/04/2024

Student EZ Review

Great for my needs, but I could see how it could be difficult for someone not as tech savvy.

Avantages

It’s quick and easy to see what equipment is available and what is not and to place a rental.

Inconvénients

The interface is hard to navigate and can be difficult to complete an order in the cart.

Réponse de EZO

Your feedback is appreciated, and we understand the importance of an intuitive interface. We'll work on improving navigation to enhance your experience.

Additionally, we noticed you didn't rate customer support and provided low scores for value for money and likelihood to recommend. We'd love to understand more about your experience to address any concerns. Please reach out to us, at: [email protected] and let us know how we can improve.

Best regards,
EZOfficeInventory Team

Répondu le 28/05/2024
Jaime
  • Secteur d'activité : Événementiel
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
3

5
Publié le 13/03/2024

Jaime Perales

Avantages

Efficiency and easy to use - customer friendly

Inconvénients

Training material for the users - learning curve

Réponse de EZO

Jaime,
Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

If you require further assistance or training material please reach out to us at [email protected].

We're here to help and value your feedback!

Répondu le 04/04/2024
Jennifer
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 18/01/2024

Great program for tool management

Avantages

-Tool management
-Scanning items in and out
-Tracking items
-Ability to see what we have available

Inconvénients

-I would like the ability to have users create their tool requests through the system

Réponse de EZO

Jennifer
Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

If you're still interested in enabling users to create their tool requests through the system, we're here to assist you. Please feel free to reach out to us at [email protected] for further discussion on this matter

Répondu le 04/04/2024
Nicholas
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 13/03/2024

Solid System for Capital Asset Tracking

Avantages

EZO provides great customer service that will walk you through any issue that you have.

Inconvénients

Some parts of the software are difficult to use and some features are hard to find on the website. App also gets glitchy.

Réponse de EZO

Nicholas,
Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you.

If you still feel returning to the menu is complicated, please reach out to us at [email protected].

We're here to help and value your feedback!

Répondu le 04/04/2024
Fábio
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 31/01/2024

Great to track and keep your stock up to date!

Avantages

I have found value in the reporting and analytics capabilities of EZOfficeInventory, helping me gain insights into asset utilization, maintenance needs, and other important metrics.

Inconvénients

limitations in the offline mode functionality.

Lyndsay
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/04/2024

Great for Property Management

Avantages

Ease of checking inventory in and out with cellphones

Inconvénients

Entering in the products can be time consuming and doesn't place them in order according to alphabet

Réponse de EZO

Thank you for sharing your review of EZOfficeInventory!

We're glad to hear that you find our platform great for property management, particularly in terms of the ease of checking inventory in and out using cellphones.

We understand your concerns about the time-consuming nature of entering products and the lack of alphabetical order placement. Your feedback is valuable, and we'll certainly take it into consideration as we work on improving our platform to enhance the user experience.

If you have any further comments, suggestions, or need assistance, please feel free to reach out. We're here to support you in maximizing the benefits of EZOfficeInventory for your property management needs.

Best regards,
EZOfficeInventory Team

Répondu le 28/05/2024
Matthew
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 17/04/2024

EZO Office Inventory

Avantages

Ease of use, its very straight forward to setup and use daily.

Inconvénients

not much to dislike, its a good product that does what it says on the box.

Drake
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/04/2024

Great product

Avantages

We love that we are able to easily track out assets.

Inconvénients

It is a little difficult to figure out at first but once you do it a few times it is very easy. Customer support is also great.

1 550 avis

Catégories connexes