En savoir plus sur UVdesk

UVdesk propose une solution d'assistance open source basée sur le cloud qui aide les entreprises du secteur de l'e-commerce à gérer les interactions avec leurs clients. Elle fournit un support multicanal et des intégrations tierces, la gestion des cas d'assistance, la gestion des tâches et des e-mails, le suivi des clients, etc. UVdesk permet aux utilisateurs de créer des tâches et de définir des échéances pour les agents d'assistance. La solution fournit une application de création de formulaires qui aide les utilisateurs à créer des formulaires personnalisables pouvant être intégrés aux sites web. Les outils d'administration des cas d'assistance comprennent l'acheminement des e-mails, la conversion des e-mails en cas d'assistance, la mise en évidence et la suppression des fils de discussion des cas d'assistance et le transfert des cas d'assistance. Des modèles et des thèmes d'e-mail intégrés sont également fournis par la solution. De plus, UVdesk offre des fonctionnalités telles qu'une visionneuse de fichiers, la surveillance des performances des agents et la compatibilité PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) pour sécuriser les données des utilisateurs.
UVdesk Logiciel - 1
UVdesk Logiciel - 2
UVdesk Logiciel - 3
UVdesk Logiciel - 4
Vidéo de UVdesk
UVdesk Logiciel - 1 - aperçu
UVdesk Logiciel - 2 - aperçu
UVdesk Logiciel - 3 - aperçu
UVdesk Logiciel - 4 - aperçu

UVdesk - Prix

UVdesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de UVdesk est disponible à partir de 11,00 $US/mois.

À partir de :
11,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à UVdesk

Freshdesk

4,5 (3376 avis)
Freshdesk est un système de centre d'assistance et une solution de service client qui en simplifie les processus pour...

Zoho Desk

4,5 (2198 avis)
Zoho Desk est une solution cloud de centre d'assistance de Zoho Corporation destinée aux entreprises de toutes tailles....

Zendesk Suite

4,4 (4036 avis)
Zendesk est une solution cloud de gestion de centre d'assistance qui propose des outils personnalisables afin de créer...

LiveAgent

4,7 (1680 avis)
LiveAgent est une plateforme de chat en ligne destinée aux entreprises d'e-commerce de petites et moyennes tailles. La...

Intercom

4,5 (1100 avis)
Intercom est une plateforme de solutions de vente, de marketing et d'assistance qui acquiert, engage et assiste les...

Salesforce Service Cloud

4,4 (787 avis)
Service Cloud de Salesforce est une solution cloud de gestion du service client conçue pour lancer des activités de...

Agile CRM

4,1 (523 avis)
Agile CRM est une solution CRM (Customer Relationship Management) cloud conçue pour les PME. L'outil propose des outils...

SysAid

4,5 (484 avis)
SysAid est une solution cloud de gestion des services informatiques, ainsi que de centre de service et d'assistance qui...

Front

4,6 (269 avis)
Front est un outil cloud de collaboration pour les PME. Front consolide différents canaux de communication tels que les...

HubSpot Service Hub

4,4 (174 avis)
HubSpot Service Hub est une plateforme cloud de service client conçue pour les petites et grandes entreprises qui...

Crisp

4,5 (113 avis)
Crisp est une plateforme cloud d'assistance conçue pour aider les petites et moyennes entreprises à améliorer leur...

TOPdesk

4,4 (96 avis)
Faciliter les services avec TOPdesk  TOPdesk est une plateforme de gestion des services informatiques (ITSM) conçue...

Sprinklr

4,2 (85 avis)
Sprinklr est une solution de gestion de l'expérience client basée sur le cloud conçue pour les entreprises de toutes...

HaloITSM

4,7 (39 avis)
HaloITSM est une plateforme cloud conçue pour la prestation de services compatible ITIL. Cette solution peut être...

EcholoN

4,7 (35 avis)
EcholoN est une solution de service client qui permet aux entreprises de rationaliser les processus liés aux cas...

Parcourir les avis sur UVdesk

24 avis sur 24
Classer par :
Christine
Christine
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/08/2023

Outils d'assistance gratuit

Avantages

Modèle d'emailLa version gratuiteLe fonctionnement nettes une fois que la configuration est faite

Inconvénients

D'abord la maîtrise importe beaucoupUne fois maîtriser il n'y a plus rien

Alif Satria
Alif Satria
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
3

3
Publié le 14/07/2023

UVDesk Review

Overall, UVDesk offers a comprehensive ticket management solution that enables businesses to streamline their customer support operations, improve collaboration, and deliver efficient and satisfactory customer experiences.

Avantages

For basic ticketing system, UVdesk already managed our need and the price for the application is really cheap than others ticketing system

Inconvénients

lack of feature for "Pro" planNo AutomationScenario

Martin
  • Secteur d'activité : Import/Export
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/11/2023

Helpdesk - overview

Avantages

Simply to use and set workflows (rules), the support are fast and happy to help.
The app is not hard to install

Inconvénients

Nothing to say for now. Every expectation has been done with the app

Audrey
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 27/12/2022

Knowledge tool

Overall I find the result to be very satisfying. It allows us to have a knowledge base that better represents the branding of our company, since we work on the style ourselves. There would be some possible improvements for the navigation and the research of the articles which are already created, but in sum the application is used very well. It would also be very relevant to have a warning message when deleting an article or folder. I happened to delete articles by mistake and I did not know how to bring them back. Also, it could be interesting to provide a tool to keep a backup of all the work that has been done so that nothing is lost.

Avantages

We decided to choose this tool because it allows us to have a great control over the style of our knowledge base and it allows to make very fast changes in the code. Indeed, the style of the texts and titles is kept in our database and therefore allows in a single change to change everything in all the articles at the same time. It is therefore very practical and that is why we have chosen this tool.

Inconvénients

Articles in the knowledge base are not always easy to work with. It is very difficult to select the display order of categories, folders or even articles. Even if I had selected the order of presentation in the categories, nothing was displayed as I had indicated. So I had to delete everything and then put it back to get it in the right order. Also, it will be relevant to have more display choices. Sometimes I would like it to show me only articles from such categories and I have not found how to do it.

Alternatives envisagées 

Zoho Desk

Pourquoi passer à UVdesk

We choose UVdesk because we want to have control over the style of the knowledge base with a custom database and code.
Seth
Seth
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/03/2023

The best free, open-source helpdesk software you can find

This software is perfect for our needs! Beautiful interface, good amount of features and customization (especially with email templates). Not to mention, the *free* support we got on the forums was just amazing. I can't believe this free, open-source software has dedicated forum members eager to help you out with your issues. After setting everything up, it works perfectly!

Avantages

• Web interface/design• Knowledgebase• Email templates• Support

Inconvénients

• Installation (documentation a little lackluster, had to search through forums to get past a few errors initially, but once you're up and running you're good)

Réponse de Webkul Software

Thanks for your valuable feedback.

Répondu le 30/06/2023
Sachin
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 08/05/2023

Haltdos Review

It was fantastic experience. We are looking forward to take the SaaS version of the tool.

Avantages

simplicity is the key of the product. I dont need to move to the document again and again to understand the features and their concepts.

Inconvénients

some of the bugs in Open source tool that need to be fixed.

Réponse de Webkul Software

Thank you for the review

Répondu le 27/06/2023
Jamos
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 21/02/2017

#1 Supplier for my Opencart store

WebKul is and continues to be a great factor in our online marketing experience. Our OpenCart stores run on a number of modules and we have to say there are no regrets at all. The only regret that we have is that we haven't found out about WebKul in an earlier stadium! That would of saved us alot of time and money.

So, dear WebKul, thank you so much for your great development and continuous support.

Avantages

Most of all the various numbers of functionality that you get for the money. The are very advanced and easy to implement. And, there are not much competitors on the market who can do the same to my opinion. Before searching other suppliers or developers, first take a look on WebKul, there is a great chance that a module is developed by them, and, if you have one supplier your store is way more easy to manage.

Inconvénients

Only con is also positive actualy, but just a matter of how you see it. The modules are so advanced, that you get many functionalities. Alot of options to configure, but for me I experience that as positive. However, it can be complex to choose best practices out of so many options.

parul
parul
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 08/12/2018

Online platform for ecommerce which includes multivendor

Avantages

There are lot of common queries that every customer has with eCommerce companies. So to avoid opening so many tickets for the same queries, UVdesk helps is creating a pre-defined answer to answer that question.
It saves customer's and support engineers time as customer can resolve his queries by looking at those queries list and their answer.
It can help in you in creating your companies feedback form, contact form or suggestion form.
Ticket is created in such a way that it can be assigned to anybody to balance the workflow.
Owner get the option of prioritizing the ticket as well.
You can get the free trial version to analyze it.

Inconvénients

So far they are very helpful and not getting any issue. I only suggest to make the error more descriptive.

Mario
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 18/01/2022

UVDesk is a great product

It was more than expected. I had some troubles with fetching emails, but that happened because I didn't realize how to product works. I have contacted Support, where they explained me there is a "CRON" job which is responsible for fetching emails. Since I have used it in test - Windows environment, I have easily figure it out and make it work.

Avantages

I liked the most the setup simplicity. It's easy to use.

Inconvénients

I do miss in free option follow-up option, to automatically remind a user that we haven't received an update in 3 days and after that, another automated follow-up in 7 days - where the ticket gets close automatically. Maybe there is an option for that, but I haven't figured it out.

Kofi
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/12/2022

Support Team are Awesome

Avantages

Easy to manage tickets from my customers

Inconvénients

Wish they implement a chatting system...

Azrul Astaqkireen
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

4
Publié le 17/04/2019

Need to try the pro plan

Avantages

we need help desk for our costumer service

Inconvénients

friendly use to our team. this software have combination of marketplace.

Michael
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/02/2023

Simple and Professional

Avantages

Ease of use, simple, customizable and professional....

Inconvénients

Setup and deployment, version upgrade and troubleshoot.

Vanessa
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/03/2018

Efficient

Avantages

I have not found a more easy and efficient software that will allow allows you to work with different apps. The service has always been great and they solve issues fast. It is also very user-friendly.

Rohit
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/01/2023

uvdesk opensource evaluation

Avantages

It is opensource and still the support was prompt and to the point.

Inconvénients

I have just used it for a day I am just evaluating for my company so cannot comment.

Paul
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 21/07/2017

Good overall system! Best part it integrates with Magento2

Lots of benefits to use this help desk software. Many features and lots of intagrations. Good and fast support via Skype.

Avantages

Lots of instantiations and features. Magento, Magento2, Facebook, Mailbox and much more. The intargrations are endless.

Inconvénients

Was a few errors to start with but I think it was due to the PHP version I was using, support fixed fast for me.

Mark
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 16/01/2018

Great functionality

Avantages

It is a centralized reservoir for information: a public library, a database of related information about a specific topic. It is really important to know what is being written. One needs to be updated all the time whether it's for customer's need or about the knowledge level of oneself.

Risha
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/03/2022

Support

Overall experience with the software is good and the support staff assisted in setting up the software. Great team of support personnel

Avantages

the support staff is very helpful and responsive

Inconvénients

Some issues exist with mail routing and automation.

Vipin
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/11/2016

Solving Problems for Ecommerce venture

We are using uvdesk from almost six months now , Its amazing and solved real problem for us . Some of the real gem about the tools are
* High performance and speed , i replied to the tickets even in very low internet connectivity .
*Complete task management with ticket integration , which is quite useful for any ecommerce venture to manage the products and customers .
*Email reply from the emails as well as from the panel .
* Progressive web app , i dont need to login everytime to the admin panel .
* Reports and filters to monitor the system

Nitin
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/12/2016

The easiest Helpdesk ever. User friendly and great UI

I got to know about UVdesk from a social media platform and i was going through it and i registered as the free member and it was really helpful. Now i have configured my email with the UVdesk and any mail coming to my mailbox is converted into a ticket and i am able to revert my every customer and partners as well.
Highly recommended service.

Avantages

Easy to signup.
Handy to use.
Amazing UI
Dedicated team.
Great support.

Inconvénients

I don't think it has any Cons as i am using this since 4 months.

Luis
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/07/2018

Excellebt Software and Support

Avantages

I love UVDESK. I have been working with it for a few months and our entire company runs on it now. We have received the best customer support experience possible. They are constantly improving and developing new tools to make it even more complete. Simply love it. Thanks guys

Inconvénients

I like everything so far. Only have good experience with them. They have been very helpfull and knowledgable.

hassan
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 02/08/2017

the software is amazing, and the support is good,

Avantages

support,
all e-commerce platforms integration
easy to use
easy to setup in few clicks, and when you get an error there is always a guy from support to help you

Inconvénients

error messages are not clear, for examples when you try to do something and you get an error, the message doesn't describe the error, you need to always to contact support to know what happen

Shafiq
  • Secteur d'activité : Réseaux informatiques
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 17/12/2021

Good Help Desk

Ok not bad

Avantages

Its a good to have helpdesk software as open source. Its a feature rich so you can use in any business environment.

Inconvénients

its was having issues configuring smtp and mail box. It was not saving and on multiple places its not saving values.

Richard
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/11/2016

Uvdesk, ultimate tool for CRM IMPROVMENT

Used and suggested to 3 clients, all satisfied ! Uvdesk helps improve CRM and avoid communication mistake insuring costumers satisfaction!

Monica
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
1
Support client
1

2
Publié le 24/03/2018

24 avis

Catégories connexes