En savoir plus sur Ivanti Neurons for ITSM

Ivanti ITSM est une plateforme de gestion des services axée sur les processus qui fournit un large éventail d'outils pour la résolution de problèmes de bout en bout. Son moteur de gestion des processus permet aux utilisateurs de créer, d'automatiser et d'adapter une bibliothèque organisée de processus de gestion des services définis par l'utilisateur, quelle que soit la complexité. L'accent mis par LANDESK Service Desk sur la gestion des processus garantit que différents employés et services reçoivent les données, les vues de cas et les invites liées à leur rôle spécifique. Le logiciel fournit une structure organisationnelle et de supervision descendante, ajoutant la cohésion des cas et la responsabilité individuelle à chaque cas et incident ouverts. La conformité aux SLA (Service-Level Agreement) est liée à l'architecture de gestion des processus de LANDESK Service Desk. Le logiciel permet également de lier automatiquement les SLA aux processus de résolution des cas d'assistance, ce qui facilite l'envoi des avertissements proactifs en cas de violation potentielle des SLA et fournit aux employés du centre de service les informations dont ils ont besoin pour hiérarchiser les cas ouverts. LANDESK Service Desk peut être déployé sur site, dans le cloud ou de façon hybride.
Ivanti Neurons for ITSM Logiciel - 1
Ivanti Neurons for ITSM Logiciel - 2
Ivanti Neurons for ITSM Logiciel - 3
Ivanti Neurons for ITSM Logiciel - 4
Ivanti Neurons for ITSM Logiciel - 5
Vidéo de Ivanti Neurons for ITSM
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Ivanti Neurons for ITSM - Prix

Ivanti Neurons for ITSM n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Tous les avis sur Ivanti Neurons for ITSM Appliquer les filtres

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Parcourir les avis sur Ivanti Neurons for ITSM

14 avis sur 14
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Marko
Marko
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 31/03/2021

Simple to use remote support tool

I have been using LanDesk parallel with Citrix for one of the customers which my team supports and I’ve found it easy to use. I’m comparing it to Citrix because it is quite similar to it both in user interface, tools and functionalities. But LanDesk offers a more broader information range about the device you are remoting to. Since my team is supporting Self Checkout registers that is often useful when I need to check the hardware information, BIOS version, network information and other useful stuff.
It offers shortcut injections and file transfer. All in all, it satisfy the needs of my team when it comes to remote support.

Avantages

Reliable and simple to use tool for remote access and support, it offers extended device information

Inconvénients

Not able to send windows shortcuts, not able to send sound.

Shankar
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 05/02/2025

Exploring Best software Asset Management

My Overall Experience is best ever solution to manage our assets. This tool is used to manage my endpoints and all other applications.

Avantages

User Interface and support they provide is top quality.

Inconvénients

Pricing is too high and its not easy to customize my Dashboard. Third party integration is not supported.

Matt
Matt
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

3
Publié le 28/07/2021

Landesk is a decent ticketing solution

Avantages

I like that you can have multiple databases synced together.

Inconvénients

Remote tool doesn't always work well. Wish the ticket search was better.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 23/08/2022

Highly customisable and easy to use

Service management with many of SLA's are well served by Ivanti Neurons. With some additional configurations and integrations with our own systems accounting and reporting is easy.

Avantages

Highly customisable system, can be adjusted to smallest details if needed. Powerfull workflow designer, connected with Quick Actions can solve almost all needs of business processes not only in IT domain, bu whole company.

Inconvénients

Some features looks like "last minute" build, or integrated from other tools, mobile self service still needs improvements.

Angela
Angela
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 06/11/2018

Easy Work Orders and so much more!

The Landesk Service Desk had been a great help with organizing work orders and requests within our department. If you're looking into this software for a large or small organization, i'd highly recommend it for either. It is such a versatile piece of software that any size department would benefit.

Avantages

There is so much to learn on this system. I myself am still exploring all the options available to our department within the Landesk site. So far we use it for submitting tickets of all varieties. Work orders for card scanner issues, access control requests, emergency phone tickets, and tons of other options are facilitated through this.

Inconvénients

I don't have really anything negative to say about Landesk. I have been using it for at least 2 years and am still exploring different options for requests we can place. If anything, maybe a clearer directory to guide the user.

Brandon
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 02/04/2018

A no-frills incident and service request management platform that does its job.

It is a no frills service management solution that does work. There may be better out there.

Avantages

Everything that you need to deal with tickets,requests, or other forms of support needs can be met with this software. Self service portal works well and does support workflows and other integrations.

Inconvénients

interface can be clunky at times, which is really noticeable when performing multiple iterations of a workflow (example, new user provisions)
Out of the box is very chatting with alerts for service level breaches, but can be configured to your organizations needs.

Michele
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 13/05/2021

Great Platform for Purchase Orders

We were able to keep track of all of our purchases, and we have a ton!

Avantages

I was able to input all of my purchase orders so purchasing can receive them. I wasn't able to do much with my clearance level!

Inconvénients

it was a little confusing! Once I entered my invoice I wasn't able to go back and view it, I didn't like that, and I wasn't able to change it. It also didn't have enough lines for items.

Barak
Barak
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/12/2020

Very Customizable

So far it has been great. As you use it, and you decided you need to add a field or make one required, it is simple to do.

Avantages

You seem to be able to customize just about anything you. You can add/remove fields, make other fields required, etc.

Inconvénients

The customization is also a con just because there are so many options. It can be a little overwhelming to someone new to the software, but this is a minor drawback.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 15/05/2018

Good IT workflow system

Avantages

Very straightforward to use and navigate. Quick access and reporting availability along with process flow for workflow.

Inconvénients

System can be a little clunky to add attachments and to check statuses of tickets being generated by customers.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 19/07/2019

It is an ok software

Avantages

Our IT department tested out this product for awhile. I really liked the reminders you get

Inconvénients

Overall it was ok and could be slow at times

Noufal
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 15/09/2017

To manage the system over a remote

Simple and well designed interface help to user to use the application it's own professional ways

Avantages

Landesk management software is very useful for service desk team to manage the entire system in the organization, easily access remotely, make inventory and to deploy the application over a network Easy to use with highly usable dash boards, it's helps to manage the entire system to update the patches and deploy the useful application for the authorities

Dhaval
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
0

3
Publié le 25/02/2019

Found Landesk an OK ticketing system

Avantages

The most I liked about Landesk is to set the reminder of the ticket you are working on and would like to get remind in future.

Inconvénients

I have a lot of cons of Landesk, Slow in response, takes a lot of time to open the new tab, attachment is not in the same comment tab.

Aleksandr
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 09/11/2016

Very old and too complex

As an ITSM team we used Landesk to implement an internal ticketing system for employees. While building processes, dashboards and forms, it took too much time to complete the tasks due to counterintuitive layout and inability to find specific features. The user interface hasn't changed for at least the last 20 years, and the whole system was very slow. The dashboard and report capabilities are very limited, they are basic and not many ways to customize.

Joel
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

3
Publié le 17/02/2017

Longtime customer, marginal success

We've had LanDesk about six or seven years now, and overall it works and is stable. Interface needs quite a bit of work, and better Mac support is needed. The product does seem to be getting long in the tooth though, and could use a significant reboot.

14 avis

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