En savoir plus sur eWay-CRM

Les outils CRM (Customer Relationship Management) d'e-Way CRM sont intégrés à Outlook, ce qui permet d'étendre le système et son utilisation. Avec ce logiciel, le marketing est réalisé facilement et efficacement grâce aux fonctions de création de plans stratégiques, d'envoi d'e-mails en masse, de génération de leads et d'évaluation. La solution comprend aussi des outils contribuant à la réussite des ventes. La fonction CRM, associée à Outlook, stocke les données sur les clients et permet aux utilisateurs d'y accéder. Le logiciel propose également un module de gestion de projet qui permet d'automatiser le flux de travail. En outre, son outil d'analytique permet d'évaluer les performances de l'entreprise. Les professionnels peuvent également utiliser la solution comme application web ou sur appareils mobiles. Elle est opérationnelle aussi hors connexion pour permettre aux employés de suivre les opportunités commerciales et d'interagir avec les clients, même à distance, lorsqu'Internet n'est pas disponible.
eWay-CRM Logiciel - 1
eWay-CRM Logiciel - 2
eWay-CRM Logiciel - 3
eWay-CRM Logiciel - 4
Vidéo de eWay-CRM
eWay-CRM Logiciel - 1 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 2 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 3 - aperçu
eWay-CRM Logiciel - 4 - aperçu

eWay-CRM - Prix

eWay-CRM est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de eWay-CRM est disponible à partir de 20,00 $US/mois.

À partir de :
20,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

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eWay-CRM - Avis

Note globale

4,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,4
Fonctionnalités
4,3
Simplicité
4,4
Support client
4,7
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Tous les avis sur eWay-CRM

Filtrer par :
Classer par :
682 avis
flore
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 10/01/2024

eway-crm, un outils clair et bien pour le suivi de sa stratégie marketing

nous avons fait un grand pas dans la stratégie marketing et je suis très content d'avoir découvert cet outils magnifique qui m'aide au quotidien

Avantages

de toutes les fonctionnalité existantes dans cette application, celle qui me semble meilleures est la récupération des leads. car cela donne des opportunité de les avoir en clients dans les prochaines étapes

Inconvénients

Au début on pourrait se perdre mais après une bonne dose de formation il est agréable de l'utiliser

Pavol
Pavol
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 30/01/2025

Very handy crm with lots of integration possibilities

Avantages

that is modular, very flexible und built into the outlook as add-in

Inconvénients

some features to program is rather complicated, but with help of the videos of instructions it can be done

Lars
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 31/01/2025

Outlook BCM geek

Good support and great GUI. Great newsletters with a lot of tips

Avantages

The complete merge of my database from Outlook BCM 2010

Inconvénients

The time for webinars/Masterclasses are only scheduled for office hours in US.

Alternatives envisagées 

Salesforce Platform

Pourquoi choisir eWay-CRM 

Outlook stop support of BCM in somewhat 2013 and all of the company database was stuck in BCM 2010

Pourquoi passer à eWay-CRM

eWay-CRM was the only CRM system that support a merge from BCM 2010.
Ildikó
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
2

3,0
Publié le 27/01/2025

27-01-2025

I would like an alert function if company already exsisting in company list to avoid duplication.

Avantages

In new version headline's color. I always know where I am.
I can setting column list.

Inconvénients

Old version.
In Journal -Superior item is useless function.
In deal
-contract type is confuse function.
-other information (I do not know where the amount came from)
Importing sheets are difficult, especially at the end phase, like at company, deals etc.

Ronel
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

3,0
Publié le 18/11/2024

Wico review

User friendly, lot of options at hand for example pulling reports

Avantages

It is possible to trace an enquiry logged and see all relevant documents on one enquiry

Inconvénients

Fact that things duplicate themselves likes e-mails and documents in task but also placed on deal or contact while you can not create a second and so forth deal for the same client with the same e-mail address, you must delete e-mail address and add into notes

Vladimír
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 04/02/2025

very positive

I had already worked with eWay in my previous job, so I knew the advantages of this system and I very quickly introduced my colleague to it. It definitely made our work with customers more efficient.

Avantages

clarity, speed, adjustability, simplicity, all customer information in one place, quick creation of newsletters... and more

Inconvénients

mobile app could be better, after creating a call log, I miss the simple ability to create a notification for a future call

Petr
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 30/01/2025

PetrReznicek300125

My experience is good. I just need more experience to take advantage of the potential of eWay. Such as quotes and their records, order records, invoice records, etc.

Avantages

I like creating of a new contact via AI, New dates, occasions and marketing campaign.

Inconvénients

It's a shame that only the desktop version is possible for marketing campaigns. It's also not clear whether I'm logging into the desktop or online version.

Ondřej
Ondřej
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/01/2025

HOPI 17.1.2025

user friendly ap., old look is well structured

Avantages

connected with outlook
simple export of the data

Inconvénients

new look is a bit chaotic
sometimes makes outlook slowly

Michele
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/01/2025

Easy and useful

I am a single sales professional. I am messy and hasty by nature and eWay-CRM is helping me a lot in managing customer contacts and sales, putting order and saving me time.

Avantages

Easy and simple to use, the automatic linking of emails to various projects or deals is very valid.

Inconvénients

The integration of the tasks of the Online version with the New Outlook is not ready yet. I've been told that it should arrive soon.

Lukáš
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 07/02/2025

Hobbytec rating

Mostly good. Sometimes problems after major updates.

Avantages

Connecting to Oulook. Oerall appearance and user approach

Inconvénients

Some illogical solution. For example, when a user is in multiple groups with different accesses.

Josef
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 13/02/2025

eWay-CRM- Review

Yes, I like it. I'm missing dokuments in the mobile version.

Avantages

overview, clarity

Inconvénients

Support for users.

Carsten
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/09/2024

The best CRM for Microsoft Outlook.

Overall we are very happy with the experience and of course also with the service of this Czech company. The people are always nice, friendly and very fast in answering any questions.

Avantages

eWay is by far the best CRM integrated in Microsoft Outlook. We were really screening the market for a CRM who is truly integrated into Microsoft Outlook, and the one that does it all right is eWay-CRM.

One of the best features is the possibility to design the forms and the fields that you need by yourself without any coding. And this also includes automated actions.

Inconvénients

There's nothing that we don't like. We have a server license that we host by ourselves with around 110 users. Sometimes the speed of the software is a bit slow for my opinion, but this could also rely on our server capacity and not on the software.

Alternatives envisagées 

Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud et HubSpot CRM

Pourquoi passer à eWay-CRM

Main point was the great integration into Microsoft Outlook and the best value for money that we get out of eWay-CRM.
Jason
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/03/2024

eWay is the only Contact Management Software to Consider for a Law Practice

With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have found that will do what a small and very busy law practice will need to use!

Avantages

The way you can seamlessly sync all contacts, tasks, emails and anything else going on with a specific case. This is really important for a small law firm as I (the paralegal) can keep our clients up to date on the status of their case by seeing what I or the Attorney I work for have completed (tasks) and what has been done as far as communication with clients and opposing parties (emails) all in one easy to use system. Cannot recommend them enough. After dealing with QuickBooks support for 6 months, I truly appreciate the level of customer service eWay provides and does not stop until all issues have been resolved. Even when the issue is on our end they attempt to fix or point out potential problems with our system.

Inconvénients

The only Con I had was knowing when eWay had a new update, but I expressed a desire to be emailed when new updates are released and within a release or two I started getting emails to inform me of a new update! So no more Cons with eWay.

Lubos
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 26/06/2024

Eway used exclusively for project management

It has brought to us a systematic evidence of all business leads and projects and helped us to specify better responsibilities for all projects as well as single stages of each project.

Avantages

Integration with desktop Outlook and other MS applications,
easyness of use, simplicity of user interface

Inconvénients

A bit complicated workflow management, non-perfect integration with Outlook tasks

Dominik
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 20/11/2024

very good experience with e-way

Our experience is basically positive. We use it for every business case and it is very useful for communication with longterm customers because we know all details from previous projects.

Avantages

All information about orders and communication between customers and our company. Availability on both PC and phone.

Inconvénients

I would like to be able to mark projects with different colors that would indicate a certain status

Jana
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
0

1,0
Publié le 13/09/2024

Pain and misery

Honestly, I hate it. For more details please see the field above. I don't know anybody in our company who enjoys working with it and people try finding different workarounds on how NOT to work with it.

Avantages

It is integrated with Microsoft Outlook.

Inconvénients

It looks like something out of the 90s. Super-complicated, slow, endless updates slowing down the rest of the system, not user-friendly at all. Maybe it's great for accounting, but it is the worst as a CRM. When I compare it to Pipedrive I used before in a previous company, it was so much better. Also, working with data is pain in the ass. I would like to but I can´t be bothered with this system. In Pipedrive, I could see visualizations of my targets, revenues, etc. at 1 click.

Patrik
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 31/10/2024

With eWay every day

I use eWay daily as an administrator and have a very positive attitude towards the system.

Avantages

Creating opportunities and projects directly from email.

Inconvénients

The report outputs are not very useful for us.

Nina
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/09/2024

My Review

An easy-to-use and user-friendly interface for sharing information.

Avantages

Easy, quick and clear sharing of information.

Inconvénients

Sometimes slower response when the wifi signal fluctuates.

Lucky
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/11/2024

Transforming Business Operations with eWay-CRM

Implementing eWay-CRM became the excellent choice for our corporation, absolutely transforming our project control and revolutionizing each component of our operations.

Avantages

e-Way is a top CRM for Microsoft Outlook, presenting easy information capture and retrieval, including invoices and client activity.

Inconvénients

While the UI can be complicated to navigate at times, it normally affords a great user revel in.

Petr
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 07/10/2024

MARTECH-Corp.

At Martech we have been using eWay for over a decade and use it in our day to day work in managing and evaluating jobs.

Avantages

Output and filter settings. Operational work in the system and data range.

Inconvénients

I can't think of anything. Everything works according to our wishes and requirements.

Jiří
  • Secteur d'activité : Génie civil
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4,0
Publié le 10/10/2024

Mach Construct s.r.o.

good in the long term, we decided on this system in the successor company as well

Avantages

it works like an application in MS outlook, we don't need to run another application or program

Inconvénients

In the email preview, it is not possible to find out whether the email is assigned to eWay

Martina
  • Secteur d'activité : Recrutement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 23/09/2024

Experience with Eway

We have been working with Eway for a long time and I am mostly satisfied with its features. It makes our work easier if it is used correctly and relevant data is entered into it.

Avantages

Large amounts of important data in one place. It is well connected to Power BI.

Inconvénients

Sometimes it is lengthy to download reports.

Dan
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/09/2024

It does what is expected. And does well.

Everything is good in general, it does what is expected

Avantages

Workflows and features which fits our business

Inconvénients

Usability of web version is lower than Outlook's plugin, but Outlook plugin limits usage inside Outlook.

Marketa
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/08/2024

My eWay CRM review

Avantages

Easy to use application, integration into outlook.

Inconvénients

Sometimes problem with application update.

Martin
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 03/05/2024

Experience with eWay

We only use Eway to a small extent of its capabilities. I am sure that it can provide our needs in case of company growth and CRM software requirements.

Avantages

Integration of eWay into Outlook.
Easy data transfer between these programs.
Creating Opportunities from Email.
Easy archiving of Mail to Opportunity/Project.

Inconvénients

I'm not aware of a more serious deficiency

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